XXL Nutrition

Fifa 13 vragen

pumpingthatiron

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Na 7 jaar geen voetbalgames meer gespeeld te hebben, ben ik terug begonnen met Fifa 13. Er is echter ontzettend veel veranderd en er zijn een aantal dingen die ik graag zou willen weten.

- Het verdedigen door "tussen" de passen van de aanvallers te proberen te lopen lukt al aardig goed. Alleen krijg ik voortdurend goals tegen omdat de spelers mij moeiteloos voorbijdribbelen langs de flanken. Hoe kan ik me hier tegen weren? Ik hou X meestal gewoon ingedrukt (playstation) en wacht tot ze me voorbij willen komen, dan druk ik op X om de bal af te nemen. O gebruik ik niet meer, omdat je dan de bal kwijt bent als je mist. Soms gebruik ik ook vierkant om tussen de pass proberen te tacklen.

- Hoe kan ik verdedigen tegen kopballen? (door voorzet langs de flank vooral).

- Hoe kan een speler voorbij dribbelen? Ik merk dat er niet veel fancy truukjes gebruikt worden, maar ze me ofwel uitkappen ofwel gewoon langs me lopen met een kleine beweging naar links en dan opeens naar rechts te gaan.

- Hoe werkt die first-touch controle?

- Nog andere tips?

- Karma voor elke nuttige bijdrage!

meer afstand houden van de tegenstander als je verdedigt, dus gewoon afwachten en op het goede moment pas x gebruiken

Beste is het mannetje dat je bent 5 meter voor hem laten lopen en dan de knop ingedrukt houden boven de trikker dan komt er een mannetje naar hem toe en kan je hem insluiten

R2+X hou je hem goed gedekt, gebruik ook R1 om een tweede speler erbij te roepen zodat je hem insluit. Doe ook eens ultimate team competitie is super uitgebreid geworden

-idd niet te snel happen, ook niet sprinten als verdediger maar gewoon rustig met de speler naar achter blijven lopen en op het goede moment kruisje of rondje indrukken.

-Kopballen haal ik altijd weg met driehoek of rondje.

-Je kan een hoop trucjes doen door combo's te maken met zo'n beetje alle knoppen, kan je beter ff op youtube een trick turotal zoeken waarin je ziet hoe alles uitgevoerd wordt.

Voor de Fifa diehards : Is er iets in carriere verandert?

-idd niet te snel happen, ook niet sprinten als verdediger maar gewoon rustig met de speler naar achter blijven lopen en op het goede moment kruisje of rondje indrukken.

-Kopballen haal ik altijd weg met driehoek of rondje.

-Je kan een hoop trucjes doen door combo's te maken met zo'n beetje alle knoppen, kan je beter ff op youtube een trick turotal zoeken waarin je ziet hoe alles uitgevoerd wordt.

Voor de Fifa diehards : Is er iets in carriere verandert?

Ultimate team is the shit now :p carriere geen fan van

in ultimate team heeft iedereen nu al spelers met ratings 86+ wtf??? zo snel.

Ik hoorde dat je begon met 75 en dat offline en online profs nu verschillend is.

Je kan dus niet je poppetje offline opbouwen tot eind 80 en dan online gaan gebruiken zoals in fifa 12.

Merk trouwens wel dat ik veel langer moet wachten tot de computer een online tegenstander voor me vindt sinds fifa 13 uit is.

in ultimate team heeft iedereen nu al spelers met ratings 86+ wtf??? zo snel.

Ja klopt, veel mensen kopen pakjes van irl geld en sommige hebben geen leven. Ik heb wel bijna een heel goud team maar niet hele dure spelers :p.

Die eigen speler nog niet geprobeerd

dat is het hem nou net. welke zijn nou de beste truken?

en wie kan me zeggen hoe die first touch control werkt?? echt fcking klote is dat

dat is het hem nou net. welke zijn nou de beste truken?

en wie kan me zeggen hoe die first touch control werkt?? echt fcking klote is dat

Er is geen beste, de een vindt die fijn en de ander die.

http://www.youtube.com/watch?v=IVriU3crUnU&feature=related

Is voor fifa 12 maar dit zit ook allemaal in fifa 13.

