Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hopelijk ben ik bij de gelukkigen. Ik wacht immers al een tijdje op mijn power cage...

Op 19 april heb je gezegd dat de power cages zouden binnenkomen over 3 weken. Dat zou dus rond 10 mei zijn. Klopt deze datum nog altijd correct?
Ik kan niet wachten om eens zwaar door te trainen met zulke cage :cool:

Ik ken het gevoel! Heb hem inmiddels ook besteld en sta te trappelen!!!
Hoor het graag zodra er zicht is op een vermoedelijke datum van levering! :D

Al enig idee wanneer de 10kg rubberen schijven binnenkomen? Of hoelang dit (doorgaans) ongeveer nog kan duren ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
Al enig idee wanneer de 10kg rubberen schijven binnenkomen? Of hoelang dit (doorgaans) ongeveer nog kan duren ?
Er zijn er een aantal binnengekomen, echter niet de hoeveelheid die het had moeten zijn. De langst wachtende bestellingen/naleveringen zullen nu worden verwerkt. Op dit moment weet ik niet wanneer we de volgende levering kunnen verwachten

Ben zelf meer een lezer dan een poster, dus hou het kort. ;)

Op 03-05 voor ong.70kg 30mm schijven + 2 losse halterstangen besteld bij Fitness Seller.
Vandaag, 10-05, na 5 werkdagen alles netjes geleverd.

Ook qua bestelling per mail goed op de hoogte gehouden.

Goeie service!!!

Enig idee wanneer de Barbarian Dipping Belt weer leverbaar is? Zit er al een tijdje op te wachten.

• #3.546
Ben zelf meer een lezer dan een poster, dus hou het kort. ;)

Op 03-05 voor ong.70kg 30mm schijven + 2 losse halterstangen besteld bij Fitness Seller.
Vandaag, 10-05, na 5 werkdagen alles netjes geleverd.

Ook qua bestelling per mail goed op de hoogte gehouden.

Goeie service!!!
Thanks, veel plezier gewenst met trainen!

Enig idee wanneer de Barbarian Dipping Belt weer leverbaar is? Zit er al een tijdje op te wachten.
Daar is momenteel helaas nog altijd geen zicht op, zoals eerder al eens aangegeven adviseer ik je voor dit alternatief te gaan. Hoewel deze nu ook is uitverkocht (doh :p) zou deze dipping belt tegen eind mei weer leverbaar moeten zijn.

Ook wat gerief besteld,voor de eerste keer trouwens (beginneling)
12 X 5kg rubberen 30 mm haltergewichten voor dumbbells en EZ curl bar.
2 X korte 30 mm halterstang 450 mm lang om te gebruiken als dumbbells en een EZ curl bar.
Op 4 mei besteld en betaald middels overschrijving en de 11de mei in huis. (woon in België)
Prima service en alles was keurig verpakt,ben van plan nog een powercage te kopen van Powertec of van Barbarian in de komende maanden.(eerst wat trainen met gewone gewichten)

Oeehhhh spannend! Na enige vertraging kan mijn bestelling hopelijk ieder moment geleverd worden! Ik kan haast niet wachten!
Is het (de Barbarian Power Cage) inmiddels binnen?
Bestelnummer: 111645

Laatst bewerkt:
  • #3.551
Ik heb dit pakket

http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html

Maar mijn vraag gaat over het bankje.
Kunnen de wieltjes daarvan nog los worden bij besteld, die slijten namelijk vrij hard bij mij. Alles staat buiten op stoep tegels.
Normaal gesproken zouden die wieltjes nooit slijten maar het is dan ook niet de bedoeling buiten met het bankje te rijden natuurlijk :p

Neem even contact op met onze klantenservice hierover, het is wel mogelijk twee nieuwe wieltjes te krijgen.

