XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Na het boren te moe?

:p

ik vrees ervoor :D
de leverancier beweerde bij hoog en laag mij meerdere keren gebeld te hebben maar hij heeft niet gebeld, alleszinds toch niet naar mij :p

maakte ook niet zo veel uit aangezien ik gewoon thuis was maar toch :D

Ik vrees ervoor dan. Men bestelling staat al enkele dagen op "verzonden" en ik krijg geen telefoon voor levering. Kan je daar is achter horen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.004
Ik vrees ervoor dan. Men bestelling staat al enkele dagen op "verzonden" en ik krijg geen telefoon voor levering. Kan je daar is achter horen?
Bij die enkele dagen horen een zaterdag en een zondag, de zending is gisteren door de leverancier afgehaald dus die zal normaal gesproken - zoals aangegeven in de e-mail die je hierover hebt ontvangen - nog gewoon contact met je opnemen!

En natuurlijk begrijpt de leverancier ook wel dat hij voor een zending naar België de juiste landcode voor het telefoonnummer moet gebruiken indien dit door de klant zelf niet is aangegeven ;)

Laatst bewerkt:
Kheb net telefoon gehad. Na 18u wat ik niet had verwacht zo laat, waardoor ik het dus heb gemist. Men had iets ingesproken maar ik verstond totaal niet wat men zei. Voor een aflevering van een "super sala" Dat is hetgeen wa ik en iedereen hier thuis eruit verstaan heb. :D Niemand verstond gewoon wat die meid zei.

Morgen zelf terug bellen of bellen die zelf terug?

Kheb net telefoon gehad. Na 18u wat ik niet had verwacht zo laat, waardoor ik het dus heb gemist. Men had iets ingesproken maar ik verstond totaal niet wat men zei. Voor een aflevering van een "super sala" Dat is hetgeen wa ik en iedereen hier thuis eruit verstaan heb. :D Niemand verstond gewoon wat die meid zei.

Morgen zelf terug bellen of bellen die zelf terug?

Ik had het gesprek ook gemist, omwille ik nog sliep (nachtdiensten) en heb toen zelf terug gebeld. Ik moest ook wel goed luisteren, speciaal dialect. Maar dat denken nlers van ons ook waarschijnlijk :)

Ik had het gesprek ook gemist, omwille ik nog sliep (nachtdiensten) en heb toen zelf terug gebeld. Ik moest ook wel goed luisteren, speciaal dialect. Maar dat denken nlers van ons ook waarschijnlijk :)
Haha, mijn god. Ik zit iedere keer zo van 'Hmmm, dat klinkt ongeveer als mn adres', 'dat klinkt wel als de afzender'... Standaard zinnetjes zijn op...:fuu:

Hoewel de derde keer dat ik ze aan de telefoon had het eigenlijk vlekkeloos ging, misschien ook wel omdat ik zo ongeveer weet wat ze gaan zeggen:o

Haha, mijn god. Ik zit iedere keer zo van 'Hmmm, dat klinkt ongeveer als mn adres', 'dat klinkt wel als de afzender'... Standaard zinnetjes zijn op...:fuu:

Hoewel de derde keer dat ik ze aan de telefoon had het eigenlijk vlekkeloos ging, misschien ook wel omdat ik zo ongeveer weet wat ze gaan zeggen:o

Inderdaad, die lui zijn echt amper te verstaan. Ik verwacht toch dat iemand uit Limburg zich verstaanbaar kan maken in het nederlands. Ik moet in iedergeval erg geconcentreed luisteren :o

Donderdag komen ze bij mij twee pallets brengen. Ben benieuwd :D

PE Dumbbell Set 2 x 18,5 kg
besteld, hoop ze snel binnen te krijgen ;D

Bedankt.

Had ik dat eerder geweten, heb nu al een jaar lang gewichten op de 30 mm stangen :D
Maar moet je die erop plakken? Of blijven ze strak genoeg zitten?

Had ik dat eerder geweten, heb nu al een jaar lang gewichten op de 30 mm stangen :D
Maar moet je die erop plakken? Of blijven ze strak genoeg zitten?

met 2 inbus schoefjes vast zetten ik heb ze op men lat tower, ze zijn wel niet zwart :D

Wanneer denken jullie deze weer op voorraad te hebben???

Damn, dat nieuwe bankje werd overigens wel hoog tijd haha.

Omdat mn vorige bankje max 100KG aankon durfde ik echt niet hoger dan 48KG, dan zat ik er al zwaar overheen ondanks dat mn voeten natuurlijk stevig op de grond stonden. Vaag genoeg kon ik alsnog niet echt meer dan 8 reps per alle 4 de sets.

Maar nu dus gewoon zonder grenzen,
10x 47,5KG, 10x50KG, 9x55KG, 7x58KG en 4x60,5KG! Kon ook voor het eerst incline drukken en dat voelde ook zeer lekker aan:D

En ben verslaafd aan pushdowns, heerlijke oefening is dat zeg!

ik heb net mijn bestelling binnen gehad:D snelle levering alleen volgens mij mis ik de ringsleutingen 30mm groom bestelnummer107579

zouden jullie hier naar kunne kijken?
alvats bedankt

Terug
Naar boven