Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bij jou is er precies nogal wat misgegaan... Kan inderdaad frustrerend zijn :(

Ik vond het toch raar dat ik ineens, zonder bericht, een nieuwe versie van de kooi ontving en vooral dat ik ineens geen lattrekstang en roeigreep meer kreeg, waar ik wel op gerekend had, aangezien dat gewoon deel uitmaakte van de bestelling.

Ik heb ook enige tijd mogen wachten op de powercage en ik heb ook de nieuwe versie gekregen zonder waarschuwing van Fitness Seller. Voor mij was dit echter geen probleem.
Mijn levering was ook proper verzorgd en alles was geleverd. Over de powercage en multibench ben ik heel tevreden: stevig & stabiel

Zelf heb ik er niet meer dan 100kg aan gehangen (toen ik zag dat hij krom was ben ik maar gestopt met deadliften), dus daar mag het ook niet aan liggen. En ik heb er geen gekke dingen mee gedaan (laten vallen of zo).

Toch ben ik wel erg teleurgesteld. Het is een halterstang van zo’n 200 euro, dus ik had toch wel verwacht dat ik daarmee een stukje kwaliteit in huis haalde.

Volgens mij is er wel iets mis met de barbell. Het is normaal dat een barbell wat (elastisch) vervormd als je er enkele schijven aan hangt. Maar ze zou terug naar haar oorspronkelijke staat moeten komen als je de schijven verwijderd.
Als je de barbell laat vallen van een bepaalde hoogte met schijven eraan, dan kan ze wel plastisch vervormen en dan zal ze krommen...
Als de barbell belastbaar is tot 450kg, dan zou ze bij 100kg geen krimp mogen geven.
Hopelijk gaat FS je hierbij verder helpen.

Ik heb de halterstang gekocht die belastbaar is tot 250kg. Hierbij ook geen problemen met de sleeves of kromming.
Na een weekje trainen is ze nog recht en ik hang er toch elke keer 100kg aan.
Na jouw opmerking ga ik toch dit in het oog houden, because you never know ???

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje aan fitness-seller. Ik ben namelijk van plan om de Barbarian Warrior Free-Rack incl. Tube-Option aan te schaffen, maar vroeg me af of de breedte net als bij de Barbarian Free-Rack incl. Tube-Option ook 141cm is. (of in elk geval breed genoeg zodat het warior bankje overal tussen kan en ik op een normaal brede manier kan bankdrukken/schuinbankdrukken)

Bij jou is er precies nogal wat misgegaan... Kan inderdaad frustrerend zijn :(

Ik heb ook enige tijd mogen wachten op de powercage en ik heb ook de nieuwe versie gekregen zonder waarschuwing van Fitness Seller. Voor mij was dit echter geen probleem.
Mijn levering was ook proper verzorgd en alles was geleverd. Over de powercage en multibench ben ik heel tevreden: stevig & stabiel

Volgens mij is er wel iets mis met de barbell. Het is normaal dat een barbell wat (elastisch) vervormd als je er enkele schijven aan hangt. Maar ze zou terug naar haar oorspronkelijke staat moeten komen als je de schijven verwijderd.
Als je de barbell laat vallen van een bepaalde hoogte met schijven eraan, dan kan ze wel plastisch vervormen en dan zal ze krommen...
Als de barbell belastbaar is tot 450kg, dan zou ze bij 100kg geen krimp mogen geven.
Hopelijk an FS je hierbij verder helpen.

Ik heb de halterstang gekocht die belastbaar is tot 250kg. Hierbij ook geen problemen met de sleeves of kromming.
Na een weekje trainen is ze nog recht en ik hang er toch elke keer 100kg aan.
Na jouw opmerking ga ik toch dit in het oog houden, because you never know ???

Murphy's law...

