AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
Als bijna alle Powerracks zijn uitverkocht., weet u misschien wanneer de volgende voorraad bij u binnen is?
Nee, helaas

beste FS,
ik heb hier vaak gelezen,dat jullie aan het verhuizen zijn.
wanneer beginnen jullie terug te leveren,als ik bvb nu een bestelling plaats?
het zou om 50mm schijven gaan.
gegroet
Wij leveren gewoon hoor... Als producten voorradig zijn wordt de bestelling nu meestal gewoon weer binnen enkele dagen verzonden. Zoals op de website echter staat aangegeven is het verstandig rekening te houden met een verwerkingstijd die kan oplopen tot circa twee weken - mocht er nog vertraging ontstaan door de drukte/verhuizing.

Is er al iets van nieuws betreffende bestelling 106931, heb vrijdag gemaild, maar ben al van donderdag jullie aan het proberen bellen :) vandaag was het antwoord apparaat

mvg

(vandaag blijkbaar de volledige dag antwoord apparaat)

Laatst bewerkt:
Nee, helaas

Wij leveren gewoon hoor... Als producten voorradig zijn wordt de bestelling nu meestal gewoon weer binnen enkele dagen verzonden. Zoals op de website echter staat aangegeven is het verstandig rekening te houden met een verwerkingstijd die kan oplopen tot circa twee weken - mocht er nog vertraging ontstaan door de drukte/verhuizing.

Heeft u misschien ondertussen al meer informatie over Bestelnummer: 106882.

2 vloermatten van 50 x 50
barbarian powerlift straps
power chains 32kg

ze zijn allemaal gewoon op voorraad, en ik het inmiddels al 4 weken geleden dat ik ze heb besteld.

• #2.844
Is er al iets van nieuws betreffende bestelling 106931, heb vrijdag gemaild, maar ben al van donderdag jullie aan het proberen bellen :) vandaag was het antwoord apparaat

mvg

(vandaag blijkbaar de volledige dag antwoord apparaat)
Je had inderdaad vrijdag gemaild, daarop heb je ook een reactie ontvangen. We zijn er achteraan gegaan, je ontvangt natuurlijk bericht zodra er duidelijkheid is over het zoekgeraakte pakket. Nog een beetje geduld aub!

Vanaf morgen zijn wij telefonisch weer bereikbaar, op het nieuwe kantoor.

Heeft u misschien ondertussen al meer informatie over Bestelnummer: 106882.

2 vloermatten van 50 x 50
barbarian powerlift straps
power chains 32kg

ze zijn allemaal gewoon op voorraad, en ik het inmiddels al 4 weken geleden dat ik ze heb besteld.
De Power Chains zijn momenteel helaas niet leverbaar (staat ook gewoon zo aangegeven op de website), vooralsnog is er geen verwachte levertermijn bekend.

Laatst bewerkt:
Je had inderdaad vrijdag gemaild, daarop heb je ook een reactie ontvangen. We zijn er achteraan gegaan, je ontvangt natuurlijk bericht zodra er duidelijkheid is over het zoekgeraakte pakket. Nog een beetje geduld aub!

Morgen zijn wij telefonisch weer bereikbaar, op het nieuwe kantoor.

De Power Chains zijn momenteel helaas niet leverbaar (staat ook gewoon zo aangegeven op de website), vooralsnog is er geen verwachte levertermijn bekend.

ik kan me herinneren dat er niet leverbaar stond idd. op het moment toen ik ze bestelde stond dat er niet volgens mij. nu weer wel.
maar er staat bij mijn bestelling dat ze gewoon op voorraad zijn...

In dat geval zou ik mijn bestelling graag willen annuleren. Maar ik heb al wel betaald, hoe zit dat dan?

voorraad.jpg

Laatst bewerkt:
  • #2.846
ik kan me herinneren dat er niet leverbaar stond idd. op het moment toen ik ze bestelde stond dat er niet volgens mij. nu weer wel.
maar er staat bij mijn bestelling dat ze gewoon op voorraad zijn...
Ja dat klopt, dat is echter de status op het moment van bestellen. Bij de nieuwe website zal dit duidelijker zijn ;)

De chains zijn op dit moment in ieder geval uitverkocht :( als je niet langer zou willen wachten kun je de bestelling uiteraard annuleren.

Ja dat klopt, dat is echter de status op het moment van bestellen. Bij de nieuwe website zal dit duidelijker zijn ;)

De chains zijn op dit moment in ieder geval uitverkocht :( als je niet langer zou willen wachten kun je de bestelling uiteraard annuleren.

Oké dan zou ik de bestelling graag annuleren. dan bestel ik ze wel weer als ze leverbaar zijn. want dat was toch waar het om ging bij de bestelling. die 2 andere producten vind ik de bestelling niet de moeite voor waard.

• #2.848
Oké dan zou ik de bestelling graag annuleren. dan bestel ik ze wel weer als ze leverbaar zijn. want dat was toch waar het om ging bij de bestelling. die 2 andere producten vind ik de bestelling niet de moeite voor waard.
Daarvoor moet je even een e-mail naar de klantenservice sturen, vermeld daarin je bestelnummer en bankgegevens (voor het terugstorten van de betaling).

