XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

=====|-----------------------------------------|=====

======|---------------------------------------|======

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Hey Fitness-Seller, ik had nog wat vragen:

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p334_Hex-Bar-50-mm-Professional-Chroom.html

De belastbaarheid is 300kg. Wat voor schijven moet je hiervoor hebben om een beetje in de buurt te komen van deze belastbaarheid? Want met een schijfopname van 230mm lijkt het me lastig om dat te halen.

http://www.fitness-seller.nl/produc...-korte-halterstang-50-mm---kogellagering.html

Zelfde geldt voor deze. Belastbaarheid is 100kg. Nu hoef ik geen 100kg, maar 60kg zou wel fijn zijn, zonder gebruik te maken van hele grote schijven.

Bij voorbaat dank.
Afmetingen 50 mm halterschijven

hey fitness seller,
men bestelling werd vandaag verzonden, hebben jullie iets van track and trace code ofzo?
mvg,
order nummer (106931 )
Zul je later vandaag ontvangen.

Al nieuws over de squatbar? Ik begin na 5 maanden serieus zin te krijgen om met dat spul te gaan trainen.
Nog niet, momenteel nog altijd niet leverbaar helaas.

Waar zit het verschil in lengte bij:
Professionele halterstang 50 mm x 220 cm - tot 700 kg:
Totaallengte: 2200 mm
Max. greepbreedte: 1310 mm
Greepdiameter: ca. 31 mm
Schijf-opname: 50 mm x 390 mm

en

Professionele halterstang 50 mm x 220 cm - Wedstrijduitvoering:
Totaallengte: 2200 mm
Max. greepbreedte: 1310 mm
Greepdiameter: ca. 30 mm
Schijfopnames: 50 mm x 350 mm
Bij de uiteinden van de sleeves I guess. We zullen deze stangen binnenkort nog wel een keer opnieuw opmeten, misschien dat er een foutje is ingeslopen.

Laatst bewerkt:
Dat is mogelijk, echter is je betaling ook pas een week later ontvangen dus waarschijnlijk is het artikel toen uitverkocht geraakt.

Beste Fitness Seller,

Bedankt voor de levering van de bestelling 106566! Alles is in perfecte staat toegekomen waarvoor dank!

Het enige dat nog moet geleverd worden is de Barbarian Row Seat die in een voorafgaande bestelling (04/02/2010 - 105969) niet geleverd werd. Wanneer denkt u dat deze artikel weer op voorraad zal zijn en geleverd kan worden?

Hartelijk bedankt voor de info!

• #2.824
Beste Fitness Seller,

Bedankt voor de levering van de bestelling 106566! Alles is in perfecte staat toegekomen waarvoor dank!

Het enige dat nog moet geleverd worden is de Barbarian Row Seat die in een voorafgaande bestelling (04/02/2010 - 105969) niet geleverd werd. Wanneer denkt u dat deze artikel weer op voorraad zal zijn en geleverd kan worden?

Hartelijk bedankt voor de info!
Helaas is er nog altijd geen info beschikbaar over de levertijd van de row seat.

Beste FS,

Als ik jullie wil contacteren doe dat dan best via mail of via hier?
Ik heb dinsdag een mail gestuurd (weliswaar 3 na elkaar) en ik heb nog altijd geen antwoord ontvangen (terwijl u hier precies beter bereikbaar bent).
Ik heb namelijk nog een vraag maar ik wil eerst afwachten op het antwoord mijn mail.

Mvg

edit: opgelost, nu weer wachten op een antwoord :)

Laatst bewerkt:
vraagje heb vandaag eerste deel van 2 paketjes ontvangen, andere deel staat nog op 'voorgemeld maw de allereerste stap,
weet u toevallig aan wat dit kan liggen? is toch raar dat er op 2 paketjes die op de zelfde dag verstuurd zijn verschil komt te zitten?

edit: heb even naar tnt gebeld: jullie hebben blijkbaar het pakje 'aangekondigd' maar niet binnen gebracht :)
zal dan wel langer als tussen de 1 - 3 werkdagen zijn zeker :D

edit edit: :D had jullie ook proberen bellen maar er neemt niemand op :D

Laatst bewerkt:
  • #2.827
Beste FS,

Als ik jullie wil contacteren doe dat dan best via mail of via hier?
Ik heb dinsdag een mail gestuurd (weliswaar 3 na elkaar) en ik heb nog altijd geen antwoord ontvangen (terwijl u hier precies beter bereikbaar bent).
Ik heb namelijk nog een vraag maar ik wil eerst afwachten op het antwoord mijn mail.