Oeehhhh spannend! Na enige vertraging kan mijn bestelling hopelijk ieder moment geleverd worden! Ik kan haast niet wachten!
Is het (de Barbarian Power Cage) inmiddels binnen?
Bestelnummer: 111645
Die komen in de loop van de volgende week hier binnen, vervolgens zullen alle openstaande bestellingen worden verwerkt. Je krijgt automatisch per e-mail bericht als jouw bestelling is verzonden.

Hey FS, heb je enig idee wanneer de straps opnieuw binnen zouden komen?

Thx :)

• #3.553
Hey FS, heb je enig idee wanneer de straps opnieuw binnen zouden komen?

Thx :)
Helaas pas weer over zes tot acht weken, dan krijgen we echter wel meteen een hele hoop nieuwe artikelen binnen! Straps, riemen, hooks en andere accessoires - allemaal in meerdere materialen, kleuren, opties etc..

Hoeveel schijven van 5 kg passen er op de Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 480 mm ?

Normaal gesproken zouden die wieltjes nooit slijten maar het is dan ook niet de bedoeling buiten met het bankje te rijden natuurlijk :p

Neem even contact op met onze klantenservice hierover, het is wel mogelijk twee nieuwe wieltjes te krijgen.

Oke komt goed bedankt.
Ik begrijp goed dat ze daar niet voor gemaakt zijn, heb helaas alleen buiten plaats.
Het is wel goud om buiten te trainen met dit weer nu.

Bestelling geplaatst ... nr 112012.
Dumbbells 5 - 30 kg, Barbarian dipstang, Bararian chin-up stang.

Laat maar komen die handel! Ik kan niet wachten!

Ik betaalde overigens direct via internet. Krijg ik dan direct ( van het weekend ) een bevestigingsmail of .... ????

Wanneer komen de professional kettlebells van 16/20 kilogram weer binnen?

En de pull up stangen van Barbarian line?

Laatst bewerkt:
Die komen in de loop van de volgende week hier binnen, vervolgens zullen alle openstaande bestellingen worden verwerkt. Je krijgt automatisch per e-mail bericht als jouw bestelling is verzonden.

Balen! Toch wederom een weekje vertraging... :(

Maar ach, dat laat ik de pret niet drukken!
Hopelijk kunnen de openstaande bestelling binnen no-time worden verwerkt en ben ik snel aan de beurt! :D
Stiekem hoop ik hem dan eind volgende week binnen te krijgen! ;)

Ps. Geef die Chinezen maar op hun fl**ker van me. Met hun vertraagde leveringen...:fire:

Laatst bewerkt:
  • #3.559
Hoeveel schijven van 5 kg passen er op de Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 480 mm ?
Dat is afhankelijk van het type halterschijf (gietijzer, rubber etc). De lengte van de halterschijvenopname is circa 17 cm per kant, een overzicht van de afmetingen van alle 30 mm halterschijven vind je hier.

Bestelling geplaatst ... nr 112012.
Dumbbells 5 - 30 kg, Barbarian dipstang, Bararian chin-up stang.

Laat maar komen die handel! Ik kan niet wachten!

Ik betaalde overigens direct via internet. Krijg ik dan direct ( van het weekend ) een bevestigingsmail of .... ????
Je ontvangt per e-mail een bevestigingsbericht zodra de betaling bij ons is binnengekomen en geregistreerd, vandaag of maandag.

Wanneer komen de professional kettlebells van 16/20 kilogram weer binnen?

En de pull up stangen van Barbarian line?
De chin-up bar voor aan de wand is sinds enkele dagen weer direct uit vooraad leverbaar. Voor de professional kettlebells en de chin-up bar voor het plafond zijn nog geen levertermijnen bekend.

Hopelijk kunnen de openstaande bestelling binnen no-time worden verwerkt en ben ik snel aan de beurt! :D
It will be worth the wait! :)

Ps. Geef die Chinezen maar op hun fl**ker van me. Met hun vertraagde leveringen...:fire:

Harde werkers my ass, die kinderen zijn te verwend El Tigre!

Terug
Naar boven