AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik moet nog zien of ze bevallen. Ik heb juist met een zware dumbbell last van torsie op de polsen.

2 dagen geleden eindelijk mijn bestelling toegestuurd gekregen.
Bestelling geleden van 15feb. Bijna een half jaar dus. Tot nu toe zijn jullie hier toch mee recordhouder en ik hoop dat ik zoiets nooit van mijn leven nog moet meemaken.

Mijn bestelling staat ook nog steeds open en dateerd omtrend dezelfde data :(

Oooh, dan hoef ik dus nog maar 3 maanden te wachten:cool:

Het schiet al op:rolleyes:

Overigens, al nieuws mbt de bestelling?

Ik zit er bijna nog echt over te denken om anders dit te nemen;
http://www.fitness-seller.nl/produc...Bench-Rack-System-incl--145-kg-Halterset.html
Echter, 4 weken levertijd, kan het eventueel geregeld worden dat dit meteen wordt verzonden als het binnen is?

Im out of ideas tbh, ik train mezelf liever nog dood op mijn huidige 'max 100KG' bankje dan dat ik een eeuwigheid op van alles moet wachten.

Ik heb 3 opties;
De resterende producten (145KG Barbarian Line halterset + Barbarian Line Warrior Bench) worden aankomende week nog verzonden;
Of jullie halen het rack op en over 4~5 weken heb ik bovenstaand Powertec krachtstation set (dus alles compleet + resterend bedrag op mn rekening);
Of jullie komen dat rack ophalen en storten het geld terug.

Aankomende week nog antwoord aub, ik zal morgen (vandaag) nog een PM en een mail sturen zodat het alles en iedereen duidelijk is bij jullie. Mochten jullie willen bellen, dan heeft dat waarschijnlijk tot maandag~dinsdag geen zin (mobiel kapot), ik zal wel eventjes laten weten wanner ik mn nieuwe heb.

Maar even samegevat; ik wil knallen, op deze manier kan ik niks. Ik kan bijna net zoveel op de militairy press als benchen en ik kan al veel meer roeien dan ik kan benchen. Dat kan nooit goed zijn, ik wil knallen, zweten, bloeden van mijn part, een log openen en progressie bijhouden. Maar niet op dit eitjes niveau.

2 dagen geleden eindelijk mijn bestelling toegestuurd gekregen.
Bestelling geleden van 15feb. Bijna een half jaar dus. Tot nu toe zijn jullie hier toch mee recordhouder en ik hoop dat ik zoiets nooit van mijn leven nog moet meemaken.
:haha: t*ring wat een tijd. Nu maar hopen dat 't bij mij niet zolang duurt :D

Ik had die bestelling niet persé direct nodig, daarmee dat ik het zo lang kon laten aanslepen. Anders had ik natuurlijk direct geannuleerd. Het ging ook totaal niet om grote stukken. Echt om prullen eerlijk gezegd. Een dipping belt duurde dus een half jaar om dat terug in stock te krijgen...

Ik heb de spullen vandaag binnen gekregen. TOP!

Een bericht gekregen dat de rechte halterstang niet direct op voorraad was. Na enig twijfelen besloten een EZ cur te nemen. Dit via mail doorgegeven en het is gewoon vanzelf gebeurd! De EZ is nl. 1,50 duurder. Ik vind dit vertrouwen en de service geweldig.

De spullen zien er zeer goed uit. En ze doen het! :D

Ben as we speak de voorkant deltoids aan het pijnigen.

Fitness-Seller.nl rules!

Ik heb een mailtje gestuurd met daarin dus hoe nu verder mbt de bestelling en eventuele opties. Graag zou ik hier maandag snel antwoord op willen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.929
Ik heb een mailtje gestuurd met daarin dus hoe nu verder mbt de bestelling en eventuele opties. Graag zou ik hier maandag snel antwoord op willen hebben.

ok :)

Ik zal het voor de goede orde ook even hier posten: De ontbrekende artikelen zijn vorige week woensdag (23 juni) al verzonden, hiervan heb je normaal gesproken ook per e-mail bericht ontvangen dus ik ga ervan uit dat je deze over het hoofd hebt gezien. Ik stel voor dat je je e-mails nogmaals controlleert, ook je spam folder (Hotmail zorgt soms voor problemen). De bevestiging is op 23 juni om 16:01 uur verzonden.