Maar het wordt wel goed opgelost gelukkig. Ik krijg een nieuwe stang toegestuurd en mag de oude (kromme) stang houden.
Ik ga er vanuit dat die kromme stang gewoon een fabricage fout is en dat de stang normaliter van goede kwaliteit is. We gaan het zien...

Maar; met de service is niets mis, dat blijkt wel weer!
Ik heb gewoon vreselijke pech gehad met een aantal zaken.

Laatst bewerkt:
Ik heb de stang nu ongeveer 3-4 jaar, en hij is nog altijd goed ondanks deadliften.

Review tot nu toe.

Tijdens mijn tweede training met de stang ging ik deadliften. Toen ik aan het opwarmen was, lag de stang natuurlijk op de grond (of in ieder geval de schijven, als je begrijpt wat ik bedoel). Toen ik de stang vanuit die positie ronddraaide merkte ik op dat hij gewoon hartstikke krom was!
Toen de stang geleverd werd zag de verpakking er nog goed uit. Ook op de stang zelf zijn geen beschadigingen te zien. Ik denk dus niet dat hij tijdens het transport beschadigd is.
Zelf heb ik er niet meer dan 100kg aan gehangen (toen ik zag dat hij krom was ben ik maar gestopt met deadliften), dus daar mag het ook niet aan liggen. En ik heb er geen gekke dingen mee gedaan (laten vallen ofzo).

Dit was gisterenavond. Ik heb direct weer gemaild met FS en wacht nog op een reactie.

Toch ben ik wel erg teleurgesteld. Het is een halterstang van zo’n 200 euro, dus ik had toch wel verwacht dat ik daarmee een stukje kwaliteit in huis haalde.

Ik weet nu dus ook even niet meer wat ik moet doen.
Zijn er meer mensen met ervaringen met deze stang? Is het normaal gesproken wel een kwalitatief goede stang? Of moet ik FS om mijn geld terug vragen en kan ik beter elders een goede stang aanschaffen?[/QUOTE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.586
Ik heb een vraagje aan fitness-seller. Ik ben namelijk van plan om de Barbarian Warrior Free-Rack incl. Tube-Option aan te schaffen, maar vroeg me af of de breedte net als bij de Barbarian Free-Rack incl. Tube-Option ook 141cm is. (of in elk geval breed genoeg zodat het warior bankje overal tussen kan en ik op een normaal brede manier kan bankdrukken/schuinbankdrukken)
Natuurlijk kun je prima bankdrukken met het Barbarian Warrior Free-Rack incl. Tube-Option! Daar zijn de haltersteunen voor bedoeld, het zou wel erg vreemd zijn mocht daar geen rekening mee zijn gehouden :p

Zoals aangegeven in de productbeschrijving is de totale breedte circa 152 cm. De lengte van de Tube-Option verbindingsbalk is circa 130 cm.

Natuurlijk kun je prima bankdrukken met het Barbarian Warrior Free-Rack incl. Tube-Option! Daar zijn de haltersteunen voor bedoeld, het zou wel erg vreemd zijn mocht daar geen rekening mee zijn gehouden :p

Zoals aangegeven in de productbeschrijving is de totale breedte circa 152 cm. De lengte van de Tube-Option verbindingsbalk is circa 130 cm.

Hehe, ok thx, omdat mijn huidig rack van de basic line iets te small was om op normale breedte te kunnen bankdrukken.. Zal hem weldra aanschaffen.;)

is het powertec half rack zonder lat pulley niet meer verkrijgbaar

• #3.590
zou ik het powertec half rack met 145kg halterset nog kunnen bestellen en hoeveel zou dit kosten,zonder bank.

Fitness-seller, verkopen jullie ook steekgewichten? Vind die dunne steekgewichten van de barbarian latpully er wel goed uitzien. Ben van plan om 6mm staalkabel en wat pulleys te bestellen. Die zijn gewoon op voorraad toch? Hoelang duur het +- tot een bestelling in huis is als het op voorraad ligt?

