Seves
Cool Novice
- Waardering
- 11
Bij jou is er precies nogal wat misgegaan... Kan inderdaad frustrerend zijn 
Ik heb ook enige tijd mogen wachten op de powercage en ik heb ook de nieuwe versie gekregen zonder waarschuwing van Fitness Seller. Voor mij was dit echter geen probleem.
Mijn levering was ook proper verzorgd en alles was geleverd. Over de powercage en multibench ben ik heel tevreden: stevig & stabiel
Volgens mij is er wel iets mis met de barbell. Het is normaal dat een barbell wat (elastisch) vervormd als je er enkele schijven aan hangt. Maar ze zou terug naar haar oorspronkelijke staat moeten komen als je de schijven verwijderd.
Als je de barbell laat vallen van een bepaalde hoogte met schijven eraan, dan kan ze wel plastisch vervormen en dan zal ze krommen...
Als de barbell belastbaar is tot 450kg, dan zou ze bij 100kg geen krimp mogen geven.
Hopelijk gaat FS je hierbij verder helpen.
Ik heb de halterstang gekocht die belastbaar is tot 250kg. Hierbij ook geen problemen met de sleeves of kromming.
Na een weekje trainen is ze nog recht en ik hang er toch elke keer 100kg aan.
Na jouw opmerking ga ik toch dit in het oog houden, because you never know

Ik vond het toch raar dat ik ineens, zonder bericht, een nieuwe versie van de kooi ontving en vooral dat ik ineens geen lattrekstang en roeigreep meer kreeg, waar ik wel op gerekend had, aangezien dat gewoon deel uitmaakte van de bestelling.
Ik heb ook enige tijd mogen wachten op de powercage en ik heb ook de nieuwe versie gekregen zonder waarschuwing van Fitness Seller. Voor mij was dit echter geen probleem.
Mijn levering was ook proper verzorgd en alles was geleverd. Over de powercage en multibench ben ik heel tevreden: stevig & stabiel
Zelf heb ik er niet meer dan 100kg aan gehangen (toen ik zag dat hij krom was ben ik maar gestopt met deadliften), dus daar mag het ook niet aan liggen. En ik heb er geen gekke dingen mee gedaan (laten vallen of zo).
Toch ben ik wel erg teleurgesteld. Het is een halterstang van zo’n 200 euro, dus ik had toch wel verwacht dat ik daarmee een stukje kwaliteit in huis haalde.
Volgens mij is er wel iets mis met de barbell. Het is normaal dat een barbell wat (elastisch) vervormd als je er enkele schijven aan hangt. Maar ze zou terug naar haar oorspronkelijke staat moeten komen als je de schijven verwijderd.
Als je de barbell laat vallen van een bepaalde hoogte met schijven eraan, dan kan ze wel plastisch vervormen en dan zal ze krommen...
Als de barbell belastbaar is tot 450kg, dan zou ze bij 100kg geen krimp mogen geven.
Hopelijk gaat FS je hierbij verder helpen.
Ik heb de halterstang gekocht die belastbaar is tot 250kg. Hierbij ook geen problemen met de sleeves of kromming.
Na een weekje trainen is ze nog recht en ik hang er toch elke keer 100kg aan.
Na jouw opmerking ga ik toch dit in het oog houden, because you never know

Laatst bewerkt:

Ik durf echter nog niet precies te zeggen wanneer..