Laatst bewerkt:
Beste,

Hoe zit het met de reactie op de mails? Ik heb een dikke week en half geleden een mail naar de klantendienst gestuurd en zoals gewoonlijk wordt hier weer niet op gereageerd... (niet de eerste keer).
Dus telkens ben ik genoodzaakt om het via dit medium te doen.
Bestelling 106105 dateerd al van 19feb '10, ben dus al bijna 5.5maand aan het wachten (ik heb vooruitbetaald, dus mijn geld staat ook al langdurig op jullie rekening).

Bij bestelling bleek alles voorradig, in die voorbije maanden heb ik regelmatig de status op de site blijven volgen wat voor de meeste artikelen ook telkens op voorradig bleef staan.
Ik vraag mij echt af wat het zo onmogelijk maakt om mijn artikelen te verzenden (ik zal het nog eens herhalen 5.5maand wachttijd, op jullie site spreken jullie dan van 14dagen vertraging wegens verhuizing ???)

Groeten,
een zeer ontevreden klant.

heb vorige week mijn freerack ontvangen + een mail waarin werd aangegeven dat jullie nog contact gingen opnemen voor de barbell.

wanneer kan ik die ongeveer verwachten? (staat nog steeds op 'op voorraad' :))

• #2.932
Beste,

Hoe zit het met de reactie op de mails? Ik heb een dikke week en half geleden een mail naar de klantendienst gestuurd en zoals gewoonlijk wordt hier weer niet op gereageerd... (niet de eerste keer).
Dus telkens ben ik genoodzaakt om het via dit medium te doen.
Bestelling 106105 dateerd al van 19feb '10, ben dus al bijna 5.5maand aan het wachten (ik heb vooruitbetaald, dus mijn geld staat ook al langdurig op jullie rekening).

Bij bestelling bleek alles voorradig, in die voorbije maanden heb ik regelmatig de status op de site blijven volgen wat voor de meeste artikelen ook telkens op voorradig bleef staan.
Ik vraag mij echt af wat het zo onmogelijk maakt om mijn artikelen te verzenden (ik zal het nog eens herhalen 5.5maand wachttijd, op jullie site spreken jullie dan van 14dagen vertraging wegens verhuizing ???)

Groeten,
een zeer ontevreden klant.
Om te beginnen gaat het volgens mij om enkele ontbrekende artikelen en niet de gehele bestelling zoals jij in je post insinueert! Hoe dan ook, je e-mail is nog altijd in behandeling omdat er nog geen antwoord gegeven kan worden op je vraag. Ik zal echter (nogmaals) duidelijk zijn over deze situatie:

Zoals al meerdere keren aangegeven zijn de nog ontbrekende artikelen niet allemaal leverbaar, vandaar dat deze nog niet kunnen worden nageleverd. Dat je vervolgens begint over jouw geld dat op onze rekening staat vind ik niet helemaal eerlijk maar ik begrijp je frustratie volkomen. Er is echter wel al meerdere keren aangeven dat je deze artikelen op ieder moment kunt annuleren. Je geld kan namelijk op ieder moment worden teruggestort, de ontbrekende artikelen kunnen helaas niet op ieder moment worden uitgeleverd -- hoe graag ik dat ook zou willen :(

Dit heeft dus ook niets te maken met de verhuizing, vrijwel alle bestellingen waarvan de artikelen op voorraad zijn worden tegenwoordig binnen enkele werkdagen afgeleverd -- zoals je in dit topic de afgelopen weken ook hebt kunnen lezen.

Wat betreft de nalevering van de ontbrekende artikelen kun je dus ervoor kiezen om te blijven wachten of te annuleren, je zult in de loop van de week echter nog een e-mail van de klantenservice ontvangen met meer informatie betreffende de verwachte levertijden (zodra deze bij ons ook met enige zekerheid bekend zijn).

heb vorige week mijn freerack ontvangen + een mail waarin werd aangegeven dat jullie nog contact gingen opnemen voor de barbell.

wanneer kan ik die ongeveer verwachten? (staat nog steeds op 'op voorraad' :))
Zoals gezegd zal er via e-mail contact met je worden opgenomen, reply anders even op die e-mail ipv hier want ik weet niet om welke bestelling of überhaupt om welk type halterstang het gaat :p Stuur die gegevens anders even door via PM ofzo. Je kunt overigens ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Afgelopen vrijdag na enig contact via e-mail (meerdere e-mails vooraf mijn spullen besteld.
Direct op de vrijdag betaald en gister het bericht gekregen dat het spul is verzonden. Zou dus vandaag of morgen binnen moeten komen.

Bij mij is het bestellen in ieder geval nog iedere keer goed gegaan, ondanks dat er nu bijvoorbeeld de melding wordt gemaakt dat het wat langer kan duren voor het verzonden wordt.