Zelf gebruik ik meestal

Nepschot
flick up
simple rainbow
scharen
een hoop dribbelen

Ik speel alleen maar door uit te dollen omdat ik dat leuk vind, als ik dan verlies omdat ik teveel loop te k*tten soms boeit me niet echt.

Trucjes moet je zelf proberen(bijvoorbeeld even naar de arena in hoofdmenu). Goede trucjes doe je door de L2/LT knop inhouden voor trucjes, met rechterstickje combinaties maken:
http://www.youtube.com/watch?v=G56iTrdQlPk

-Als je hoge steekballen geeft of lobpasses, neem niet aan met rennen(R2/RT) in want dan stuitert de bal 8 van de 10 keer verkeerd weg.
-Als je de bal aan de voet hebt, kun je goed zijwaarts dribbelen met R2/RT + L2/LT ingedrukt, en je kunt ballen goed controleren of stilleggen door L1/LB te gebruiken.
-Met verdedigen is het handig om L2/LT ingedrukt te houden als je naast een speler op de flank loopt, want dan maak je jezelf breed waardoor je een afspeelmogelijkheid kunt blokkeren.
-De first touch control is gemaakt om een richting sneller op te kunnen, en dit doe je door je rechterstickje te flicken naar een kant. Kijk ook http://www.youtube.com/watch?v=iYEUaf-93Ew
-Ik gebruik verder als ik aanval over de flank veel de chopbeweging: http://www.youtube.com/watch?v=wtJdL1uXwfg

Ik word echt helemaal teringgek als ik een hoge steekbal geef en ze gewoon voor me gaan lopen en me afhouden. DAT IS ****ING OBSTRUCTIE.

al een paar keer m'n controller doormidden willen breken. of als er weer zo'n tyfuspoppetje ala messi overal doorheen dribbelt en ik de hele tijd probeer tackle, maar ze gewoon lijken te weten wanneer ik mn tackle inzet.

Ik word echt helemaal teringgek als ik een hoge steekbal geef en ze gewoon voor me gaan lopen en me afhouden. DAT IS ****ING OBSTRUCTIE.

al een paar keer m'n controller doormidden willen breken. of als er weer zo'n tyfuspoppetje ala messi overal doorheen dribbelt en ik de hele tijd probeer tackle, maar ze gewoon lijken te weten wanneer ik mn tackle inzet.

offline of online, anders moet je gewoon een niveau lager gaan.

Als je al wat langer speelt kan je idd redelijk voorspellen wat iemand gaat doen.

De computer speelt ook wel erg fel de laatste tien minuten als ze een achterstand moeten goed maken. moet je ineens supersnel de bal rondspelen.

De computer speelt ook wel erg fel de laatste tien minuten als ze een achterstand moeten goed maken. moet je ineens supersnel de bal rondspelen.

ja joh, soms kan je het gewoon niet voorkomen, dan komt er ineens een onmogelijke bal vanaf de middelijn die meteen wordt ingekopt door bijv. messi terwijl er een verdediger van 2m naast staat.

wel weer zo achterlijk dat je een carriere start en dat vlak voor de transferdeadline je beste speler ineens weg wil...
nu bij liverpool met suarez

wel weer zo achterlijk dat je een carriere start en dat vlak voor de transferdeadline je beste speler ineens weg wil...
nu bij liverpool met suarez

Dat had ik ook bij fifa 12 , dan wilde messi naar real madrid (hoe bedoel je onrealistisch)

Je kan hem toch ook gewoon in je club houden en de contractaanbiedingen afwijzen.

• Topic Starter Topic Starter
die Ronaldo chop werkt niet. Hij past de bal gewoon naar achteren wanneer ik dat probeer...

Terug
Naar boven