XXL Nutrition

ff Voorstellen + advies gevraagd!

pieter3204

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hi!

Aangezien dit mijn allereerste post is zal ik me even netjes voorstellen!
Ik ben Pieter, 22 jaar, 186 cm, 93 kg met ~12% vet.
Ik train al een aantal jaar, maar pas vanaf dit jaar januari ben ik serieus aan de slag met voeding + trainingsschema's. Ik heb vanaf toen een tijdje gebulkt, en nu zit ik in de cut. Ik ben al vanaf 16% naar 12,1% vet (4 weken geleden voor het laatst gemeten) gegaan.
Ik wil voor mijn vakantie nog iets droger worden, om vervolgens na mijn vakantie een lean bulk te nemen, want ik kom nog een hoop massa tekort!

Ik heb mijn onderhoud berekend op 3300 kcal. Ik heb de hele tijd gecut op 2700 kcal. Omdat ik volgens mij wat stilstond ben ik twee weken terug nog wat verder naar beneden gegaan, naar 2400 kcal.
Ik neem daarbij ook Fat Attack en BCAA van XXL Nutrition.

Sinds ik naar de 2400 kcal ben gegaan heb ik alleen continue honger, en ook vele malen minder energie. Ik doe een 4-daagse split, en na elke training doe ik 30 minuten cardio. Vaak is dat nu fietsen omdat ik voor de crosstrainer/loopband gewoonweg met deze calorieen niet genoeg energie heb.

Aan mn bovenkant van mn lichaam te zien wordt ik al flink droog, alleen mn buik is nog steeds niet wat het wezen moet. Ik weet dat daar meer vet opgeslagen zit, en dat dus langer duurt.

Nu heb ik alleen dat ik nog steeds elke dag een opgezette buik heb. Als je van de zijkant kijkt staat mijn buik gewoon een beetje bol!? ???:mad:

Hoe kan dit komen?

Nu is mijn andere vraag of ik met 2400 kcal niet veel te diep ga, en of ik miss beter op 2700 kan blijven zitten.
Ik heb mijn voedingsschema bijgevoegd, zouden jullie er met een kritisch oog naar kunnen kijken?