Super dus :)

Om te beginnen gaat het volgens mij om enkele ontbrekende artikelen en niet de gehele bestelling zoals jij in je post insinueert! Hoe dan ook, je e-mail is nog altijd in behandeling omdat er nog geen antwoord gegeven kan worden op je vraag. Ik zal echter (nogmaals) duidelijk zijn over deze situatie:

Zoals al meerdere keren aangegeven zijn de nog ontbrekende artikelen niet allemaal leverbaar, vandaar dat deze nog niet kunnen worden nageleverd. Dat je vervolgens begint over jouw geld dat op onze rekening staat vind ik niet helemaal eerlijk maar ik begrijp je frustratie volkomen. Er is echter wel al meerdere keren aangeven dat je deze artikelen op ieder moment kunt annuleren. Je geld kan namelijk op ieder moment worden teruggestort, de ontbrekende artikelen kunnen helaas niet op ieder moment worden uitgeleverd -- hoe graag ik dat ook zou willen :(

Dit heeft dus ook niets te maken met de verhuizing, vrijwel alle bestellingen waarvan de artikelen op voorraad zijn worden tegenwoordig binnen enkele werkdagen afgeleverd -- zoals je in dit topic de afgelopen weken ook hebt kunnen lezen.

Wat betreft de nalevering van de ontbrekende artikelen kun je dus ervoor kiezen om te blijven wachten of te annuleren, je zult in de loop van de week echter nog een e-mail van de klantenservice ontvangen met meer informatie betreffende de verwachte levertijden (zodra deze bij ons ook met enige zekerheid bekend zijn).

Zoals gezegd zal er via e-mail contact met je worden opgenomen, reply anders even op die e-mail ipv hier want ik weet niet om welke bestelling of überhaupt om welk type halterstang het gaat :p Stuur die gegevens anders even door via PM ofzo. Je kunt overigens ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Maw gietijzeren schijven en een Barbarian multi bench, die al heel de periode staan aangegeven op de site als voorradig, nemen meer dan 5,5maand in beslag om binnen te komen. De 50mm dumbbells die ook in de bestelling stonden zijn door Matt 37 (wie ik persoonlijk ken), op een later tijdstip besteld en liggen al lang in zijn homegym.

Nu ga ik ineens wel reactie krijgen op mijn openstaande mail, omdat ik reageer via dit medium. Ik krijg steeds enkel antwoord op mijn mails als ik via hier eens pols, erg onlogisch, want jullie verwijzen zelf altijd contact op te nemen met de klantendienst.

Als er een probleem opduikt kan ik er begrip voor opbrengen, als je als klant geïnformeerd wordt, maar jullie laten gewoonweg niets weten.
5,5maand vind ik persoonlijk een schandalig lange periode, het gaat hier niet over 1 ontbrekend element van mijn bestelling.

Toen ik ben gaan samenwonen heb ik in Italië een handgemaakt lederen salon laten maken, dat stond mooi op 2maand tijd hier in België, voor massa productie uit Asie moet je blijkbaar tot een half jaar of langer wachten...

Laatst bewerkt:
Overigens, al nieuws mbt de bestelling?

Ik zit er bijna nog echt over te denken om anders dit te nemen;
http://www.fitness-seller.nl/produc...Bench-Rack-System-incl--145-kg-Halterset.html
Echter, 4 weken levertijd, kan het eventueel geregeld worden dat dit meteen wordt verzonden als het binnen is?

Im out of ideas tbh, ik train mezelf liever nog dood op mijn huidige 'max 100KG' bankje dan dat ik een eeuwigheid op van alles moet wachten.

Ik heb 3 opties;
De resterende producten (145KG Barbarian Line halterset + Barbarian Line Warrior Bench) worden aankomende week nog verzonden;
Of jullie halen het rack op en over 4~5 weken heb ik bovenstaand Powertec krachtstation set (dus alles compleet + resterend bedrag op mn rekening);
Of jullie komen dat rack ophalen en storten het geld terug.

Aankomende week nog antwoord aub, ik zal morgen (vandaag) nog een PM en een mail sturen zodat het alles en iedereen duidelijk is bij jullie. Mochten jullie willen bellen, dan heeft dat waarschijnlijk tot maandag~dinsdag geen zin (mobiel kapot), ik zal wel eventjes laten weten wanner ik mn nieuwe heb.

