SiR ROUND
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, nee hoor ik heb 'm van de week even opgehangen net voor ik moest gaan werken.

ik vrees ervoor
de leverancier beweerde bij hoog en laag mij meerdere keren gebeld te hebben maar hij heeft niet gebeld, alleszinds toch niet naar mij
maakte ook niet zo veel uit aangezien ik gewoon thuis was maar toch![]()
Bij die enkele dagen horen een zaterdag en een zondag, de zending is gisteren door de leverancier afgehaald dus die zal normaal gesproken - zoals aangegeven in de e-mail die je hierover hebt ontvangen - nog gewoon contact met je opnemen!Ik vrees ervoor dan. Men bestelling staat al enkele dagen op "verzonden" en ik krijg geen telefoon voor levering. Kan je daar is achter horen?

Niemand verstond gewoon wat die meid zei.Kheb net telefoon gehad. Na 18u wat ik niet had verwacht zo laat, waardoor ik het dus heb gemist. Men had iets ingesproken maar ik verstond totaal niet wat men zei. Voor een aflevering van een "super sala" Dat is hetgeen wa ik en iedereen hier thuis eruit verstaan heb.Niemand verstond gewoon wat die meid zei.
Morgen zelf terug bellen of bellen die zelf terug?

Haha, mijn god. Ik zit iedere keer zo van 'Hmmm, dat klinkt ongeveer als mn adres', 'dat klinkt wel als de afzender'... Standaard zinnetjes zijn op...Ik had het gesprek ook gemist, omwille ik nog sliep (nachtdiensten) en heb toen zelf terug gebeld. Ik moest ook wel goed luisteren, speciaal dialect. Maar dat denken nlers van ons ook waarschijnlijk![]()

Haha, mijn god. Ik zit iedere keer zo van 'Hmmm, dat klinkt ongeveer als mn adres', 'dat klinkt wel als de afzender'... Standaard zinnetjes zijn op...
Hoewel de derde keer dat ik ze aan de telefoon had het eigenlijk vlekkeloos ging, misschien ook wel omdat ik zo ongeveer weet wat ze gaan zeggen![]()

Nog steeds niet op voorraadAls het goed is komen de 50 mm korthalters deze week of volgende week weer binnen, hou de website in de gaten!

Ze zijn onderweg! Ieder moment...ca. 28 cm
Had ik dat eerder geweten, heb nu al een jaar lang gewichten op de 30 mm stangen
Maar moet je die erop plakken? Of blijven ze strak genoeg zitten?

We verwachten een groot aantal containers de komende weken, hoogstwaarschijnlijk zal de R-3014 standaard daar ook tussen zitten!Wanneer denken jullie deze weer op voorraad te hebben![]()