XXL Nutrition

Ff trainen Seth!

Bezoekers in dit topic

Wat is precies je doel?
'Geen' doel. Meer een richtlijn. :) Gezond zijn... ik oog op het houden van conditie / algemene gezondheid, laatste jeugdvet wegwerken (ben al wel 30 maar goed... :/) (ongezond geleeft en veel blijven hangen... lastig vet), test verhogen (wat al aardig aan het lukken is mits ik vet aan het kwijten ben en zinc enzo supplementeer dezer dagen), spiermassa bouwen en onderhouden maar niets over the top. :) Ben al over de top geweest qua verlichting... lichaamelijk hoef ik het niet te bereiken. Geestelijkheid is veel meer waard, als je het goed doet.

Ik wil waardig oud worden en een gezond actief leven behouden. Vroeger was ik extremer erin omdat ik slecht zelfbeeld had, niks van de enorme vetlaag kwijt geraakte (of jojotje elke keer). Nu ben ik nog aan de vette kant maar al een stuk minder en het boeit me ook niet zo erg meer. Het zal me mss terug meer gaan boeien als ik in een gemotiveerderde fitness terecht kom maar helaas moet je het doen met wat je hebt. (nuja... niet altijd maar zolang het duurt dus wel)
 
Lang verhaal al met al!
Ik zou je persoonlijk adviseren om het op het gebied van KT gewoon lekker simpel te houden eigenlijk.
Dus 3x per week full-body training. Een 5x5 schema is een mooie basis.
 
Lang verhaal al met al!
Ik zou je persoonlijk adviseren om het op het gebied van KT gewoon lekker simpel te houden eigenlijk.
Dus 3x per week full-body training. Een 5x5 schema is een mooie basis.
Doe +/- 4 keer per week UB/LB :) Full body beter dan? mmm
 
Ik heb geen idee hoe het allemaal zit, maar ik dacht dat full body beter was dan UB/LB, voor beginners iig.
Ik train al jaren. :) Alleen... het gaat elke keer wel mis wanneer ik minder begin te eten verlies ik kracht en massa... zoals ik al zei... te vaak gejojo't voordien en teveel afgevallen in zomer en teveel bijgekomen in de winters... :/
 
Ik train al jaren. :) Alleen... het gaat elke keer wel mis wanneer ik minder begin te eten verlies ik kracht en massa... zoals ik al zei... te vaak gejojo't voordien en teveel afgevallen in zomer en teveel bijgekomen in de winters... :/
Gelukkig, begon me al awkard te voelen dat ik niet eens in de beurt kom van wat jij kon doen en ik train al een tijdje :P
 
Ik vind met name je oefeningkeuze verre van optimaal.
Upper/Body lower body is natuurlijk prima, maar zorg er voor dat je een mooie selectie van oefeningen maakt en een bepaald progressiemodel volgt. :)
 
Ik vind met name je oefeningkeuze verre van optimaal.
Upper/Body lower body is natuurlijk prima, maar zorg er voor dat je een mooie selectie van oefeningen maakt en een bepaald progressiemodel volgt. :)
Ja... zou nog eens een goeie UB/LB moeten vinden. Helaas nog niet echt de tijd voor gehad. Enkele aanraders?
 
Aantal ab oefeninging voor de zijkanten en de onder en boven.

DL:

60kg warm up (10)
90 x 8
100 x 6
100 x 5

Legg press:

120 x 12
140 x 12
160 x 12

Legg lifts:

40 (total) x 30 x 3

Outer thighs and ass-cheeks ;) ;) ;):

73 x 30
77 x 20
91 x 20 x 2

Inner thighs:

91 x 20 x 3
 
Daarnet nogs een ritje gemaakt.

nog eentje.jpg
 
Boekje thuis vergeten maar dus UB gedaan vandaag :)
 
41,5 km vanmiddag :)

Untitled.png
 
Hanging knee lifts: 15/15/15

Seated knee to chest: 20/20/20

Rotary torso:

50 x 20
50 x 15 x 2

DL:

60 x 10 warmup
90 x 8
100 x 5 x 3

Squat:

Lol... weet niet waarom ik dat deed maar ook een warmup gedaan

40 x 12
70 x 8
80 x 5 x 3

Kuiten:

30 x 12 x 3

inner & outer thighs (2 machines):

86 x 20 x 3 (dus 6)

Legg lifts: 20 kg aan elke kant

3 x 10
 
DL:

60x12
90x8
90x8
90x7

Squat:

40x9
80x6
80x6
80x6

Legg press:

160x12
200x8
200x8

Legg lifts:

20x15
30x10
30x10

Outer thighs:

86x20
93x15
93x15

inner thighs:

88x12
88x12
93x12

Nog wat core werk nadien.
 
Back
Naar boven