Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om welke e-mail gaat het? Alle e-mails worden normaal gesproken altijd in behandeling genomen en indien nodig beantwoord.Zijn jullie gesloten ofzo.
Heb al 10x proberen te bellen maar word niet opgenomen.
Op e-mail krijg ik ook geen reactie.
Die zijn inderdaad vorige week binnengekomen maar de kwaliteit van de meeste riemen was ondermaats dus deze leveren we niet uit maar gaan terug naar de fabrikant. Als je niet langer wilt wachten kun je even een e-mail sturen dan zal de riem geannuleerd worden en wordt de betaling teruggestort.Zijn de Dipping Belts al terug op? Ik had verwacht er één te ontvangen, mijn bestelling is al behoorlijk oud; 104711. (11/09/09)
Daarover zal er zoals aangegeven nog contact met je worden opgenomen. Je krijgt eerst nog bericht als de betaling is ontvangen.Damn, niet eerder gezien dat jullie een eigen topic hebben!
Heb op bestelnr. 107214 een Barbarian Chin-Up – Wand besteld. Ben benieuwd wanneer ik 'm kan ophalen...
Ik hoef ook geen afspraak te maken maar als ik weet dat ze komen kan ik vast naar huis gaan, vandaar.Als je niet thuis zou zijn zal TNT bericht achterlaten betreffende de nieuwe leverdatum of het ophalen van het pakket. Je kunt niet van tevoren een afspraak maken.
Je kunt wel een track & trace nummer krijgen zodra de bestelling is verzondenIk hoef ook geen afspraak te maken maar als ik weet dat ze komen kan ik vast naar huis gaan, vandaar.
Mail daarvoor dan even naar de klantenservice (zodra de nieuwe website gelanceerd is worden de trakc & trace nummers sowieso automatisch verzonden naar alle klanten)Die zijn helaas niet los te bestellen.Hoi,
ik had het al eens eerder gevraagd, maar nog maar een keer:
Zijn er ook losse dip bars te krijgen (die normaal bij een barbarian rack horen) en zoja, wat kost het me dan?
Gr

Tja, ik zou willen dat ik gewoon kon posten hoe ****n awesome mijn nieuwe speelgoed isNet mn bestelling weer binnen gehad. Lees sommige negatieve verhalen hier maar moet zeggen dat ik nooit last heb gehad met Fitness-seller. Bestellingen redelijk snel binnen en goede kwaliteit van de artikelen!![]()
Ik weet ook niet waar het fout gegaan is, daarom verwijt ik FS ook niks, echter zouden ze in ieder geval wat actiever qua communicatie kunnen zijn want dit is inmiddels alweer een week geleden en op mijn 2e mailtje heb ik nooit meer iets gehoord.
Hey ik heb op 19-5 een bestelling ( Bestelnummer: 107016 ) bij jullie gedaan. Nu heb ik de gewichten al wel een week binnen. Echter de EZ-Curl stang schroefdraad 30 mm x 120 cm artikelnummer SZ-30-GW heb ik nog niet mogen ontvangen. Nu wordt er aangegeven dat deze al wel verzonden zou zijn.
Kan jij nakijken of deze nog onderweg is ?

Damn, niet eerder gezien dat jullie een eigen topic hebben!
Heb op bestelnr. 107214 een Barbarian Chin-Up – Wand besteld. Ben benieuwd wanneer ik 'm kan ophalen...
Net mn bestelling weer binnen gehad. Lees sommige negatieve verhalen hier maar moet zeggen dat ik nooit last heb gehad met Fitness-seller. Bestellingen redelijk snel binnen en goede kwaliteit van de artikelen!![]()

Ik zie dat je inderdaad al een mailtje hebt gestuurd, daar zul je snel een reactie op ontvangen

Dat gaat hopelijk niet meer zo héél erg lang durenbtw fitness-seller wanneer komt de nieuwe site eigelijk![]()

Haha, superVanwege sommige verhalen ben ik voor de zekerheid zelf gaan afhalen (geen enkel probleem), en was allemaal top!Heb zelfs wat verstelbare DB's gekocht (want: kon gewoon bekijken wat er allemaal was), zal alleen de volgende keer dat ik naar de showroom kom wat meer contant geld meenemen
![]()