XXL Nutrition

Fitness & Feesten

ik zou wat anabolica aan je party stack toevoegen om het katabole effect van al die andere drugs tegen te gaan

stacken noemen we dat

fitness is feest :)

fitness is love

Haha, net alsof je zonder shit geen plezier in het leven kan hebben....

O jawel, maar uit het verhaal van de TS kan ik opmaken dat hij er plezier uit haalt om eens in de zoveel gek te doen. Dan moet hij zich niet tegenhouden op die paar gram gains die hij dan mist door zijn drugs gebruik.

"ik zit aan de mdma,coke,kief en drank is dit slecht voor mijn gains"
...Wat dacht je van je gezondheid.

Die ekte hardcore bodydildo'ers die geen drup alcohol drinken alleen omdat ze hun gainzz willen behalen, terwijl er geen enkele professioneel doel in zit, vind ik maar f**gots

Idd je bent echt homo als je een passie hebt en daarom geen alcohol drinkt. Drink gewoon alcohol ofzo wtf dat doet iedereen.

echt t*ring gay van die mensen die niet voldoen aan de norm

tenzij je het voor geld doet natuuurlijk, want geld is het belangrijkste wat er is jwz, te verdienen geld is een goeie reden om alles te doen wat je maar kunt bedenken

Hell datet alleen gasten met veel instagram followers.

Drugs, drank, roken allemaal grappig. Lach me altijd ziek hoe mensen veranderen als ze onder invloed zijn van die dinges. Nooit zal ik er aan komen.

AAS wel ja

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Hell datet alleen gasten met veel instagram followers.

Dus ik maak kans!?

Drugs, drank, roken allemaal grappig. Lach me altijd ziek hoe mensen veranderen als ze onder invloed zijn van die dinges. Nooit zal ik er aan komen.

AAS wel ja

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Dus ik maak kans!?

Dude, AAS is ook drugs.

Wut

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Dit, als ik uit ga drink ik meestal niet eens alcohol, heb het vaak ook veel leuker zonder alcohol dan met :roflol:
Drugs gebruik ik sowieso niet.

Precies, dat is ook meer voor het type 'zuipvakantie-volk', dan ga ik toch liever nuchter uit voor meer verhalen dan alleen: IK WAS ZO VAN DE KAAAAAAAART MAN !!!

Terug
Naar boven