erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik ook bij fifa 12 , dan wilde messi naar real madrid (hoe bedoel je onrealistisch)
Je kan hem toch ook gewoon in je club houden en de contractaanbiedingen afwijzen.
Eerst vierkantje en terwijl je die langzaam aan het loslaten bent druk je kruisje in. Je moet gewoon je duim over de 2 knopjes leggen en ze op die manier vlak achter elkaar indrukken, met L2 erbij offcourse.
nu er toch een topic over is
zijn er nog mensen op de pc die niet in een game geraken met origin vrienden? is me tot hiertoe maar 1x gelukt , erna gaf hij altijd aan dat de verbinding verbroken werd
ook x geprobeerd, maar zelfde melding.. was wel 2 weken terug ofzo

Ben nu een paar weken aan het spelen, lukt op zich prima. Alleen lukt het me niet zo goed om spelers voorbij te dribbelen. Iemand die me daar wat tips over kan geven? Welke skills gebruiken jullie hier voor? Ronaldo chop lukt me nu wel.
op het goede moment de sprint inzetten, dus rustig aan komen lopen en dan sprinten werkt tegen de computer goed genoeg
Ben nu een paar weken aan het spelen, lukt op zich prima. Alleen lukt het me niet zo goed om spelers voorbij te dribbelen. Iemand die me daar wat tips over kan geven? Welke skills gebruiken jullie hier voor? Ronaldo chop lukt me nu wel.
Dat online prof met 1 speler vond ik al k*t met fifa 12 maar het was nog te doen, bij deze fifa is het echt achterlijk, ik was met een maatje aan het spelen en hij geeft me een voorzet over de grond vlak voor open doel en ik klik rondje 1 keertje aan en hij schiet de bal gewoon het stadion uit, en in de 2e helft andersom.
Ik snap dat niet, ik speel al 7 jaar lang fifa dus ik ben absoluut geen beginner maar heel veel ballen die er bij fifa 12 in waren gegaan worden hier over of naast geschoten.
Ik ga nog door met spelen maar als het niet wil dan fl**ker ik fifa 13 het raam uit en ga ik tot volgend jaar fifa 12 spelen. Dat voorkomt waarschijnlijk ook een kapotte controller van 60 euro.