AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Op de website wordt gemeld dat de verwachte levertijd op de Barbarian Powercage nog een week bedraagt.
Hopelijk is carnaval snel afgelopen zodat er tot levering overgegaan kan worden.

Inderdaad. Ben ik het helemaal mee eens :D
Dit verlengt de levertermijn nog maar eens met een paar dagen :(

info rond clubbells

Hallo,

ik vroeg me vanwaar de original indian clubbells komen. Als je dit googlet vind ik dit niet terug. Zijn ze van Olympion?

Wat is de lengte van de verschillende clubbells?
4kg, 6kg, 8 kg?

Staat er op vlakke einde van de clubbells een markering of tekst?

mvg,

Abel

nette site met leuke spulletjes, zal misschien wel een keer iets bestellen wanneer ik uit het rood ben :')

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.426
Hallo,

ik vroeg me vanwaar de original indian clubbells komen. Als je dit googlet vind ik dit niet terug. Zijn ze van Olympion?

Wat is de lengte van de verschillende clubbells?
4kg, 6kg, 8 kg?

Staat er op vlakke einde van de clubbells een markering of tekst?

mvg,

Abel
De clubbells komen gewoon van onze eigen fabrikant.
  • 4 kg: circa 50 cm
  • 6 kg: circa 50 cm
  • 8 kg: circa 59 cm
Op het uiteinde staat enkel de gewichtsaanduiding.

Goedemorgen,

Ik heb gister een Barbarian Warrior Bench besteld. Hoelang duurt het ongeveer voordat het bezorgt wordt? Geld is al overgemaakt.

Gr. Olaf

• #3.428
Goedemorgen,

Ik heb gister een Barbarian Warrior Bench besteld. Hoelang duurt het ongeveer voordat het bezorgt wordt? Geld is al overgemaakt.

Gr. Olaf
Je ontvangt per e-mail bericht zodra de betaling is ontvangen, de bestelling zal dan worden verwerkt en waarschijnlijk de volgende werkdag al worden verzonden :)

Wanneer is de powertec powercage weer leverbaar?

• #3.430
Wanneer is de powertec powercage weer leverbaar?

De Barbarian Power Cage zal vanaf volgende week weer leverbaar zijn, voor het Powertec Power Rack is nog geen levertermijn bekend. Dat zal waarschijnlijk op zijn minst nog vier tot zes weken duren.

• #3.433
Helaas moet ik dit bevestigen zucht...komt mijn bank eindelijk aan vandaag en zit er 75% van de schroeven niet bij. Ben benieuwd hoe lang ik nu nog mag wachten tot die gaan aankomen.
Hoezo is dat slechte service? We kunnen helaas niet elk artikel uitpakken en controleren op compleetheid voordat dit door ons wordt verzonden. Hoe dit opgelost gaat worden lijkt me eerder een aanduiding van onze service, zie in ieder geval mijn reactie op je privébericht hierover :)

Overigens is je bestelling gewoon twee werkdagen na ontvangst van je betaling door ons verzonden en is deze (met één dag vertraging bij de leverancier) binnen drie werkdagen bij jou thuis afgeleverd in België.

Je zou zegen dat alles wordt nagekeken beetje wazig ..
Het lijkt me logisch dat dat niet te doen is als er honderden pakketten per dag worden verzonden, normaal gesproken hoort alles natuurlijk compleet te zijn vanuit de fabriek!

Laatst bewerkt:
Ik ben prima te spreken over de service tot nu toe!
De barbarian cage heeft vertraging opgelopen, heel vervelend maar ik ben iedere keer prima te woord gestaan.
Ook heb ik na het plaatsen van mijn bestelling nog wat kleine wijzigingen door kunnen geven.
Het is balen als producten vertraging oplopen of niet compleet in de doos zitten maar je moet wel kijken WAAR of door WIE het fout is gegaan.

Hoezo is dat slechte service? We kunnen helaas niet elk artikel uitpakken en controleren op compleetheid voordat dit door ons wordt verzonden. Hoe dit opgelost gaat worden lijkt me eerder een aanduiding van onze service, zie in ieder geval mijn reactie op je privébericht hierover :)

Overigens is je bestelling gewoon twee werkdagen na ontvangst van je betaling door ons verzonden en is deze (met één dag vertraging bij de leverancier) binnen drie werkdagen bij jou thuis afgeleverd in België.

Het lijkt me logisch dat dat niet te doen is als er honderden pakketten per dag worden verzonden, normaal gesproken hoort alles natuurlijk compleet te zijn vanuit de fabriek!

Je hebt gelijk...gewoon beetje frustrerend op die moment zelf :)

Jezus, ben echt een idioot. Alle schroeven waren toch aanwezig, ze waren gewoon al voorgemonteerd. Ben dus alsnog tevreden over fitness seller en neem alles terug wat ik gezegd heb.

Excuses dus !

Ben overigens heel tevreden van de kwaliteit van het materiaal.

Daarom zei ik al dat ik t raar vond haha ,, Misverstand

Zolang je maar onterecht betaalt om alles in orde te hebben wel ja.

Terug
Naar boven