Mvg Alessandro

• #3.593
zou ik het powertec half rack met 145kg halterset nog kunnen bestellen en hoeveel zou dit kosten,zonder bank.
Het Powertec Half Rack is weer los te bestellen, de verschillende 50 mm haltersets vind je hier.

Fitness-seller, verkopen jullie ook steekgewichten? Vind die dunne steekgewichten van de barbarian latpully er wel goed uitzien. Ben van plan om 6mm staalkabel en wat pulleys te bestellen. Die zijn gewoon op voorraad toch? Hoelang duur het +- tot een bestelling in huis is als het op voorraad ligt?

Mvg Alessandro
Wij verkopen op dit moment helaas geen losse steekgewichten, wellicht dat die mogelijkheid bestaat wanneer de nieuwe modellen Lat Pulley Option van Barbarian Line beschikbaar zijn (zal nog enkele weken/maanden duren). Deze zijn dan namelijk verkrijgbaar in normale uitvoering met schijfopname en luxe uitvoering met steekgewichten.

Wat bedoel je precies met wat pulleys? Lat toestellen of katrollen? :p De voorraadstatus staat voor elk artikel aangegeven in de webshop. Wanneer alle artikelen op voorraad zijn wordt de bestelling in de meeste gevallen dezelfde werkdag (ontvangst betaling) nog verzonden, je kunt dan uitgaan van een levertermijn van één tot drie werkdagen. Hou er rekening mee dat er de komende weken in verband met vakanties wellicht wat drukke dagen kunnen ontstaan.

Vervolg op mijn review van een paar post terug.

Eind vorige week de nieuwe stang binnen gekregen. Deze grondig nagekeken en bleek ook zo krom als een banaan... Dit ondanks dat Fitness Seller, kennelijk uit voorzorg, zelfs een houten lat tegen de verpakking aan getapet had. Ben bang dat er gewoon met de hele lading iets mis is ofzo. Misschien een hele batch met fabricage fouten?

Ik baal uiteraard als een stekker. Vertrouwen in de stang is natuurlijk helemaal weg.

Heb Fitness Seller vrijdagavond nog gemaild met het verzoek mijn geld terug te storten. Heb er een filmpje bij gedaan waarop te zien in dat de stang behoorlijk krom is.

Na eerst een verkeerd type stang te hebben ontvangen heb ik nu tot twee keer toe al een kromme stang toegezonden gekregen.

Vind het trouwens wel jammer dat ik vrijdagavond nog gemaild heb, met het verzoek om een vlotte reactie (zodat ik weet waar ik aan toe ben en zodat ik elders een goede barbell kan bestellen) en dat ik nog geen reactie heb mogen ontvangen. Jullie zullen het ongetwijfeld druk hebben, maar wel jammer dat er dan wel tijd is om in dit topic te reageren en niet om mijn mail te beantwoorden. Daarbij denk ik dat mijn mail, gezien de gang van zaken toch wel enige voorrang behoord te krijgen na alles wat er al fout gegaan is.

Overigens zou dit mij er toch niet van weerhouden in te toekomst vaker bestellingen bij Fitness Seller te doen. Ik ga er vanuit dat ik mijn geld voor de stang gewoon terug ga krijgen.

Afgezien van de stang zijn hun producten over het algemeen van goede kwaliteit en de service is normaal gesproken ook gewoon goed. Houd bij producten die niet op voorraad zijn alleen wel rekening met een lange levertijd en houd er gewoon rekening mee dat er wel eens foutjes gemaakt worden bij de bestellingen. Allemaal niet zo'n ramp, als het uiteindelijk maar weer goed komt.

