Fitness Seller

film tip: Wake up call (illuminati)

GZHN

Competitive Bodybuilder
Waardering
83
Lengte
1m82
Massa
83kg
Ik keek deze documentaire vandaag over de illuminatie.
Ze gaan erg diep, en het is HEEL interessant om er na te kijken.
erg uitgebreid en heel sick! het heeft me zeker aan het denken gezet!
ben er nog van onder de indruk.
op onderste link drukken, insluiten doet het niet, kijken via youtube

hier!

Weinig mensen die het filmpje zullen afkijken hierzo.
En je zult wel meerdere keren voor complottheorist en mafketel verklaart worden. :roflol:

Ik kijk em een keer als ik tijd heb.

complottheorist :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Weinig mensen die het filmpje zullen afkijken hierzo.
En je zult wel meerdere keren voor complottheorist en mafketel verklaart worden. :roflol:

Ik kijk em een keer als ik tijd heb.

I don't really care, ik deel iets wat mij boeit en wat me zeker wel beinvloed heeft.
ik heb er niet bij gezegd dat ik er 100% in geloof!
alleen veel argumenten zijn zo sterk neergezet dat het geen toeval kan zijn ofso.
je moet em zeker kijken als je er interesse in hebt

I don't really care, ik deel iets wat mij boeit en wat me zeker wel beinvloed heeft.
ik heb er niet bij gezegd dat ik er 100% in geloof!
alleen veel argumenten zijn zo sterk neergezet dat het geen toeval kan zijn ofso.
je moet em zeker kijken als je er interesse in hebt

Het is echt broeder.

Ik durf niet te kijken, straks word ik nog in mijn slaap ontvoerd en anaal verkracht door een corrupte politicus. :angstig:

Maar ff serieus die zooi is zo eenzijdig belicht dat ieder argument die er voorkomt, of niet klopt, of 10 tegenargumenten zal hebben die in die video niet genoemd worden.

Laatst bewerkt:
New World Order!1111einz

I know, heb mijn aluminium hoed op en polsen goed dichtgetaped voordat ze er een chip in planten in mijn slaap.

Heb daar alles al van gezien zowel docus al videos op youtube

-free-mason-

Nice. Ik zie dit soort dingen als een soort film. Kijken met een knipoog, leuk voor in bed. + karma

haha kwist wel dat mensen er grapjes over zouden maken!
gedeeltelijk geloof ik er wel in

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik keek deze documentaire vandaag over de illuminatie.
Ze gaan erg diep, en het is HEEL interessant om er na te kijken.
erg uitgebreid en heel sick! het heeft me zeker aan het denken gezet!
ben er nog van onder de indruk.
op onderste link drukken, insluiten doet het niet, kijken via youtube

hier!

vertel ff in het kort waar het over gaat dan :P

Over hoe de elite van de wereld (misschien 10 families ofso) streven naar een wereld met 1 regering, controle over de mens en alles, en op welke manier dat uitgevoerd word, zelfs in je eigen omgeving.
hoe amerika alle oorlogen zelf begon, 9/11 inside job, vietnam, pearlharbor, 2e wereld oorlog same shit.
hoe de bankensysteem opzettelijk crisissen veroorzaken, hoe ze de privacy van de mens steeds minder belangrijk maken.
Dat de tv ooit uitgevonden is om de mensheid te hypnotiseren, tv is de beste manier om de mens wat anders te laten geloven! media en alle andere instanties worden van bovenaf bestuurd.
waarom er steeds meer entertainment en amusement komt, zodat de mensheid bezig is en geed tijd heeft om na te denken over alles.
en de medische wereld.
alles 1 corrupte bende zonder dat ze het zelf weten want ze zitten ergens onderaan de piramide, en hoe lager in de piramide hoe minder je weet.
hele piramide stelsels in alle instanties die naar boven toe werken naar uiteindelijk de Eliten.
en nog veeeeel meeer zieke dingen die met sterke argumenten worden neergezet.
je zal het wel met concentratie moeten proberen te volgen, sommige delen gaan wel erg diep

Of je het nu gelooft of niet het komt allemaal langzaam uit. Zo wordt de nieuwe EU-regering gepresenteerd alsof het goed en nodig is terwijl je als individu steeds minder te vertellen hebt. Telefoons, internet, alles mag legaal afgetapt worden, briefgeheim bestaat niet meer. Je wordt overal gevolgd met de OV-chipkaart, camera's langs de weg en je medisch dossier gaat naar de overheid en de zorgverzekeraar, beroepsgeheim bestaat niet meer.

Ik heb de docu niet gekeken (te lang) maar je hoeft geen genie te zijn om te zien dat de overheid de grootste vijand is van de vrijheid die we nu nog een beetje hebben.

hoe denken we er nu over in 2013?
nog steeds sceptisch...

Alex Jones :roflol:

lcmbt.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=gWQPZ-taYBs

hoe denken we er nu over in 2013?
nog steeds sceptisch...

Ja. Het principe van de ''Elite'' kan wel kloppen, maar die lui die hierin geloven die zoeken werkelijk overal iets achter. Ik hoorde laatst dat de serie 24 was bedacht om complotten zo ongeloofwaardig te doen overkomen dat niemand er meer in zou geloven....

Terug
Naar boven