Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

je moet er wel de handen voor uit de mouw steken want anders blijven ze niet handelbaar :D

Je kan natuurlijk iemand een handje laten helpen, maar dat is niet handig. Je hebt dan geen grip meer op je progressie. Dat is valsspelen, en ik denk niet dat iemand daar een oogje voor zou dichtknijpen.
 
Je kan natuurlijk iemand een handje laten helpen, maar dat is niet handig. Je hebt dan geen grip meer op je progressie. Dat is valsspelen, en ik denk niet dat iemand daar een oogje voor zou dichtknijpen.

je bent erg handig met woorden ivm grippers en handen ;)
 
Jaja, ik heb het woordenduel gewonen, jij knijpt em.

Get a grip kerel!

deze offtopic is gewoon uit de hand gelopen, we moeten terug grip krijgen op waar het hier om handelt
en dat is om grippers en de kracht van je handen te verbeteren.
Dit resulteert niet alleen in een beter grip op het leven maar ook sterkere handen voor het deadliften

En volgens mij krijgen we dra een tik op onze handen van een mod :p
 
hoe zit het met de verf op de kettlebells? zit het ook op de horns enzo of moet ik het er eerst afschuren?

oh, grippers wacht ik ook wel ff op :D en magnesium.
 
deze offtopic is gewoon uit de hand gelopen, we moeten terug grip krijgen op waar het hier om handelt
en dat is om grippers en de kracht van je handen te verbeteren.
Dit resulteert niet alleen in een beter grip op het leven maar ook sterkere handen voor het deadliften

En volgens mij krijgen we dra een tik op onze handen van een mod :p
Ach, de band kan niet altijd gespannen zijn, de mods moeten maar een beetje flexibel zijn.

Deze prachtige stukjes proza verwijderen zullen ze toch wel niet doen zeker?:eek:
Al zouden ze het wel aan banden moeten leggen voordat we hier uit de band springen, want we zijn hier proza aant maken aan de lopende band
 
De mods hebben geen grip meer op dit topic..
 
Wij zijn inderdaad aan het kijken of er een mogelijkheid bestaat om grippers in ons assortiment op te nemen - hetzelfde voor nog een aantal andere artikelen.

Er is echter nog niets besloten en ik kan op dit moment geen datum of dergelijke geven. Ik zal natuurlijk meteen hier posten wanneer er meer informatie beschikbaar is!

Ontopic blijven nu! :p
 
Laatst bewerkt:
Kijk iig is er een goede intentie!
 
hoe zit het met de verf op de kettlebells? zit het ook op de horns enzo of moet ik het er eerst afschuren?
Er zit geen verf op de kettlebells, je hoeft dus niets af te schuren ;)

Er zit wel een (vettige) beschermlaag op de kettlebells welke je gewoon kunt afvegen.
 
Er zit geen verf op de kettlebells, je hoeft dus niets af te schuren ;)

Er zit wel een (vettige) beschermlaag op de kettlebells welke je gewoon kunt afvegen.

Ah nice :) hoe zit het met de gewichten? ik zie 32/45/50 staan, maar zijn er geen 36/40 verkrijgbaar? en zwaarder dan 50?

de prijzen zijn wel lekker laag trouwens :)
 
hoe zit het met de gewichten? ik zie 32/45/50 staan, maar zijn er geen 36/40 verkrijgbaar? en zwaarder dan 50?
36, 40 en zwaarder dan 50 kg zijn helaas niet verkrijgbaar. Wij zijn momenteel wel in gesprek met een leverancier voor een 2e lijn kettlebells. Deze zullen wat luxer (en dus ook duurder ;)) zijn dan de huidige kettlebells. Mochten we deze kettlebells in de toekomst aanbieden dan zullen deze ook beschikbaar zijn in de gewichten 36, 40 en 52kg!

ik mis ook een goede riem voor om je middel!
Deze is nu aan ons assortiment toegevoegd! Mega Fitness Gewichthefriem
Voor een overzicht van de overige nieuwe producten, zie deze pagina.

Hou dit topic in de gaten voor verdere updates, de komende weken zullen wij nog een aantal nieuwe producten toevoegen aan onze shop!
 
Laatst bewerkt:
36, 40 en zwaarder dan 50 kg zijn helaas niet verkrijgbaar. Wij zijn momenteel wel in gesprek met een leverancier voor een 2e lijn kettlebells. Deze zullen wat luxer (en dus ook duurder ;)) zijn dan de huidige kettlebells. Mochten we deze kettlebells in de toekomst aanbieden dan zullen deze ook beschikbaar zijn in de gewichten 36, 40 en 52kg!

wat kan er luxer zijn aan een stuk ijzer? :p Ik hoef er geen fleurige kleurtjes op [zoals de meeste gyms nu gaan kopen] En hoeveel duurder? Wordt het trouwens ook bezorgt? zo ja, hoe duur?
 
wat kan er luxer zijn aan een stuk ijzer? :p Ik hoef er geen fleurige kleurtjes op [zoals de meeste gyms nu gaan kopen] En hoeveel duurder? Wordt het trouwens ook bezorgt? zo ja, hoe duur?
Een gladde coating, rubberen voet en inderdaad ook andere kleuren zijn bijvoorbeeld features van een 'luxere' uitvoering. Verder kan ik nog niet veel over de prijs zeggen omdat we nog in gesprek zijn met een leverancier.

Bestellingen worden uiteraard bezorgd, verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelwaarde (zie deze pagina voor meer info over verzendkosten en levertijden)
 
Een gladde coating, rubberen voet en inderdaad ook andere kleuren zijn bijvoorbeeld features van een 'luxere' uitvoering. Verder kan ik nog niet veel over de prijs zeggen omdat we nog in gesprek zijn met een leverancier.

Bestellingen worden uiteraard bezorgd, verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelwaarde (zie deze pagina voor meer info over verzendkosten en levertijden)

met coating is het klote trainen ;) zeker als het ook bij de horns zit enzo. wordt te stroef/glad als je handen nat of te droog zijn. Rubberen voet is wel handig als je geen rubberen matjes hebt ofzo.
 
Jonko, the kettlebell boy:)

Nice site!
 
Back
Naar boven