XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL dat is dan 21 !

En dat is pelle

Janmaat man vd wedstrijd. Wat een geweldige back vind ik dat, past echt goed bij Feyenoord.
Gisteren in de 90+2e minuut tumult in het stadion, gevolgd door uitzinnig gejuich. Iedereen was ervan overtuigd dat Ajax punten verspeelde. Waarop peter houtman doodleuk de 2-3 uitslag doorgaf. Beetje jammer.

Leuke wedstrijd vanavond. Heerenveen met vier laatste gewonnen wedstrijden en feyenoord zonder Pelle en uitspelend.

Hahahahahahahahaha san marcoooo

Irritatie gehalte tien zeg - stoere uitspraken doen als Eredivisie heb ik nou wel gezien - nou de vrij dat hebben we weer gezien - zeer slecht zeg - dan verdien je ook niet om kampioen te worden . Punt

Heerenveen had ffies 12 man met die ingooi, niet erg snugger...:p

Woehoe leuk om te zien hoe 2 ex 'Belgen' Finnbogason en El Ghanassy Feyenoord nekken :)

Irritatie gehalte tien zeg - stoere uitspraken doen als Eredivisie heb ik nou wel gezien - nou de vrij dat hebben we weer gezien - zeer slecht zeg - dan verdien je ook niet om kampioen te worden . Punt

negatief gelul ook allemaal...blijf dan lekker altijd thuis...

hij maakte een gruwelijke fout bij de 2-0 en dat is nu 2 wedstrijden op rij...moet hij aan werken klaar...
neemt niet weg dat geschreven interviews altijd opmerkingen uit zijn verband trekken en net wat extremer beschreven worden...

je was hiervoor geen titelkandidaat nr1 en dan ben je hierna ook niet, so no difference...
er zijn nog 6 wedstrijden te gaan en er is niets aan de hand...
Voorlopig moeten de concurrenten de 7 wedstrijden ook nog de punten pakken, er zijn gekkere dingen gebeurd in deze competitie...

was gewoon een zeer zwakke wedstrijd waarbij je een paar keer goed weg kwam en eigenlijk maar 1 speler op het veld echt goed speelde en dat was djuricic...

teveel meegegaan in het vechtvoetbal en teveel druk op de wedstrijd laten komen van buitenaf en onzekerheid laten aanpraten zonder pelle...realitycheck voor iedereen

Ik heb steeds meer twijfels over Mulder - ook nu weer onzekere factor

Ach kop op, vrijdagavond weer naar de kuip! Vitesse kunnen we zelf mee afrekenen, goeie reeks neerzetten en wie weet waar we aan 't einde van de rit staan. Als je 15/16 punten haal uit de volgende 6 wedstrijden schat ik in dat je alsnog 2e staat. En als we 3/4 worden is het alsnog een geslaagd seizoen voor mij.

kijk - in principe spelen we een goed seizoen na toch 4 zeer belangrijke pionnen te zijn kwijt geraakt
maar nu de eindstreep nadert en je staat er zo goed voor , wil je ook meer en dan verwacht ik toch iets meer dan dat onmachtige gedoe van afgelopen zaterdag

vitesse moeten we idd gewoon pakken en dat gaat ook lukken - we pakken psv - voordeel voor ajax - we pakken vitesse voordeel voor ajax -

Liever verliezen van ... dan 020 als kampioen zien?

Nee zo zit ik niet in elkaar

Sinds onze spelers zijn uitgenodigd voor het grote
Oranje , en er daarna redelijk wat uitspraken in de media zijn verschenen , waar het gezonde verstand absoluut niet zegevierde ( Toby van een andere wereld niveau ) hebben win als Feyenoord gewoon slecht gepresteerd - grootspraak oké maar dan ook graag presteren anders ben je ook gewoon een pannenkoek

Feyenoord lijkt wederom een groot talent te verliezen aan een club uit de Engelse Premier League. Rodney Kongolo, het broertje van Terence, tekent waarschijnlijk in januari een contract bij Manchester City, meldt The Sunday People.

De vijftienjarige speler werd al eerder in de Engelse media in verband gebracht met een mogelijke overstap naar een club uit de Premier League. Destijds waren volgens de berichtgeving onder andere Chelsea, Arsenal, Manchester United en Liverpool zeer geïnteresseerd in de diensten van het Feyenoord-talent.

Kongolo mag pas in januari 2014 een contract ondertekenen bij zijn nieuwe werkgever omdat hij dan zijn zestiende verjaardag viert. De broer van Rodney, Terence, maakte al speelminuten in het eerste elftal van Feyenoord.

Doe je niks aan. Niet eens om treuren. Denk dat Feyenoord zich drukker moet maken om de salarisverschillen. Ze hebben Pelle en Mathijssen enorme salarissen gegeven en de succesvolle jeugd krijgt nu te maken met een salarisplafond. Niet netjes van de club en kan nog weleens zorgen voor het vertrek van veel jongens. Erg dom.

Doe je niks aan. Niet eens om treuren. Denk dat Feyenoord zich drukker moet maken om de salarisverschillen. Ze hebben Pelle en Mathijssen enorme salarissen gegeven en de succesvolle jeugd krijgt nu te maken met een salarisplafond. Niet netjes van de club en kan nog weleens zorgen voor het vertrek van veel jongens. Erg dom.

heeft er weinig mee te maken - ze maken hier nu wel gebruik van om gewoon weg te komen - hun carriere word zorgvuldig uitgestippeld door de zaakwaarnemers - so be it - word een hete zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven