XXL Nutrition

Fitness of bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

op wedstrijdgebied ben je dan officieel een mens fysiek klasse en geen bodybuilder als je gewicht onder je lengte zit, dit dan een goede vergelijking dan?
 
Ik mis de vergelijking daar even, maar ik begrijp je punt
 
op wedstrijdgebied ben je dan officieel een mens fysiek klasse en geen bodybuilder als je gewicht onder je lengte zit, dit dan een goede vergelijking dan?

Ik vind beter dat we iedereen die niet buff genoeg is gewoon mens moeten noemen en mensen die buff zijn bodybuilders. Gewoon 2 soorten. Als er dan een ongeluk gebeurd of iets dergelijks dat ze dan melden dat er x mensen zijn omgekomen en 1 bodybuilder. Vind dit wel zo eerlijk.
 
Het komt neer op hetzelfde alsof je zou zeggen, je doet de olympia niet mee, je bent geen bodybuilder.

Olympia is Pro bodybuilding
IMO zit er verschil tussen bodybuilder of Pro bodybuilder.
Net zoals alle andere sporten.
 
Laatst bewerkt:
Nvm
 
Laatst bewerkt:
krachttraining/fitness

Vanaf wanneer spreek je over bodybuilding?
Vanaf je lichaamsgewicht boven je lengte uitkomt? vb 1.70 dus +70kg?
Sorry maar als je 1.70 groot bent en 60kg kun je hem toch moeilijk een bodybuilder noemen, no offense.

Hangt van je definitie van bodybuilder af ;)

Dat dere ninja edit

trage ninja ben jij
 
Ligt aan de situatie.
Meestal zeg ik krachttraining, maar op stage (doe lerarenopleiding dus loop stage op een school) is het fitness.
Zei n keer ergens dat ik aan bodybuilding deed en toen kreeg ik meteen de reactie: "ooh dan ben je zeker zo'n anabolenfiguur". Niet dat ik iets tegen AAS heb, en ik zal in de toekomst ook vast wel een kuur gaan doen, maar dat is niet een indruk die je op je stage/school/werk wilt achterlaten natuurlijk.
 
"I lift things up and put them down"

@wovano: je hoeft niet beschaamd te zijn over wie je bent of wat je doet.
Ga gewoon direct in de aanval en zeg dat je zulke randdebiele uitspraken niet had verwacht van een onderwijzer.
 
Ik kut wat aan in de gym/sportschool

das it mane

Het boeit niemand geen flikker dat je uren per week in de gym zit om je matige genen te companseren. Iedere vrouw hoort het liefst dat je regelmatig uitgaat, niet op je eten let, meer lult dan traint en toch een adonis lichaam bezit. Gasten hebben ook geen zin in dat eindeloze gelul over kcal,oefeningen blablabla Denk je serieus dat in deze tijd van internet en overvloed aan informatie iemand geïnteresseerd is in dat gelul van jou Opie ? Als ze echt iets willen weten dan nemen ze wel even de tijd om het te googelen.

fitness/bodybuilding whatever is echt not done als gespreksonderwerp voor de gemiddelde leek. Lekker de complimenten incasseren en voor de rest kort houden.

-bulldog
 
fitness/bodybuilding whatever is echt not done als gespreksonderwerp voor de gemiddelde leek.

-bulldog

1 van de verstandigste posts op dit forum.
 
"I lift things up and put them down"

@wovano: je hoeft niet beschaamd te zijn over wie je bent of wat je doet.
Ga gewoon direct in de aanval en zeg dat je zulke randdebiele uitspraken niet had verwacht van een onderwijzer.

Daar heb je helemaal gelijk in maar een eerste indruk kun je maar 1x maken. Als dat dan geen goede indruk is en dat later mijn kans op een baan, die toch al niet voor het oprapen liggen in onderwijsland, verkleint zeg ik wel gewoon krachttraining of iets dergelijks. Ikzelf en mijn vrienden weten wel wie ik ben en wat ik doe en dat is voor mij uiteindelijk het belangrijkste.
 
Fitness is voor kinderen, vrouwen en bejaarden. In m'n hoofd ga ik bodybuilden, maar om in de buitenwereld bodybuilding roepen dan vraag je om problemen.
Dus ik zeg gewoon dat ik train...

Thuis of tegen vrienden roep ik uiteraard wel bijv; "ik ben ff bodybuilden hoor", of "gaat er nog iemand mee bodybuilden vandaag?" maar da's anders
 
Ik noem het altijd 'ijzer verplaatsen'. Krijg ik ook altijd rare blikken bij :o
 
Ijzer smijten inderdaad, no further explanation needed :o
 
Vanaf wanneer spreek je over bodybuilding?
Vanaf je lichaamsgewicht boven je lengte uitkomt? vb 1.70 dus +70kg?
Sorry maar als je 1.70 groot bent en 60kg kun je hem toch moeilijk een bodybuilder noemen, no offense.

Wauw, dan lopen er veel bodydildoers op de wereld rond! Ze wegen allemaal meer dan 120kg en geraken amper vooruit, denk dat je vetpercentage vergeten te vermelden bent bij die mooie verklaring van je :o.
 
Ik als IT'er krijg vaak ook rare blikken als je het over bodybuilding hebt. Iets wat met associeert met een andere wereld, lage IQs, spuiten etc. In het begin had ik er een beetje moeite mee. Nu eigenlijk helemaal niet meer. Het is hoe het is :) Uiteindelijk krijg ik alleen maar veel respect van collega's. Stiekem wil de meerderheid van de collega's net zo strak in hun lijf zitten, maar ze hebben er de discipline niet voor. En dat begrijpen ze gelukkig wel.

Wauw, dan lopen er veel bodydildoers op de wereld rond! Ze wegen allemaal meer dan 120kg en geraken amper vooruit, denk dat je vetpercentage vergeten te vermelden bent bij die mooie verklaring van je :o.

Iedereen die serieus aan zijn body werkt is tijdens het sporten is in principe een bodybuilder. De naam zegt het toch. Of je nu begint en 60 kilo weegt of al 20 jaar en 100. Het is de sport waar het om draait.
 
Back
Naar boven