AndroidHealthClinic

Films die je kijk op het leven veranderden

American Beauty, geniet van het leven!

Ik vind alleen dat films slechts een tijdelijke veranderen voortzetten.. Hooguit één dag bij mij dan

the green mile!!

film van de bovenste plank, ik kon hem ook pas kijken toen ik lang genoeg was omdat ik er voorheen niet bij kon

beïnvloeden ok, maar veranderen is wat vergezocht.
En van sommige antwoorden snap ik werkelijk niets, maar dat ligt vast niet aan mij :D

the butterfly effect.
In de film is het wat overdrevenn maar de boodschap is duidelijk: de kleinste beslissingen in je leven kunnen de grootste gevolgen hebben.
Denk maar eens na: stel je hebt een broer of zus, die op een dag met een vriend/vriendin op de fiets springt om te gaan zwemmen. Onderweg wordt hij/zij doodgereden.
Stel nu dat je broer/zus ergens anders naar school was geweest, had hij/zij nooit die vriend/vriendin gekent, was hijzij nooit gaan zwemmen en ook niet doodgereden.
Geluk zit in een klein hoekje

the butterfly effect.
In de film is het wat overdrevenn maar de boodschap is duidelijk: de kleinste beslissingen in je leven kunnen de grootste gevolgen hebben.
Denk maar eens na: stel je hebt een broer of zus, die op een dag met een vriend/vriendin op de fiets springt om te gaan zwemmen. Onderweg wordt hij/zij doodgereden.
Stel nu dat je broer/zus ergens anders naar school was geweest, had hij/zij nooit die vriend/vriendin gekent, was hijzij nooit gaan zwemmen en ook niet doodgereden.
iedereen gaat dood one way or the other,

the butterfly effect.

Ja als ... als ik de juiste nummers had gekozen, zou ik de lotto gewonnen hebben. Het leven bestaat uit keuzes, die keuzes die je maakt maken je wie je bent. Vind het belachelijk als mensen zeggen "had ik nu maar dat gedaan". Fouten gebeuren nu eenmaal, niemand is perfect.

the butterfly effect.

Sommigen noemen het geluk, anderen noemen het een lotsbestemming. Als je over dat soort zaken na gaat denken dan kom je erachter dat alles anders had kunnen zijn.

Stel je was naar een andere middelbare school, had je waarschijnlijk andere vrienden gehad, andere dingen gedaan, kortom een ander leven gehad.

Je neemt nu eenmaal beslisingen in je leven. Sommige hebben grotere gevolgen dan andere. Waar het om gaat is hoe je met de gevolgen om gaat, niet hoe je het anders had kunnen doen...

Fahrenheit 911

Terug
Naar boven