Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie dat de 50mm db's terug op voorradig staan, wil dat zeggen dat ik mijn paar mag gaan verwachten?
De 50 mm dumbbells zijn sinds woensdag inderdaad weer voorradig (al zullen ze waarschijnlijk snel weer uitverkocht zijn ben ik bang).Vandaag laatste spul van mijn bestelling binnen gekregen.
Dumbbells erg lang op moeten wachten, maar nu is alles er.
Allemaal super spul.
Barbarian power cage: super
Powertec bench: super
Dumbbel rack + dumbbells: super
Natuurlijk, dat kan gewoon door de dipsteunen van paal te wisselen.beste fitness-seller een vraagje: bij de barbarian power cage heb je nu dipsteunen op de foto staan deze naar binnen gericht, mijn vraag is nu:
kunnen deze ook naar buiten gericht worden?
mvg
Natuurlijk, dat kan gewoon door de dipsteunen van paal te wisselen.
Pfoe haha, die eerste post is nooit meer aangepastbedankt!
btw op jullie eerste post in deze topic staat nog
Barbarian Free-Rack + Multibank
469,00 EUR
komt niet overeen met site :-)
zal er eens naar kijken hahaHet Basic Line Free Rack is helaas niet te bekijken, van de Basic Line toestellen hebben we niet veel meer in de showroom staan aangezien deze productlijn uit het assortiment gaat.Als je je materiaal komt afhalen, kan je het dan ook bekijken? Ben mss van plan om Basis Line Free-Rack te kopen + gewichten. Maar mijn vader wilt checken of de free rack stabiel genoeg is. (ik geloof de mense op dit forum wel dat het stabiel is, maarja da papa é ...)
waarom gaan die er uit? en wanneer?Het Basic Line Free Rack is helaas niet te bekijken, van de Basic Line toestellen hebben we niet veel meer in de showroom staan aangezien deze productlijn uit het assortiment gaat.
Omdat we met een eigen productlijn komen die de Basic Line zal vervangen maar dat gaat waarschijnlijk nog enkele maanden of langer duren. De huidige voorraad wordt gewoon verkocht tot het allemaal weg is.waarom gaan die er uit? en wanneer?
komt er dan een andere lijn voor in de plaats?
De verzendkosten zijn kort geleden aangepast, daar zal waarschijnlijk niets meer aan veranderen de komende tijd.Gaat er toevallig nog iets verranderen aan jullie verzend kosten bij de nieuwe site?
vriend van me wil barbarian power cage bestellen maar daar komt nog eens 50 euro transport bij :s das 10 % van de aankoop prijs....
komt er ooit iets als boven de 250 euro gratis transport ofzo, want dat is wel iets waar we willen op wachten..
Dat ligt eraan wat je besteld, of het voorradig is en of het assemblage ofzo nodig heeft. De klantenservice zal vanzelf contact met je opnemen als een bestelling klaar staat om te worden afgehaald. Afhalen kan iedere weekdag tussen 9:00 en 17:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 en 14:00 uur.Als ik bv vandaag bestel, wanneer kan ik het dan komen afhalen? (Men vader heeft deze week nog verlof, erna werkt em heel de week) en wat zijn de dagen en uren van het afhalen?
maar barbarian is toch al jullie eigen lijn, want jullie zijn de enige die dat verkopen toch?Omdat we met een eigen productlijn komen die de Basic Line zal vervangen maar dat gaat waarschijnlijk nog enkele maanden of langer duren. De huidige voorraad wordt gewoon verkocht tot het allemaal weg is.
)Dat kan eventueel wel maar dat raden we af, je kunt het beste gewoon op voorhand bestellen. Mocht iets niet aanwezig zijn of als onze magazijnmedewerkers het druk hebben dan sta je hier namelijk voor niets.je spreekt van showroom, kan je naar de showroom gaan ne een halterset kopen zonder op voorhand te bestellen, of moet je eerst bestellen?
De verzendkosten worden op de totale bestelwaarde vóór de korting gebaseerd.beste,
als ik een set bestel van 415 euro en vooraf betaal -> 4% korting is het dan
€ 34,90 euro verzendkosten of de stap er boven
Barbarian Line is onze professionele lijn maar we willen waarschijnlijk dus ook een goedkopere productlijn introduceren. Dit is echter allemaal nog niet zeker en zal sowieso nog wel een tijdje gaan duren.maar barbarian is toch al jullie eigen lijn, want jullie zijn de enige die dat verkopen toch?
(oja en komt er dan nog korting of iets op die basic line bankjes?)

Ik heb nog een vraagje met betrekking tot de lat pully van de barbarian cage, deze loopt erg stroef, kan ik dit verhelpen door de bar in te vetten met naaimachineolie, kettingolie of misschien nog iets helemaal anders?