XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Euh nee, die is nep op voorraad :p

Nee dat toestel ligt gewoon in het magazijn, zoals aangegeven bij de artikelstatus op de website.

Kheb de betaling daarnet gedaan. Ik hoop dat het deze keer vlotjes verloopt en ik in het kort met dat ding aan de slag kan. Ben benieuwd en khoop dat het meevalt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Ik weet 1 ding, ik bestel nooit meer al mijn artikelen in 1 grote bestelling.
Mocht ik apart besteld hebben, had ik mijn zaken vlugger gehad.

Worden de achterblijvende artikelen van bestelling 106105 deze week nog verzonden? Ik had donderdag een mail gekregen van de klantendienst met een oplossing en indien ik akkoord ging (waarvoor ik direct een mail heb teruggezonden), zouden de zaken verstuurd worden.
Maar mijn status is nog ongewijzigd.
Die zijn gisteren klaargemaakt en worden waarschijnlijk vandaag nog verzonden ja maar hiervan ontvang je automatisch per e-mail bericht.

Haha, postbode kwam 10minuten voor het eind van mn training dus eventjes snel Lat Pulldown bar uitgepakt zodat ik die kon gebruiken om mn triceps te trainen. Echt lekkere trainingen nu met dat Halfrack. Dingen die ik nooit kon doen. Gisteren eens Hanging Leg Hip Raises gedaan, super oefening. Ook gewoon voor de lol 1x chinnen, ik dacht dat het super zwaar zou zijn omdat de meeste dat zo vinden, maar ik heb dat nooit kunnen doen. Maar ik zat bijna met mn hoofd in het plafond toen ik volle kracht trok haha. Ziet er naar uit dat mn BOR's en Dumbbell BOR's effectief waren geweest:D

En transport bedrijf heeft nog gebeld vanmorgen, ze komen voor 12 uur nog. Gelukkig had ik het bankje vandaag niet nodig, heb gewoon mn borst training en schouder training omgewisseld:cool:

komt er met de nieuwe website ook de manier om met ogone te betale?

• #2.966
komt er met de nieuwe website ook de manier om met ogone te betale?
Ogone is gewoon één van de vele tussenpartijen die betaalmethodes aanbieden (zoals iDEAL, PayPal, creditcard etc). Bij de lancering van onze nieuwe website zullen waarschijnlijk eerst alleen betalingen via iDEAL en PayPal mogelijk zijn (naast rembours en bankoverschrijving), echter zullen we de betaalmogelijkheden blijven uitbreiden als er veel vraag naar is.

Vandaag al binnen gekregen:
4x25kg en 4x0,5kg Barbarian schijven en een Barbarian dip bar! :thumb:
Supersnel deze keer! :thumb:

Ogone is gewoon één van de vele tussenpartijen die betaalmethodes aanbieden (zoals iDEAL, PayPal, creditcard etc). Bij de lancering van onze nieuwe website zullen waarschijnlijk eerst alleen betalingen via iDEAL en PayPal mogelijk zijn (naast rembours en bankoverschrijving), echter zullen we de betaalmogelijkheden blijven uitbreiden als er veel vraag naar is.

k want heb het gevoel dat zonder credit card dit een van de weinige rechtstreekse verbindingen is, bv xxl nutrition en power supplements -> betalen en direct ontvangen :)

• #2.971
We hebben weer een aantal nieuwe artikelen in het assortiment opgenomen, waaronder de PowerBlock (Sport 5.0 & Sport 9.0)!

Bovendien bieden we vanaf nu ook weer cardio toestellen aan! Hiervan zullen in de komende dagen nog een aantal nieuwe toestellen worden toegevoegd aan het assortiment!

ik kan er niks van maken dat powerblock :dunno:

Erg gaaf eindelijk verstelbare dumbbells, alleen jammer dat ze zo schreeuwend duur zijn. Maar ja, powerblock schijnt wel een van de duurdere (en betere?) merken te zijn.

Kan er inderdaad ook niet veel van maken.. Hoe moeten die dingen als dumbbell gebruikt worden?

ahh even opgezocht.. zo dus

Alvast 1 thumb up voor fitness-seller.
Ik was wat aan het twijfelen of ik hier zou bestellen aangezien de verschillende positieve en negatieve reacties over de lange verzendtijd, moet zeggen dat ik blij ben dat ik het toch heb geprobeerd :D.

Maandagmiddag besteld en betaald, dinsdagmiddag mailtje ontvangen:

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 107496 is gewijzigd.

Aanmerkingen en commentaar i.v.m. uw bestelling:
Uw betaling is ontvangen waarvoor dank.

Nieuwe status: Wordt verwerkt

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice: xxxx

Paar uurtjes later het tweede mailtje :)

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 107496 is gewijzigd.

De halterstang 30mm x 200cm is apart verzonden. De transporteur neemt contact met u op omtrent de aflevering.

Nieuwe status: Verzonden

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice: xxxxx

En vandaag helft van het pakketje ontvangen :cool:

Ik heb wel een vraagje. In het mailtje staat dus alleen dat de halterstang apart is verzonden, maar ik heb vandaag de dipbelt en 1 schijf gekregen. Ik neem aan / hoop dat dit geen fout is en dat de 2e schijf samen met de stang is verpakt? Maar goed, als ik die 2 ook nog voor het weekend binnen heb ben ik heel blij :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2.976
Alvast 1 thumb up voor fitness-seller.
Ik was wat aan het twijfelen of ik hier zou bestellen aangezien de verschillende positieve en negatieve reacties over de lange verzendtijd, moet zeggen dat ik blij ben dat ik het toch heb geprobeerd :D.

Maandagmiddag besteld en betaald, dinsdagmiddag mailtje ontvangen:

Paar uurtjes later het tweede mailtje :)

En vandaag helft van het pakketje ontvangen :cool:

Ik heb wel een vraagje. In het mailtje staat dus alleen dat de halterstang apart is verzonden, maar ik heb vandaag de dipbelt en 1 schijf gekregen. Ik neem aan / hoop dat dit geen fout is en dat de 2e schijf samen met de stang is verpakt? Maar goed, als ik die 2 ook nog voor het weekend binnen heb ben ik heel blij :cool:
Er zijn drie pakketjes verzonden, waarschijnlijk zijn deze gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces. Ik stuur je de track & trace gegevens via PM.

Bestelnummer: 107517 (Open)
Besteldatum: woensdag 07 juli, 2010

De betaling is 24 uur geleden gebeurd.
wanneer kan ik verwachten dat de status : open veranderd?

YES!
Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 107517 is gewijzigd.

Uw betaling is ontvangen waarvoor dank.

Nieuwe status: Wordt verwerkt

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice: xxxxx
:D

• #2.978
Een beetje geduld kan geen kwaad Martin ;)

Een beetje geduld kan geen kwaad Martin ;)
idd ...:exactly:Fitness-Seller is top, ik ga zeker meer bestellen na de vakantie.

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 107517 is gewijzigd.

Nieuwe status: Verzonden

Bij vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

:):):):):):):):):):)

idd gaat allemaal vlot

06/07/2010 Open
08/07/2010 Wordt verwerkt Uw betaling is ontvangen waarvoor dank.
08/07/2010 Verzonden

en betaling was uit belgie :D

Terug
Naar boven