- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Staks weet je niet meer wat je eerst moet doen Mike.![]()
Ja, het zijn allemaal leuke speeltjes
jammer genoeg groeit het geld me niet op de rugVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staks weet je niet meer wat je eerst moet doen Mike.![]()
jammer genoeg groeit het geld me niet op de rugheb je em al gebruikt? is ie stabiel? wil hem misschien ook kopen maar vraag me af hoe stabiel die is, en dan met name hoeveel die veiligheidssteunen kunnen houden.Gistere de basic line Free-rack gaan hale. Ben er zéér tevrede over! is goei materiaal! en de service was ook heel goed! ze hebbe et speciaal uitgepakt om et te late zien!![]()

heb je em al gebruikt? is ie stabiel? wil hem misschien ook kopen maar vraag me af hoe stabiel die is, en dan met name hoeveel die veiligheidssteunen kunnen houden.
) en de poten bewogen niet. heb die 80kg ook op de spotters gezet en ze gaven ook geen kik. dus als jij niet iemand bent die 140kg benched is dit perfect!!ok thanks, ben zeker nog ver van de 140kg benchHeb zonder probleem 80kg gebenched (was ni veel is) en de poten bewogen niet. heb die 80kg ook op de spotters gezet en ze gaven ook geen kik. dus als jij niet iemand bent die 140kg benched is dit perfect!!
Ben er heel tevrede over!

ok thanks, ben zeker nog ver van de 140kg bench
heb je er ook mee gesquat eigenlijk?
Denk dat da ook geen probleem is. als em op zen hoogst sta(wa te hoog is voor squats) dan staat em wel wa wankel (heb da geprobeerd voor pull ups, wa ni is gelukt
)nog niet, das voor maandag. Zal wel iets laten weten!Denk dat da ook geen probleem is. als em op zen hoogst sta(wa te hoog is voor squats) dan staat em wel wa wankel (heb da geprobeerd voor pull ups, wa ni is gelukt
![]()
)
oke bedanktSpeciaal voor u vandaag gesquat. Heb met 60kg gesquat (had snel wa schijve erop gedaan) en da ga perfect. ze staan iets onstabieler dan benche ma als ge er ni tege 20km/u ertege aanloopt blijve ze staan! en zie da gy +- 10cm kleiner ze als mij dus dan zulle ze nog stabieler staan
Natuurlijk kan dat. Let er wel op dat enkel de nieuwe 2010 modellen Power Racks voorzien zijn van de zogenaamde linkage tube waaraan je de bank kunt bevestigen.Even een vraag ivm :
Powertec Utility Bench
(http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p497_Powertec-Utility-Bench.html)
Kan je die bevestigen aan je Powertec Powerrack als er een latpulley al aan vast zit?
Ben nl wel geïntresseerd in het bankje omdat er oa een 'legpress' aan gemonteerd kan.
Maar echt stabiel lijkt het dan niet te zijn als je het bankje niet kan bevestigen.
Hallo Fitness-Seller
ik zie op de site dat de chains weer leverbaar zijn met circa 1 week wachttijd.
zijn deze dan voorlopig weer leverbaar?
Dan kan ik ze de komende maand bestellen, want heb deze maand al het een en ander gekocht dus even wachten op me salaris.
en ik zie dat de safety squat bar ook weer leverbaar is, zal deze voor een paar maanden leverbaar blijven?
Sorry maar ik kan dus echt niet aangeven of bepaalde artikelen over een paar maanden nog leverbaar zijn... Als er nu in één keer een hele hoop bestellingen komen kan een artikel over twee weken alweer onverwacht uitverkocht zijn en dan duurt het weer even voordat het opnieuw binnenkomt. De voorraadindicatie is een actuele status, over een paar dagen kan alles weer anders zijn.Hallo Fitness-Seller
ik zie op de site dat de chains weer leverbaar zijn met circa 1 week wachttijd.
zijn deze dan voorlopig weer leverbaar?
Dan kan ik ze de komende maand bestellen, want heb deze maand al het een en ander gekocht dus even wachten op me salaris.
en ik zie dat de safety squat bar ook weer leverbaar is, zal deze voor een paar maanden leverbaar blijven?
Sorry maar ik kan dus echt niet aangeven of bepaalde artikelen over een paar maanden nog leverbaar zijn... Als er nu in één keer een hele hoop bestellingen komen kan een artikel over twee weken alweer onverwacht uitverkocht zijn en dan duurt het weer even voordat het opnieuw binnenkomt.
Zoals ik in mijn vorige post al aangaf is de voorraadindicatie de actuele status. De chains zijn momenteel dus nog niet voorradig maar hebben op dit moment een verwachte levertijd van circa één week (verwacht, dus niet gegarandeerdOké, maar op dit moment zijn ze dus echt leverbaar?
).CHD dumbbells? Alle info mbt onze verwerkingstijden is terug te vinden op de website.Beste, duurd het verwerlen langer als er dumbbells bijzitten?
omdat de verwerkingstijd al pakje langer is dan vorige bestelling
(bij alles staat er op voorraad btw)
Speciale op maat gemaakte artikelen, zoals CHD dumbbells, kennen doorgaans een langere verwerkingstijd vanwege het assemblageproces.
Natuurlijk kan dat. Let er wel op dat enkel de nieuwe 2010 modellen Power Racks voorzien zijn van de zogenaamde linkage tube waaraan je de bank kunt bevestigen.
Nee hoor, dat gaat erg gemakkelijk via een pop-pinDamn ... ik heb dus een ouder model. Maar is dat ook wat handig om het te linken?
Of moet je dan telkens met moeren etc zitten te werken?
(pinnetje eruit trekken, bank erin schuiven en pinnetje weer vastklikken)Nee hoor, dat gaat erg gemakkelijk via een pop-pin(pinnetje eruit trekken, bank erin schuiven en pinnetje weer vastklikken)
Bij de Leg Press Accessory is het in ieder geval wel aan te raden de Utility Bench vast te zetten, de bank zou anders misschien voorover kunnen kiepen.