Mvg

edit: opgelost, nu weer wachten op een antwoord :)
Welke e-mail bedoel je precies dan, ik zie geen open e-mails staan van afgelopen dinsdag (of bedoel je een andere datum)?

Edit: Ik las over je edit heen, never mind dus ;)

vraagje heb vandaag eerste deel van 2 paketjes ontvangen, andere deel staat nog op 'voorgemeld maw de allereerste stap,
weet u toevallig aan wat dit kan liggen? is toch raar dat er op 2 paketjes die op de zelfde dag verstuurd zijn verschil komt te zitten?

edit: heb even naar tnt gebeld: jullie hebben blijkbaar het pakje 'aangekondigd' maar niet binnen gebracht :)
zal dan wel langer als tussen de 1 - 3 werkdagen zijn zeker :D

edit edit: :D had jullie ook proberen bellen maar er neemt niemand op :D
Er zijn geen achtergebleven pakketten die niet zijn overgedragen aan de pakketdienst, dan zou het pakket al zoek moeten zijn geraakt bij TNT.

Stuur even een e-mail naar de klantenservice in plaats van via dit topic, meld even om welke bestelling het gaat en welke artikelen nog ontbreken dan zal dit worden nagekeken. Zoals ik al eerder heb aangegeven dit soort zaken via de klantenservice afhandelen.

Wij zijn telefonisch overigens bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur, zoals aangegeven op de website. Het is mogelijk dat er niet altijd iemand aanwezig is op kantoor, bel dan even later op de dag nog eens terug of stuur liever een e-mail.

Laatst bewerkt:
ok heb ik gedaan, hoelijk raken we hier snel uit :)

Zo ook weer wat nieuwe dingetjes besteld, halterstangen met een hoop 5kg schijven erbij.

Het barbarian (squat) rack heb ik nu een jaar en dat bevalt nog erg goed, het voelt nog allemaal solide aan :D

Zo net alles afgeleverd gekregen! Niets geen lange wacht / levertijden, en dat mag na alle negatieve posts ook wel eens gezegd worden :)

Zo net alles afgeleverd gekregen! Niets geen lange wacht / levertijden, en dat mag na alle negatieve posts ook wel eens gezegd worden :)

Mijn bdricht was opzich niet negatief hoor :)
na het ontvangen van mijn betaling werd aller ruim binnen de twee weken opgestuurd ookal zaten er hoofddagen tussen.
Communicatie verloopt ook vrij vlot, en door dit jammerlijke voorval met tnt,
kan ik ook direct hun dienst na verkoop evalueren :)

Mijn bdricht was opzich niet negatief hoor :)
na het ontvangen van mijn betaling werd aller ruim binnen de twee weken opgestuurd ookal zaten er hoofddagen tussen.
Communicatie verloopt ook vrij vlot, en door dit jammerlijke voorval met tnt,
kan ik ook direct hun dienst na verkoop evalueren :)

Ghehe, ik had het niet specifiek over jou hoor. Wel fijn dat jij je aangesproken voelt :p

Hebben jullie al het nieuwe Powertec Powerrack WB-PR10 te koop?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.838
Dat kan ik helaas niet aangeven :) Waarschijnlijk gewoon tot het toestel is uitverkocht!

wanneer verwachten jullie de Barbarian Dipping Belt weer op voorraad?

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=329&
Die is er nu weer, afgelopen week binnengekomen :eek: Echt waar!

Hebben jullie al het nieuwe Powertec Powerrack WB-PR10 te koop?
Wanneer je het Power Rack bestelt ontvang je het nieuwe 2010 model (zoals afgebeeld op je foto). De foto's op onze website worden binnenkort bijgewerkt,

Mijn bestelling is eindelijk verzonden.. maar de cage staat op de site nog altijd 'niet leverbaar'???
En is deze in Medium http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html al terug leverbaar? er staat leverbaar maar tussenhaakjes niet meer? hoe zit dit nu?
Het toestel staat op niet leverbaar omdat (bijna) alle binnengekomen exemplaren alweer besproken zijn en het toestel dus alweer is uitverkocht. Je bestelling is gewoon mét power rack verzonden ;)

De PowerSports Powerliftriem is leverbaar maar enkel in maat XL, vrij duidelijk lijkt me. Momenteel is er helaas nog geen levertijd bekend van de overige maten :(

Als bijna alle Powerracks zijn uitverkocht., weet u misschien wanneer de volgende voorraad bij u binnen is?

beste FS,
ik heb hier vaak gelezen,dat jullie aan het verhuizen zijn.
wanneer beginnen jullie terug te leveren,als ik bvb nu een bestelling plaats?
het zou om 50mm schijven gaan.
gegroet

Terug
Naar boven