- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
techniek blijft gewoon abominabel tot het punt waar het gewoon niet veilig is om zo te liften.
en wat is de reden dat je wraps squat?
Nog een lelijke squat erbij moest vandaag mijn 3rm testen.
Laatste moest helaas wat dieper maar had zoveel over dat ik er wel tevreden mee ben 10kg op 3rm is wel lekker.
Over maandje weer kijken
http://www.youtube.com/watch?v=5MvKOVHYnik
Nee man, gewoon doorknallen en die gewichten verhogen!Mother of god. Persoonlijk denk ik dat je op een wedstrijd met alle 3 deze lifts geluk moet hebben. Afgelopen NK waren ze gruwelijk streng, denk niet dat je hier witte lichtjes voor had gekregen. Als het goed is heb je PL-ambities? Dan is dit zeker een aandachtspunt.
Maar het is inderdaad broodnodig wat aan je techniek te gaan doen. Volgens mij train je met Ectoforce of zie je hem weleens ofzo? Denk dat hij je wel goed kan helpen.
Volgens mij komt hij niet uit het NoordenMother of god. Persoonlijk denk ik dat je op een wedstrijd met alle 3 deze lifts geluk moet hebben. Afgelopen NK waren ze gruwelijk streng, denk niet dat je hier witte lichtjes voor had gekregen. Als het goed is heb je PL-ambities? Dan is dit zeker een aandachtspunt.
Maar het is inderdaad broodnodig wat aan je techniek te gaan doen. Volgens mij train je met Ectoforce of zie je hem weleens ofzo? Denk dat hij je wel goed kan helpen.

Nog een lelijke squat erbij moest vandaag mijn 3rm testen.
Laatste moest helaas wat dieper maar had zoveel over dat ik er wel tevreden mee ben 10kg op 3rm is wel lekker.
Over maandje weer kijken
http://www.youtube.com/watch?v=5MvKOVHYnik
Mother of god. Persoonlijk denk ik dat je op een wedstrijd met alle 3 deze lifts geluk moet hebben. Afgelopen NK waren ze gruwelijk streng, denk niet dat je hier witte lichtjes voor had gekregen. Als het goed is heb je PL-ambities? Dan is dit zeker een aandachtspunt.

Je opent een nieuwe log omdat je niet constant met je eigen boute techniek en programming geconfronteerd wilt worden en het eerste wat je doet is een oerlijke 3rm pr zetten?
Man, neem eens wat advies aan en bescherm jezelf.

dit is geen issue van te zwakke core. Is gewoon een form issue, niet goede cue's.
eerder dan je core is het een issue van je quads

Ik heb het toch echt gelezen dat je daar niet meer mee geconfronteerd wilde worden, en toevallig is de OP aangepast. Maar goed, doet er ook niet toe allemaal, het is al vaak genoeg gezegd.

Heeft niks met zwak dit of zwak dat te maken, puur techniek.
Niets gaat je meer helpen dan gewoon meer volume op reguliere squats te doen heel ver van failure. Wat heb je aan bijv max efforts op goodmornings als je max effort squat al een goodmorning is? Dat wil je toch juist fixen?