SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
film van de bovenste plank, ik kon hem ook pas kijken toen ik lang genoeg was omdat ik er voorheen niet bij kon

En van sommige antwoorden snap ik werkelijk niets, maar dat ligt vast niet aan mij![]()

iedereen gaat dood one way or the other,the butterfly effect.
In de film is het wat overdrevenn maar de boodschap is duidelijk: de kleinste beslissingen in je leven kunnen de grootste gevolgen hebben.
Denk maar eens na: stel je hebt een broer of zus, die op een dag met een vriend/vriendin op de fiets springt om te gaan zwemmen. Onderweg wordt hij/zij doodgereden.
Stel nu dat je broer/zus ergens anders naar school was geweest, had hij/zij nooit die vriend/vriendin gekent, was hijzij nooit gaan zwemmen en ook niet doodgereden.
Geluk zit in een klein hoekje
the butterfly effect.
In de film is het wat overdrevenn maar de boodschap is duidelijk: de kleinste beslissingen in je leven kunnen de grootste gevolgen hebben.
Denk maar eens na: stel je hebt een broer of zus, die op een dag met een vriend/vriendin op de fiets springt om te gaan zwemmen. Onderweg wordt hij/zij doodgereden.
Stel nu dat je broer/zus ergens anders naar school was geweest, had hij/zij nooit die vriend/vriendin gekent, was hijzij nooit gaan zwemmen en ook niet doodgereden.
the butterfly effect.