MuscleMeat

filmpje rusty jeffers

jimi

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1
ken iemand deze combo lijkt wel heftig en hij heeft een goed fisiek...
bekijk en geniet....

• Topic Starter Topic Starter
niemand zin aan een filmpje

Relax dude...

Cool filmpje, alleen iets teveel gelul van die 2 ecto's... was bijna afgehaakt.

Weer eens pullover proberen, is inderdaad ondergewaardeerde oefening volgens mij. Dacht dat ie met gestrekte armen moest, maar zo kun je bak meer gewicht aan.

Wel zwakke bench voor zo'n buffe kerel

pfff wat een hoop gelul.
ben afgehaakt :D

Prachtig om te zien:thumbs: :thumbs:, dit zijn van die routine's die je gewoon
eens moet proberen (ga het vanmiddag al eens uitproberen:D ) maar heavy is het zeker !

Ga deze site maar eens vaker opzoeken want ze hebben echt goede info:cool: , jammer alleen van die twee fakkets die het presenteren:D
Ook leuk om Jeffers eens aan het werk te zien, verblijft in de onderste regionen van het pro bb maar zeker een top fysiek:cool: .

oke dan !!!
zou je effe moeten vertellen hoe het gegaan is ????
succes train hard!!!

kan iemand mij vertellen waarom hij eerst aan zo'n kabel trekt voor i gaat benchen????????

is z'n opwarming...

vind het alleen voor vooral explosieve kracht....

En dan een pulover met 100 kilo.... die zoals hij ze doet volgens mij echt op je lats en traps knallen ???

Damn, kan iemand mij uitleggen waarom-ie zo'n ingewikkelde positie inneemt bij de bicepsoefening? Train nu toch al een aantal jaren, maar heb m echt nog nooit iemand zien uitvoeren. Ga het trouwens toch eens proberen morgen, lijkt me wel weer eens wat anders? Maar goed, waarom doet-ie t zo?

Had het gisteren willen proberen maar govderdfgfgtklbmmm:mad: maar de
sportschool zat dicht, het personeel was ingesneeuwd....:eek::mad:

Volgende week zal ik ff posten wat mijn ervaringen ermee zijn want ik ga hem zeker proberen, die biceps poep:D oefening doe ik natuurlijk niet, anders duurt het weer jaren voordat mij reputie in de gym weer is herstelt:D :laugh: .

die bicepsoef. heet ook wel Barbell concentration curls, bekend geworden door de beroemde pro BB-er Robbie Robinson in de jaren '70.

Hij doet het om zn biceps warm te houden tijdens de oef. best slim, want met de oef. die hij doet, spreek je tevens je biceps aan.

Waarom hij precies voor deze oef. kiest ipv barbell curls.. geen idee.
Miss denkt ie dat hij zo meer zn aanhechtingen warm traint.. :scratch:

Wat een geweldige kerel is dit zeg, echt een prachtfisiek en iemand die tenminste een beetje hersens heeft. ( zo lijkt het )

hij praat wel een bietje gayachtig :roflol:

idd relaxe goozer, legt het goed uit(brul het uit:D ). Ziet er wel een leuke oef. uit voor rear delt, zalet eens proberen met kabels

geweldig stukje video!

voor de mensen die het iritant vinden dat ze niet door dat gelul heen kunnen spoelen aan het begin ( van de vind ik toch niet zo ecto types maar goed )

heb ik hem even geuploaded

download hem hier!

[Link niet meer beschikbaar]

Wel aparte training opzich. Hij komt wel een beetje'gay'over maar erg goed fysiek!

Wat een supergaaf nummer btw! Dat intro nummer en je hoort hem nogmaals als hij gaat poseren. Weet iemand toevallig hoe die heet?

CitizenDildo zei:
Wel aparte training opzich. Hij komt wel een beetje'gay'over maar erg goed fysiek!

Wat een supergaaf nummer btw! Dat intro nummer en je hoort hem nogmaals als hij gaat poseren. Weet iemand toevallig hoe die heet?

staat erboven

Terug
Naar boven