- Waardering
- 1.061
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Magnesium poeder is op dit moment inderdaad geen onderdeel van ons assortiment. Mocht er in de toekomst echter veel vraag naar zijn dan zullen wij uiteraard overwegen om magnesium poeder aan te bieden - op dit moment is dit echter niet het geval.ik mis alleen nog magnesium poeder als extra toebehoren!
Het Power Rack heeft een ingebouwd noodopvang systeem dat dit gewicht gewoon kan opvangen. Wanneer je een gewicht als 200kg echter van een grote hoogte laat vallen zullen de steunen waarschijnlijk buigen.Jullie POWERTEC Power Rack heeft een belastbaarheid van 300 kg (gewichtsteunen) Hoe zit het dan als je pak 200 kg van een halve meter op de gewichtsteunen laat vallen, Natuurlijk niet expres.
In de meeste gevallen zal de rubber coating niet kapot gaan. Wanneer de schijven echter ongelukkig terecht komen of op de rand van een steen landen etc, kan het voorkomen dat de rubber coating scheurt of dat er een stuk uitgeslagen wordt.Die rubber coated gewichtschijven mag je deze laten vallen van lichaamshoogte?
Voor de maanden augustus en september staan een aantal nieuwe artikelen gepland, deze zullen de komende weken op de website worden geplaatst. Hierbij zit ook een riem!ik mis ook een goede riem voor om je middel! (of heb ik die gewoon niet gezien?)
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je ook rembours kunt betalen vanuit België.
En dit ook voor een bedrag lager dan 200 euro.
Jullie verkopen geen grippers he, of kijk ik er overheen? Ik zoek goede grippers om m'n onderarmen te trainen, wel een beetje serieuze, niet van dat speelgoed.

Jullie verkopen geen grippers he, of kijk ik er overheen? Ik zoek goede grippers om m'n onderarmen te trainen, wel een beetje serieuze, niet van dat speelgoed.
Ja die site ken ik wel, maar als je het gewoon in NL kan kopen is het een stuk makkelijker he![]()
Idd, de CoC's in Nederland bestellen zou heel mooi zijn.

Ik heb ze een tijdje terug al gemaild over grippers:
Beste George,
Bedankt voor de tip, ik neem aan dat je de Captains of Crush Grippers van Ironmind bedoeld? Ik zal er aandacht aan schenken en kijken of er een mogelijkheid bestaat voor ons om dit product te importeren.
Met sportieve groet,
Marvin
Fitness Seller
Vielderweg 106439 BH, DoenradeTel: +31 (0)46 442 41
16info@fitness-seller.nlwww.fitness-seller.nl
George Meere schreef:>
Geachte M,>> Ish et misschien een idee voor jullie om nederlandse dealer te worden van captain of crush grippers?
Dit omdat er in Nld geen winkel is die deze verkoopt en we dus vast zitten aan buitenlandse shops...Een ideetje misschien?
MvGr,
George
Ik hoop dat ze er komen.Nou geachte fitness sellers zoals u hoort een hoop mensen wachten op grippers (en bands als het ff kan)