- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou mij er niet druk maken eens in de zoveel tijd moet kunnen. Je moet ook plezier hebben in het leven vind ik.
Haha, net alsof je zonder shit geen plezier in het leven kan hebben....
O jawel, maar uit het verhaal van de TS kan ik opmaken dat hij er plezier uit haalt om eens in de zoveel gek te doen. Dan moet hij zich niet tegenhouden op die paar gram gains die hij dan mist door zijn drugs gebruik.

"ik zit aan de mdma,coke,kief en drank is dit slecht voor mijn gains"
...Wat dacht je van je gezondheid.

Haha, net alsof je zonder shit geen plezier in het leven kan hebben....

Dit, als ik uit ga drink ik meestal niet eens alcohol, heb het vaak ook veel leuker zonder alcohol dan met
Drugs gebruik ik sowieso niet.
??Hell datet alleen gasten met veel instagram followers.
Drugs, drank, roken allemaal grappig. Lach me altijd ziek hoe mensen veranderen als ze onder invloed zijn van die dinges. Nooit zal ik er aan komen.
*Klopt op het raampje*
Drugs, drank, roken allemaal grappig. Lach me altijd ziek hoe mensen veranderen als ze onder invloed zijn van die dinges. Nooit zal ik er aan komen.
AAS wel ja
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------
Dus ik maak kans!?
Dit, als ik uit ga drink ik meestal niet eens alcohol, heb het vaak ook veel leuker zonder alcohol dan met
Drugs gebruik ik sowieso niet.