AndroidHealthClinic

Fitness apparaten die horen bij de ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght-schema's

Waardering
0
Lengte
1m76
Hallo allemaal,

ik ben pas een uurtje op deze site, heb me net aangemeld voor mijn Amerikaanse partner (zie mijn andere topic Kennismaking voor meer uitleg), omdat hij graag afgetraind wil bereiken.

Nou ben ik net al super goed (en snel! :eek:) geholpen door basmca, en hebben we een beetje een idee welk trainingsschema hij moet gaan doen om te bereiken wat hij wil, maar de Gym waar we hem in willen gaan schrijven moet dan ook maar net die apparaten hebben.

Dus mijn vraag is dan ook, welke fitness apparatuur heb je nodig voor de volgende schema's:

- ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght.

Note: ik ben helemaal nieuw hier in dus sorry als ik dingen vraag waar van jullie zoiets hebben van:'' Pff DUH...:p

Ik ken de trainingsmethodes maar vaag maar met een powercage en bankje kom je denk ik al ver.
Een andere mogelijkheid is denk ik een squat rack en een bechpress toestel.

Ps. Als je vriend geen nederlands kan; er bestaat ook ern engelstalig bodybuilding(.com) forum

power rack, olympic barbell, bench, 50mm gewichten

dat is alles wat je nodig hebt. Mogelijk heb je ook nog een pull up bar en ez-bar nodig voor ICF

power rack, olympic barbell, bench, 50mm gewichten dat is alles wat je nodig hebt. Mogelijk heb je ook nog een pull up bar en ez-bar nodig voor ICF

Dit dus met als enige correctie dat iedere powerrack die ik ken al een pull up bar heeft.

goedkoopste rack die ik ken zijn die van powercage.nl (ook nog een van de betere in mijn mening).

wil je goedkoop, dan neem je gewoon ene 30mm barbel met 30mm gewichten.

Terug
Naar boven