Ik bedoelde katrollen idd. Heb m'n bestelling geplaatst zal het vanzelf wel zien verschijnen, heeft ook geen haast verder ;)

Beste Fitness-seller,

Gaan de professionele kettlebells uit de handel? Dat zou ik wel jammer vinden. :(

• #3.597
Vind het trouwens wel jammer dat ik vrijdagavond nog gemaild heb, met het verzoek om een vlotte reactie (zodat ik weet waar ik aan toe ben en zodat ik elders een goede barbell kan bestellen) en dat ik nog geen reactie heb mogen ontvangen. Jullie zullen het ongetwijfeld druk hebben, maar wel jammer dat er dan wel tijd is om in dit topic te reageren en niet om mijn mail te beantwoorden. Daarbij denk ik dat mijn mail, gezien de gang van zaken toch wel enige voorrang behoord te krijgen na alles wat er al fout gegaan is.
Ik vind het jammer dat je hier zo reageert. De reacties die ik hier op DBB plaats staan los van onze klantenservice, zoals ik hier al talloze keren heb gemeld. Dat ik hier in mijn vakantie ook nog post wil niet zeggen dat ik ook op kantoor zit om je e-mail te lezen. Mailtjes worden vrijwel altijd binnen 24 uur beantwoord maar in verband met vakanties van een aantal medewerkers is het op dit moment erg druk. Dat geldt overigens ook voor het magazijn. Blijkbaar had jij je mening echter al klaar. Als je overigens echt zo'n haast hebt en een voorrangsbehandeling verwacht kun je ook altijd nog even de telefoon pakken in plaats van hier te klagen, dat was waarschijnlijk sneller geweest ;)

Ik heb je filmpje even bekeken en dit besproken met een collega maar we zien beiden niet direct wat er krom zou moeten zijn aan de stang. Daarbij is de stang ook nog eens geïnspecteerd voordat deze is toegestuurd! Het is waarschijnlijk het beste als we deze laatste stang weer ophalen zodat we deze kunnen inspecteren. De eerste stang mag je zoals destijds afgesproken gewoon houden. Mijn collega zal je hierover vandaag nog mailen.

Beste Fitness-seller,

Gaan de professionele kettlebells uit de handel? Dat zou ik wel jammer vinden. :(
Yes, die zijn in de uitverkoop. We krijgen er wel een nieuwe professionele serie voor in de plaats, dus geen zorgen :cool: Ik durf echter nog niet precies te zeggen wanneer..

Laatst bewerkt:
Ik vind het jammer dat je hier zo reageert. De reacties die ik hier op DBB plaats staan los van onze klantenservice, zoals ik hier al talloze keren heb gemeld. Dat ik hier in mijn vakantie ook nog post wil niet zeggen dat ik ook op kantoor zit om je e-mail te lezen. Mailtjes worden vrijwel altijd binnen 24 uur beantwoord maar in verband met vakanties van een aantal medewerkers is het op dit moment erg druk. Dat geldt overigens ook voor het magazijn. Blijkbaar had jij je mening echter al klaar. Als je overigens echt zo'n haast hebt en een voorrangsbehandeling verwacht kun je ook altijd nog even de telefoon pakken in plaats van hier te klagen, dat was waarschijnlijk sneller geweest ;)

Ik heb je filmpje even bekeken en dit besproken met een collega maar we zien beiden niet direct wat er krom zou moeten zijn aan de stang. Daarbij is de stang ook nog eens geïnspecteerd voordat deze is toegestuurd! Het is waarschijnlijk het beste als we deze laatste stang weer ophalen zodat we deze kunnen inspecteren. De eerste stang mag je zoals destijds afgesproken gewoon houden. Mijn collega zal je hierover vandaag nog mailen.