Maar even samegevat; ik wil knallen, op deze manier kan ik niks. Ik kan bijna net zoveel op de militairy press als benchen en ik kan al veel meer roeien dan ik kan benchen. Dat kan nooit goed zijn, ik wil knallen, zweten, bloeden van mijn part, een log openen en progressie bijhouden. Maar niet op dit eitjes niveau.

ok :)

Ik zal het voor de goede orde ook even hier posten: De ontbrekende artikelen zijn vorige week woensdag (23 juni) al verzonden, hiervan heb je normaal gesproken ook per e-mail bericht ontvangen dus ik ga ervan uit dat je deze over het hoofd hebt gezien. Ik stel voor dat je je e-mails nogmaals controlleert, ook je spam folder (Hotmail zorgt soms voor problemen). De bevestiging is op 23 juni om 16:01 uur verzonden.
Zo, eindelijk is er een afspraak tot levering gemaakt, aanstaande maandag krijg ik mijn 145KG Barbarian Halterset en Warrior Bench binnen.

Verder wil ik even wat dingen recht zetten. Het is inderdaad 23 juni al verzonden, dus mijn excuses voor de boven geciteerde post. Maar, dit is ook niet zonder aanleiding en had nooit hoeven gebeuren;

Dat de halter set en het bankje vergeten zijn om mee te sturen, daar zeg ik dan 'shit happens'. Maar als er dan vervolgens nooit meer antwoord komt op de vraag wanneer die 'spoedige' nalevering zal plaatsvinden, en dan dus vorige week pas te horen krijg dat ze niet op voorraad waren terwijl ze op de site iedere keer wel als op voorraad stonden zet ik daar mijn vraagtekens bij.

Die vraagtekens worden er meer als ook nog eens blijkt dat jullie mijn oude email adres en telefoonnummer nog gebruiken terwijl ik een kleine 2 maanden geleden die gegevens heb ge-update. Ik snap niet hoe dat kan in een automatisch systeem. Dat is ook de reden waarom ik niet op de hoogte was van de status update van 23 juni. Ik kan natuurlijk om niet voordehand liggende redenen iedere vrije minuut van de dag op mn account op FS in gaan loggen, maar laten we het even reeel houden:rolleyes:

Dit was mijn derde bestelling dit jaar bij jullie, waarvan er maar een kleine bestelling echt goed gegaan is. Ik vind dit erg jammer, zeker omdat mijn ervaring met deze laatste bestelling een stuk minder 'desastreus' had kunnen zijn mits het inderdaad maar bij een vergissing rond de verzending was gebleven, en niet de ene systematische fout na de andere mis-, of zelfs non-communicatie.

Mocht ik in de toekomst nog eens wat bij jullie moeten bestellen of regelen, ik hoop dat deze punten dan duidelijk zijn aangepakt. Het zal jullie zeker goed doen.

Voor de rest, succes.

Zijn de lange db halters van 30mm al een keer binnen bij jullie?

• #2.937
Die vraagtekens worden er meer als ook nog eens blijkt dat jullie mijn oude email adres en telefoonnummer nog gebruiken terwijl ik een kleine 2 maanden geleden die gegevens heb ge-update. Ik snap niet hoe dat kan in een automatisch systeem. Dat is ook de reden waarom ik niet op de hoogte was van de status update van 23 juni. Ik kan natuurlijk om niet voordehand liggende redenen iedere vrije minuut van de dag op mn account op FS in gaan loggen, maar laten we het even reeel houden:rolleyes:
Bij bestellingen staan natuurlijk de gegevens zoals die op het moment van bestellen zijn doorgegeven. Als je je accountgegevens vervolgens aanpast zijn de nieuwe gegevens natuurlijk alleen van toepassing op toekomstige bestellingen.

De 450 mm dumbbells nog niet nee, momenteel is er geen levertermijn bekend. Zodra deze weer leverbaar zijn zal dit op de website worden aangegeven.

Ik krijg vandaag de melding van een andere kennis die onlangs nog maar die 50mm db's had besteld en ze zijn vandaag bij hem geleverd ???
Wat is nu eigenlijk het probleem met mijn resterende bestelling? Die vraag had ik in de mail een dikke week en half ook gesteld, waar geen reactie op kwam...

Ik zat er ook aan te denken om die te bestellen maar dat draaisysteem lijkt me geen succes. Thuis heb ik nog korte halterstangen met draaiknoppen maar die laten vaak tijdens een oefening steeds verder los. Maar dat waren wel cheap dumbbells dus misschien dat je dat met die lange niet hebt :p

Ik heb sinds kort draaiende dumbbell stangen met schroefdraad. Bevallen prima.

Als ze los gaan tijdens trainen duidt dat meer op een te wilde beweging? Wat dan weer zou betekenen dat je te veel gewicht gebruikt.

Terug
Naar boven