XXL Nutrition

Fitness & Feesten

Bezoekers in dit topic

Dude, AAS is ook drugs.

Medicijnen zijn ook drugs, als je het heel specifiek wilt gaan bekijken :o

Wut

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------



Precies, dat is ook meer voor het type 'zuipvakantie-volk', dan ga ik toch liever nuchter uit voor meer verhalen dan alleen: IK WAS ZO VAN DE KAAAAAAAART MAN !!!

Ja :roflol: Nuchter krijg je meer verhalen mee inderdaad :p
Ik heb vaak ook wel gedronken en vaak ook niet, maar de 'extra' gezelligheid die erbij komt van de drank (dat is; ietsjes sneller iets zeggen dan normaal, wat weinig verschil is voor mij dan zonder drank) weegt niet op tegen de misselijkheid/kater/het draaiende gevoel in bed en de kosten :p
 
MDMA en coke trekt vocht uit je lichaam, net als alcohol. Daarnaast verliest je een hoop vocht door je hyperactieve gepimpel door die troep en je verhoogde hartslag. Spieren zijn voor 70% vocht, rara wat zal er gaan krimpen?
 
Medicijnen zijn ook drugs, als je het heel specifiek wilt gaan bekijken :o



Ja :roflol: Nuchter krijg je meer verhalen mee inderdaad :p
Ik heb vaak ook wel gedronken en vaak ook niet, maar de 'extra' gezelligheid die erbij komt van de drank (dat is; ietsjes sneller iets zeggen dan normaal, wat weinig verschil is voor mij dan zonder drank) weegt niet op tegen de misselijkheid/kater/het draaiende gevoel in bed en de kosten :p

Zo denk ik ook vaak, maar de keren dat ik dan eens een feestje meepak gaan er toch steeds weer wat drankjes in :o
 
Dit, als ik uit ga drink ik meestal niet eens alcohol, heb het vaak ook veel leuker zonder alcohol dan met :roflol: Drugs gebruik ik sowieso niet.

ben je met alcohol nog irritanter dan
 
Je kan drugs gebruiken of naar hell luisteren...

Ik pak ondertussen mn sleutels alvast.
 
MDMA en coke trekt vocht uit je lichaam, net als alcohol. Daarnaast verliest je een hoop vocht door je hyperactieve gepimpel door die troep en je verhoogde hartslag. Spieren zijn voor 70% vocht, rara wat zal er gaan krimpen?

Volgens die redenatie zou het dan toch net zo hard weer vollopen als je de vochtafdrijvende stoffen je lichaam weer uit hebt...

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Je bent 20, leven is maar kort en gek doen met trainen is beter dan gek doen zonder trainen moet je ook maar denken.
Bios3training heeft daar wat video's over maar okee die zegt met andere woorden dat je aan de AAS moet. :roflol:
http://www.youtube.com/watch?v=-zTny5EquIg

PS. Phew. Hele post kunnen typen zonder yolo te zeggen.

Het is wel in mijn ogen de enige manier om iets te gainen/behouden als je zoveel drugs gebruikt. Mijn ervaring is dat je bij wekelijks zwaar drugsgebruik (2-3 dagen/w) je gewicht snel daalt. Icm aas kun je toch een paar kilo gainen. Maar als je halverwege je kuur stopt met de andere drugs knalt je gewicht weer omhoog. Domme kut combinatie dus. Dat weet je van te voren, maar ja, je bent jong enzo... Verder minder issues ermee dan altijd wordt voorgespiegeld, maar zou het niemand aanraden.
 
maakt niet uit man, bijna iedereen op dbb zit al aan z'n naturel max heb ik eens horen zeggen

dus wat let je
 
Knipsel.jpg


Cortisol en test levels voor tijdens en na MDMA gebruik

artikel: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3575116/
 
In b4 ik doe mdma want dan zijn mn test levels hoger tijdens t feesten!
 
Als je het eens per 2/3 maanden beperkt moet je je eigen er niet zo druk over maken en gewoon genieten.

Zelf drink ik geen alcohol, en zie dit ook als drugs die imo meer schade aan richt als een likje m op z'n tijd.

Goed is het allemaal niet, maar echt kwaad kan het ook niet mits je het met verstand gebruikt en niet te vaak.
 
MDMA en coke trekt vocht uit je lichaam, net als alcohol. Daarnaast verliest je een hoop vocht door je hyperactieve gepimpel door die troep en je verhoogde hartslag. Spieren zijn voor 70% vocht, rara wat zal er gaan krimpen?

M'n zwans ? :D
 
Het is wel in mijn ogen de enige manier om iets te gainen/behouden als je zoveel drugs gebruikt. Mijn ervaring is dat je bij wekelijks zwaar drugsgebruik (2-3 dagen/w) je gewicht snel daalt. Icm aas kun je toch een paar kilo gainen. Maar als je halverwege je kuur stopt met de andere drugs knalt je gewicht weer omhoog. Domme kut combinatie dus. Dat weet je van te voren, maar ja, je bent jong enzo... Verder minder issues ermee dan altijd wordt voorgespiegeld, maar zou het niemand aanraden.


Als je drie dagen per week drugs gebruikt dan heb je wel grotere problemen dan een paar gram spierverlies.


Houd het gewoon een beetje normaal. 1x per week gewoon normaal drinken, eventueel wat drugs als dat je ding is. Kan weinig kwaad voor je gains. Het grotere probleem is dat je de volgende dag f*cked up ben, niet aan je caloriën komt en geen/een sh*t training hebt.
 
Beetje vent gaat aan de crack.
 
Als je drie dagen per week drugs gebruikt dan heb je wel grotere problemen dan een paar gram spierverlies.


Houd het gewoon een beetje normaal. 1x per week gewoon normaal drinken, eventueel wat drugs als dat je ding is. Kan weinig kwaad voor je gains. Het grotere probleem is dat je de volgende dag f*cked up ben, niet aan je caloriën komt en geen/een sh*t training hebt.

lijken me allemaal wel dingen die je wat naar je hand kan zetten.
Eten valt reuze mee. Desnoods pleur je alles door de blender. Wat ik me wel afvraag is of al het voedsel dat je naar binnen gooit, daadwerkelijk wordt gebruikt door het lichaam. Meen ergens gelezen te hebben dat met drugs op je stofwisseling niet naar behoren werkt en veel voedingswaarden verloren zouden gaan.. Iemand die hier iets meer over kan vertellen? Ben wel nieuwsgierig!
 
Back
Naar boven