Als ik kijk naar de wereld, hoe het was en hoe het nu is.
Iedereen is er me eens als ik zeg dat het oneerlijk verdeelt is toch...?
En als ik kijk dat wat er in de geschiedenis allemaal gebeurt is ben ik toch bang dat we wakker moeten worden.
Dit constateer ik niet uit filmpjes maar uit eindelijk uit feiten.
We vertellen ons allemaal dat die dingen niet kunnen gebeuren, naar de kerk gaan is tegenwoordig niet meer in de mode.
Maar gaat een moslim naar de kerk is er niks aan de hand.
De joden, massaal af geslacht en dit is misschien lang geleden, vergeet alleen niet hoe dit is gegaan, en dat hier ''mensen'' me ingestemd hebben zoals wij stemden op de euro.
Nog wat langer geleden, de gelijkheid van kleur, zeer belangrijk erbij te vermeldden is dat dit grapje eerder is begonnen en langer heeft geduurd dan alle oorlogen bij elkaar.
Er zijn dingen gebeurt door de ''blanken'' die het dag licht niet kunnen verdragen (joden/slavernij en nog veel meer) dus dat er geen kans is dat er weer wat geks zal gaan gebeuren.....
Er zijn mensen die op een rood stop licht wachten om drie uur nachts, terwijl ze niemand op de weg zien,
Dit houd in dat die genen die daarop wacht dus niet zelf het besluit kan nemen of het verantwoord is om over te steken.
Dit noemen we ''brainwash'' de mensen tegenwoordig denken niet meer na.
Als er ook maar iets is wat er zal gaan gebeuren zal dit dus duidelijk 10x beter gaan gebeuren als dat met de slavernij of tweedenwereldoorlog
2013 de technologie is beter dan ooit, ik kijk niet naar filmpjes ik relativeer...