SynQ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh nee, die is nep op voorraadIs de barbarian leg press écht op voorraad of niet?

Ik heb nog van die cheap dumbbells van de Scapino ofzo met 15 kg max. Maar het systeem is volgens mij hetzelfde, als je dumbbell flys doet oid dan draait bij mij de hele boel los.Ik heb sinds kort draaiende dumbbell stangen met schroefdraad. Bevallen prima.
Als ze los gaan tijdens trainen duidt dat meer op een te wilde beweging? Wat dan weer zou betekenen dat je te veel gewicht gebruikt.
Volgens mij gaat de intentie van mn post toch wat verlorenBij bestellingen staan natuurlijk de gegevens zoals die op het moment van bestellen zijn doorgegeven. Als je je accountgegevens vervolgens aanpast zijn de nieuwe gegevens natuurlijk alleen van toepassing op toekomstige bestellingen.

Ik heb nog van die cheap dumbbells van de Scapino ofzo met 15 kg max. Maar het systeem is volgens mij hetzelfde, als je dumbbell flys doet oid dan draait bij mij de hele boel los.
Dat houdt de boel bij elkaar.Als het op de moer zit kan je ook proberen de moer dus zo strak mogelijk tegen een schijf te draaien, om vervolgens met de schijf verder te draaien, dan blijft ie toch redelijk goed zitten naar mijn meningDie ik heb hebben een rubberen ring op de schroef of is het een moer?Dat houdt de boel bij elkaar.

Stuur daarover even een e-mail naar de klantenservice aub! Je kunt ook telefonisch contact opnemen.@fitness-seller
Ik had een paar weken terug gevraagd of het beter zou zijn om na mijn vakantie te bestellen ivm lange verwerkingstijd. Het antwoord hierop was dat bij de meeste gevallen de verwerkingstijd slechts een paar dagen was en dat het daarom geen probleem was. Bovendien zou ik altijd nog kunnen vragen of het later besteld kan worden.
Nu is mijn vraag of jullie al weten of mijn bestelling voor volgende week maandag bij mij binnen zal zijn. Het betreft bestelling 107396.
Alvast bedankt.
). Zitten er geen latpull down grepen bij, wist ik veel. Dus gisteren maar even op goede hoop besteld.

Leuk om te horen, veel plezier gewenst met trainen!Epic lol, gisteren dus mn krachtstation in elkaar gezet (vandaag komt het bankje). Zitten er geen latpull down grepen bij, wist ik veel. Dus gisteren maar even op goede hoop besteld.
Overigens misschien een idee om bij dat pakket te doen? Dan zou die pas echt kompleet zijn
Voor de rest wel top rack! Niet al te moeilijk om in elkaar te zetten (mja, ben niet echt technisch aangelegd haha). Alleen wel klote om in je eentje die pull up bar/katrollen met een hand hoog te houden en met de andere precies goed vast te houden om dan met duim en vinger een moertje erdoorheen te jagen haha. Maar staat nu eindelijk, ziet er echt goed uit.
Was alleen even bang dat ik iets fout had gedaan met de Lat tower omdat dat ding voor de schijven nogal stroef bewoog. Maar eenmaal een schijfje eraan en je merkt er niks van
Maar goed, ruimte in mn slaapkamer is... er niet meer. Maarja, 'didnt want that space anyway'![]()
Zeer geachte klant,Leuk om te horen, veel plezier gewenst met trainen!
Montage is zeker makkelijker met de hulp van iemand anders en kan inderdaad een goede middag in beslag nemen. Het kan overigens geen kwaad het latstation regelmatig te onderhouden (siliconespray of WD40).

Op deze manier is het echt aardigheid!Ja, same here man. Ik hoopte het in ieder geval voor vrijdag te hebben omdat ik dan mn rugtrain maar dit is alleen maar beter![]()
Nouja, met mijn vorige bestelling had ik nog best lang moeten wachten. Daarom sta ik ook zo te kijken. Maar dat is alleen maar goedhet valt mij op dat er zo wisselende reacties zijn van de klanten...
de ene is zeer ontevreden over de lange lever tijd terwijl de andere binnen een week zijn bestelling binnen heeft :S

Komt als het goed is morgen... Waarom nou toch
het valt mij op dat er zo wisselende reacties zijn van de klanten...
de ene is zeer ontevreden over de lange lever tijd terwijl de andere binnen een week zijn bestelling binnen heeft :S

Hmm ja dat ligt zoals gezegd aan de artikelen die besteld zijn. Soms duurt het gewoon echt een tijdje voordat een artikel terug op voorraad is en daar hebben wij dan meestal ook geen invloed op (ivm drukte bij de fabrikanten bijvoorbeeld).
In het algemeen wordt het grootste gedeelte van alle bestellingen binnen enkele dagen uitgeleverd, helaas lees je hier echter meestal alleen de verhalen van mensen die wel langer moeten wachten. Leuk dat er de laatste tijd ook wat meer positieve reacties worden geplaatst![]()