How2BAfgetraind
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
Hallo allemaal,
ik ben pas een uurtje op deze site, heb me net aangemeld voor mijn Amerikaanse partner (zie mijn andere topic Kennismaking voor meer uitleg), omdat hij graag afgetraind wil bereiken.
Nou ben ik net al super goed (en snel!
) geholpen door basmca, en hebben we een beetje een idee welk trainingsschema hij moet gaan doen om te bereiken wat hij wil, maar de Gym waar we hem in willen gaan schrijven moet dan ook maar net die apparaten hebben.
Dus mijn vraag is dan ook, welke fitness apparatuur heb je nodig voor de volgende schema's:
- ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght.
Note: ik ben helemaal nieuw hier in dus sorry als ik dingen vraag waar van jullie zoiets hebben van:'' Pff DUH...
ik ben pas een uurtje op deze site, heb me net aangemeld voor mijn Amerikaanse partner (zie mijn andere topic Kennismaking voor meer uitleg), omdat hij graag afgetraind wil bereiken.
Nou ben ik net al super goed (en snel!
) geholpen door basmca, en hebben we een beetje een idee welk trainingsschema hij moet gaan doen om te bereiken wat hij wil, maar de Gym waar we hem in willen gaan schrijven moet dan ook maar net die apparaten hebben.Dus mijn vraag is dan ook, welke fitness apparatuur heb je nodig voor de volgende schema's:
- ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght.
Note: ik ben helemaal nieuw hier in dus sorry als ik dingen vraag waar van jullie zoiets hebben van:'' Pff DUH...