XXL Nutrition

Filmpje van mijzelf

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey zeg eerlijk, hoeveel 14 jarig bodybuilders kenen jullie?! :roflol:
 
Het is maar net wat je onder een bodybuilder versta, mijn interpretatie van een bodybuilder is niet dit..
 
Wat dacht hij dat wij gingen zeggen? Kom op, hij laat zichzelf afkraken. Elk normaal denken mens weet dat hij niet erg veel positieve reacties zal krijgen op zo een filmpje.

mits je er van overtuigd bent dat je:

1. de bicep curl perfect uitvoert.
2. erg veel lift voor je leeftijd.
3. enorme guns hebt voor je leeftijd.
4. wel in dank word afgenomen.
 
mits je er van overtuigd bent dat je:

1. de bicep curl perfect uitvoert.

2. erg veel lift voor je leeftijd.
3. enorme guns hebt voor je leeftijd.
4. wel in dank word afgenomen.

Nu we toch deze thread levend aan het houden zijn; Er zijn genoeg filmpjes waar uitgelegd wordt hoe het wél moet hoor... Maar een slotje lijkt me voor de TS, en algemene orde :rolleyes:, geen overbodige luxe.
 
Je miste het sarcasme even :rolleyes:

Ja sorry kerel, ik zit hier met mijn verlepte kop achter mijn beeldschermpje terwijl ik wil slapen.

Normaal snap ik de sarcasme wel hoor, echt waar:(
 
Nu we toch deze thread levend aan het houden zijn; Er zijn genoeg filmpjes waar uitgelegd wordt hoe het wél moet hoor... Maar een slotje lijkt me voor de TS, en algemene orde :rolleyes:, geen overbodige luxe.

is ook wel zo, maarja, u zoekt niet, u zult niets vinden.

must agree, om nog meer leed voor deze jongeman te voorkomen. :slotje:
 
Ja krantenwijkje, al 1.5 jaar... Hoezo discipline ?:$
 
Nah ik heb nog geen slaap :$ Dus loop ik hier maar beetje te spamme op dit forum .. :)
 
heb jouw filmpje 5sec.gezien was meer geintereseerd in die andere filmpjes,van die wijven 3x zo groot als jij,mmmmmmmmmm je past wel niet echt in het plaatje bodybuilder he ;) binnen paar jaar nog eens proberen
 
hé potverdomme, ik kan het filmpje niet eens zien omdat ik dan weer eens nieuwe flash moet installeren, nou up yours buddy. Als het echt zo erg is dan dat ik hier hoor, zou ik eerst inlezen en een jaar of twee hard trainen en eten en slapen en dan misschien nog eens wat posten??
 
ik vind dat..., ehh..., ja.. nee.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven