XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

  • Mooie site nette producten vooral die gietijzeren schijven binnekort maar eens 2 setjes aanschaffen met een barbell ik mis alleen nog magnesium poeder als extra toebehoren! :)
     
    Laatst bewerkt:
    Leuk assortiment. Jullie POWERTEC Power Rack heeft een belastbaarheid van 300 kg (gewichtsteunen) Hoe zit het dan als je pak 200 kg van een halve meter op de gewichtsteunen laat vallen, Natuurlijk niet expres.
    Heb je hier wat info over.
    Die rubber coated gewichtschijven mag je deze laten vallen van lichaamshoogte?
     
    Leuk dat er zo veel positieve reacties zijn, bedankt!

    ik mis alleen nog magnesium poeder als extra toebehoren!
    Magnesium poeder is op dit moment inderdaad geen onderdeel van ons assortiment. Mocht er in de toekomst echter veel vraag naar zijn dan zullen wij uiteraard overwegen om magnesium poeder aan te bieden - op dit moment is dit echter niet het geval.

    Jullie POWERTEC Power Rack heeft een belastbaarheid van 300 kg (gewichtsteunen) Hoe zit het dan als je pak 200 kg van een halve meter op de gewichtsteunen laat vallen, Natuurlijk niet expres.
    Het Power Rack heeft een ingebouwd noodopvang systeem dat dit gewicht gewoon kan opvangen. Wanneer je een gewicht als 200kg echter van een grote hoogte laat vallen zullen de steunen waarschijnlijk buigen.

    Die rubber coated gewichtschijven mag je deze laten vallen van lichaamshoogte?
    In de meeste gevallen zal de rubber coating niet kapot gaan. Wanneer de schijven echter ongelukkig terecht komen of op de rand van een steen landen etc, kan het voorkomen dat de rubber coating scheurt of dat er een stuk uitgeslagen wordt.

    Het is ook mogelijk om gewichtschijven te bestellen met een speciaal vervaardigde rubber coating die hier beter tegen bestand is. Wanneer je hier interesse in hebt kun je hier op DBB een privébericht sturen of even mailen.
     
    Laatst bewerkt:
    Super tevreden over deze online-shop. Dinsdag bestelt en vrijdag al ontvangen (België) + zeer goede kwaliteit.

    Groeten, Wilfried
     
    magnesium zou handig zijn als jullie dat toevoegen! en ik mis ook een goede riem voor om je middel! (of heb ik die gewoon niet gezien?)
     
    ik mis ook een goede riem voor om je middel! (of heb ik die gewoon niet gezien?)
    Voor de maanden augustus en september staan een aantal nieuwe artikelen gepland, deze zullen de komende weken op de website worden geplaatst. Hierbij zit ook een riem!

    Hou dit topic in de gaten voor updates!

    Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je ook rembours kunt betalen vanuit België.
    En dit ook voor een bedrag lager dan 200 euro.

    Het is nu ook mogelijk via rembours te betalen in België! Het minimumbedrag voor deze betaalmethode blijft echter gewoon 200 euro, zowel in België als Nederland. Voordeel is wel dat er dan GEEN extra remboursementkosten worden berekend wanneer je door middel van rembours wenst te betalen!
     
    Laatst bewerkt:
    Jullie verkopen geen grippers he, of kijk ik er overheen? Ik zoek goede grippers om m'n onderarmen te trainen, wel een beetje serieuze, niet van dat speelgoed.
     
    Jullie verkopen geen grippers he, of kijk ik er overheen? Ik zoek goede grippers om m'n onderarmen te trainen, wel een beetje serieuze, niet van dat speelgoed.

    ironmind.com :wave:
     
    Jullie verkopen geen grippers he, of kijk ik er overheen? Ik zoek goede grippers om m'n onderarmen te trainen, wel een beetje serieuze, niet van dat speelgoed.

    Ja die site ken ik wel, maar als je het gewoon in NL kan kopen is het een stuk makkelijker he :)

    ben ik met je eens, een riem, (goede) grippers en magnesium. zou een goede toevoeging zijn denk ik.
     
    Ik heb ze een tijdje terug al gemaild over grippers:

    Beste George,
    Bedankt voor de tip, ik neem aan dat je de Captains of Crush Grippers van Ironmind bedoeld? Ik zal er aandacht aan schenken en kijken of er een mogelijkheid bestaat voor ons om dit product te importeren.
    Met sportieve groet,
    Marvin
    Fitness Seller
    Vielderweg 106439 BH, DoenradeTel: +31 (0)46 442 41

    fitness-seller.n
    George schreef:>
    Geachte M,>> Ish et misschien een idee voor jullie om nederlandse dealer te worden van captain of crush grippers?
    Dit omdat er in Nld geen winkel is die deze verkoopt en we dus vast zitten aan buitenlandse shops...Een ideetje misschien?
    MvGr,
    George
     
    Laatst bewerkt:
    Idd, de CoC's in Nederland bestellen zou heel mooi zijn:).
     
    Idd, de CoC's in Nederland bestellen zou heel mooi zijn:).

    ye kmoet nog #2 en #3 hebben zowiezo :D
    Zou cool zijn moest je spullen van Inzer enzo kunnen bestellen in België/Nederland ( kan zijn dat je het al kan, dno )
     
    Ik heb ze een tijdje terug al gemaild over grippers:

    Beste George,
    Bedankt voor de tip, ik neem aan dat je de Captains of Crush Grippers van Ironmind bedoeld? Ik zal er aandacht aan schenken en kijken of er een mogelijkheid bestaat voor ons om dit product te importeren.
    Met sportieve groet,
    Marvin
    Fitness Seller
    Vielderweg 106439 BH, DoenradeTel: +31 (0)46 442 41

    16info@fitness-seller.nlwww.fitness-seller.nl
    George Meere schreef:>
    Geachte M,>> Ish et misschien een idee voor jullie om nederlandse dealer te worden van captain of crush grippers?
    Dit omdat er in Nld geen winkel is die deze verkoopt en we dus vast zitten aan buitenlandse shops...Een ideetje misschien?
    MvGr,
    George

    Ah ok, relaxed :) Ik hoop dat ze er komen.
     
    Nou geachte fitness sellers zoals u hoort een hoop mensen wachten op grippers (en bands als het ff kan :P )
     
    bumper plates lijken me ook wel wat.Denk dat die nog wel iets of wat in prijs beperkt kunnen worden als ze van het niet-'competition approved' type verkopen.
     
    Ik zou inderdaad ook erg graag grippers willen hebben :yes:

    Liefst CoC.
     
    iedereen grijpt naar de grippers :p
     
    Nou geachte fitness sellers zoals u hoort een hoop mensen wachten op grippers (en bands als het ff kan :P )

    bands lijkt me ook een goeie ja! maar grippers zoiezo + magnesium & een fatsoenlijke pl riem!
     
    Back
    Naar boven