Bij deze wilde ik vragen wanneer mijn levering te kunnen wachten. Het was op 4 april besteld, vooruit betaling was op de 7e april afgerond. Op moment heb ik me belt + magnesium nog steeds niet ontvangen. Order is 106585

• #2.851
Bij deze wilde ik vragen wanneer mijn levering te kunnen wachten. Het was op 4 april besteld, vooruit betaling was op de 7e april afgerond. Op moment heb ik me belt + magnesium nog steeds niet ontvangen. Order is 106585
Voor zover ik kan zien is die bestelling op 5 mei geannuleerd omdat de betaling na vier weken nog niet was ontvangen, daarvan heb je echter ook per e-mail bericht ontvangen.

Bedoel je soms een andere bestelling? Stuur anders even een e-mail naar de klantenservice met daarin ook de gegevens van de bankoverschrijving (aangezien jij aangeeft dat die op 7 april is uitgevoerd).

even op me postbank gekeken. Iemand heeft op de 9e april het geld inderdaad weer terug geboekt op me rekening, maar ik heb niks geannuleerd. In me mailbox op gmail staat ook geen enkele mail van FitnessSeller na de bestelling met de betaal gegevens er in.

• #2.853
even op me postbank gekeken. Iemand heeft op de 9e april het geld inderdaad weer terug geboekt op me rekening, maar ik heb niks geannuleerd. In me mailbox op gmail staat ook geen enkele mail van FitnessSeller na de bestelling met de betaal gegevens er in.
De betaling zal niet door ons zijn teruggeboekt, controleer even of je wel naar het juiste rekeningnummer had overgeboekt!

Er zijn in totaal drie e-mails verzonden, na de orderbevestiging. Tweemaal een betalingsherinnering en nog een laatste e-mail waarin werd aangegeven dat de bestelling is geannuleerd omdat de betaling na vier weken nog niet was ontvangen. Ik ga ervan uit dat deze dan in je spam folder zijn terechtgekomen (al komt dat normaal gesproken nooit voor bij Gmail accounts)! Check even je privébericht :)

Laatst bewerkt:
Hoe zit het nu eigenlijk met bestelling 106423? Ik heb de chains en de matten ontvangen, maar de squatbar nog niet. 9 weken geleden werd gezegd dat deze na hoogstens 8 weken weer leverbaar zou zijn, wat nu dus blijkbaar weer niet het geval is. Het stomme is dat ik die squatbar momenteel echt nodig heb owv een blessure.

En hoe zit het ondertussen met 20kg plates van deze soort?

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p52_Halterschijven-Rubber-Gripper---50-mm.html

Ondertussen alweer leverbaar?

@Fitness-seller: toen ik vorig jaar wat besteld had kwam de levering toen ik niet thuis was. Ik had wel een briefje in de bus met een telefoonnummer van de leverancier die ik toen gebeld heb om een nieuwe afspraak te maken.

Is het mogelijk dat ik vooraf dat nummer al weet? Ik ben nl. nooit thuis maar mijn werk is maar 10 minuten van mijn huis dus ik kan makkelijk tussendoor naar huis als ik weet dat ze komen. En anders komen ze eerst weer voor niks dat lijkt me ook zonde.

Betaling is verwerkt ;) Ordernummer is 107197. Ben benieuwd

Is het mogelijk om een antwoord te krijgen op mijn mail?
Het is nu al 4 dagen geleden dat ik hem verstuurd heb.
Het gaat over "Levering Bestelnummer: 106731"

Mvg

• #2.858
Hoe zit het nu eigenlijk met bestelling 106423? Ik heb de chains en de matten ontvangen, maar de squatbar nog niet. 9 weken geleden werd gezegd dat deze na hoogstens 8 weken weer leverbaar zou zijn, wat nu dus blijkbaar weer niet het geval is. Het stomme is dat ik die squatbar momenteel echt nodig heb owv een blessure.

En hoe zit het ondertussen met 20kg plates van deze soort?

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p52_Halterschijven-Rubber-Gripper---50-mm.html

Ondertussen alweer leverbaar?
De Squat Bar is er nog niet en er kan helaas nog altijd geen concrete verwachte levertijd genoemd worden.

De 20 kg rubber-gripper 50 mm plates zijn er weer!

@Fitness-seller: toen ik vorig jaar wat besteld had kwam de levering toen ik niet thuis was. Ik had wel een briefje in de bus met een telefoonnummer van de leverancier die ik toen gebeld heb om een nieuwe afspraak te maken.

Is het mogelijk dat ik vooraf dat nummer al weet? Ik ben nl. nooit thuis maar mijn werk is maar 10 minuten van mijn huis dus ik kan makkelijk tussendoor naar huis als ik weet dat ze komen. En anders komen ze eerst weer voor niks dat lijkt me ook zonde.
Als je niet thuis zou zijn zal TNT bericht achterlaten betreffende de nieuwe leverdatum of het ophalen van het pakket. Je kunt niet van tevoren een afspraak maken.

Is het mogelijk om een antwoord te krijgen op mijn mail?
Het is nu al 4 dagen geleden dat ik hem verstuurd heb.
Het gaat over "Levering Bestelnummer: 106731"

Mvg
Dat mailtje staat hier als afgehandeld, het bankje wordt opgehaald. Ik zie idd wel dat er nog geen reactie is gestuurd. Je ontvangt vandaag nog een bevestiging.

Zijn jullie gesloten ofzo.
Heb al 10x proberen te bellen maar word niet opgenomen.

Op e-mail krijg ik ook geen reactie.

Zijn de Dipping Belts al terug op? Ik had verwacht er één te ontvangen, mijn bestelling is al behoorlijk oud; 104711. (11/09/09)

Terug
Naar boven