MuscleMeat

Fifa 13 vragen

Of R1 ingedrukt houden zodat er een mannetje bij komt, dan hoef je er alleen bij te lopen tot dat je maatje de bal afpakt.

Of R1 ingedrukt houden zodat er een mannetje bij komt, dan hoef je er alleen bij te lopen tot dat je maatje de bal afpakt.

Dan past hij de bal naar een speler die nu vrij staat op de plek waar dat mannetje net nog stond voordat ik R1 indrukte... ik gebruik R1 alleen wanneer hij langs het midden komt, wanneer hij langs de flanken komt zorgt het voor te veel gaten in de verdediging, zelfs wanneer je die probeert 'dicht te lopen'.

Nog een vraagje. Wanneer ik thuis tegen een vriend speel dan doe ik dat via EAS server --> aftrap. Hier worden de spelers continu geupdate, afhankelijk van hoe goed ze het doen in het echte leven. Bijvoorbeeld, Ribéry heeft daar 93 punten.

Wanneer ik echter 1 tegen 1 speel online, dan zijn het nog altijd de oude punten en heeft Ribéry "maar" 90. Is het mogelijk om je online team te updaten, net zoals wanneer je op EAS server speelt? Ik ben al naar mijn Fifa --> teams updaten gegaan, maar dit heeft niet geholpen, enkel een paar transfers zijn erbij gekomen, de punten zijn echter hetzelfde gebleven van iedereen.

Bedoel je Head to Head Seasons? Daar kan je niet met match day spelen.

kan er mij iemand vertellen hoe ik online mijn mic kan gebruiken?
Ik nl mijn voicechat aanstaan maar verder gebeurd er niks

Terug
Naar boven