Dat dit forum los staat van de klantenservice zal je ongetwijfeld al vaker gezegd hebben hier. Ik heb echter niet alle 180 pagina's van dit topic gelezen, dus dat wist ik niet. :o

Je moet toegeven dat het voor iemand in mijn positie (iemand die wacht op een reactie op een mailtje) toch vreemd kan ogen als vragen van mensen hier in het topic wel beantwoord worden, terwijl het mailtje niet beantwoord wordt (wat tot vanmiddag het geval was).
Bedrijfstechnisch snap ik het wel, maar voor de klanten kan het een beetje raar overkomen. Het feit dat je dit al talloze keren hebt moeten vermelden getuigd daar in mijn ogen van.
Misschien is het iets om in je sig te vermelden? Dan hoef je het in ieder geval niet nog eens talloze keren te herhalen en het voorkomt wellicht wat misverstanden (just trying to help).

"Blijkbaar had jij je mening echter al klaar"? ???
Ik weet niet over welke mening je het hebt, maar ik vind dit wel een beetje een vervelende opmerking. Evenals de opmerking dat ik hier aan het klagen ben.
Volgens mij toon ik continue juist veel begrip voor Fitness Seller. Daarbij doe ik ook erg mijn best om zo objectief mogelijk te blijven. Er is behoorlijk wat mis gegaan bij mijn bestelling en toch hoor je mij niet echt 'klagen', vind ik zelf.
Voor mijn gevoel maak je dit veel te persoonlijk.

Ik had inderdaad ook even kunnen bellen, maar dan had ik daar voor mijn wekker moeten zetten of daar voor op moeten blijven (nachtdiensten). ;) Mailen kwam mij dus beter uit. Daarbij biedt mailen in dit soort zaken een aantal voordelen, waardoor dit sowieso mijn voorkeur heeft.
Overigens hoorde je mij ook niet over het feit dat ik niet binnen 48 uur een reactie had. Ik vond het alleen apart dat vragen van forumleden hier in de tussentijd wel gewoon beantwoord werden (omdat ik dus niet wist dat dit los staat van de klantenservice, anders had je me daar ook niet over gehoord).

Jammer dat jullie het op het filmpje niet goed hebben kunnen zien. Ik heb mijn best gedaan, maar het is ook niet makkelijk te filmen. Zelf zie ik de stang wel duidelijk bewegen, terwijl hij stil hoort te blijven liggen, maar ik heb het filmpje natuurlijk zelf gemaakt en weet waar ik op moet letten.

Hoe dan ook; ik heb vanmiddag een net mailtje van je collega gehad. De stang wordt opgehaald zodat jullie het zelf kunnen zien. Zodra de stang bij jullie gearriveerd is, zal het aankoopbedrag weer teruggestort worden op mijn rekening.

No hard feelings verder. :)

Ik vind het goed dat El Tigre hier zijn verhaal kan doen, het hoeven niet allemaal success stories te zijn met enkel complimenten, dat draagt ook weinig toe tot de geloofwaardigheid van deze thread (zou lijken alsof de negatieve reacties verwijderd worden).
Je hebt al aardig wat pech te verduren gehad man, hopelijk heb ik meer geluk :)

• #3.600
Je moet toegeven dat het voor iemand in mijn positie (iemand die wacht op een reactie op een mailtje) toch vreemd kan ogen als vragen van mensen hier in het topic wel beantwoord worden, terwijl het mailtje niet beantwoord wordt (wat tot vanmiddag het geval was).
Je had natuurlijk ook gewoon even geduld kunnen tonen, er was pas één werkdag verstreken en ook nog eens na het weekend. Het ging mij erom dat je hier feitelijk suggereerde dat je e-mail niet werd behandeld of zelfs werd genegeerd.

Hoe dan ook, de stang wordt inderdaad opgehaald zodat we deze zelf kunnen bekijken, een derde medewerker ziet namelijk ook niet direct iets terug op het filmpje (hartstikke krom en krom als een banaan is in ieder geval zeer sterk overdreven, wellicht dat onze verwachtingen van het filmpje daardoor verkeerd lagen). Ik ben in elk geval benieuwd naar de halterstang die je nu gaat aanschaffen en je ervaringen daarmee, stuur me tegen die tijd maar een linkje naar de review ;)

Terug
Naar boven