Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weet je al wat meer of je de Captain of Crush-grippers en/of magnesium gaat verkopen? Ik ben er zelf wel geinteresseerd in, zeker in de CoC's.
 
Ik ben op zoek naar een halterstang voor 30 mm boring.
Heb eens ooit ergens op het net er gezien die ipv 350mm lang waren 450mm
lang waren. Dit om dus meer schijven om te krijgen.

Hebben jullie die? Gaan die er komen of kan je die bestellen?
 
Weet je al wat meer of je de Captain of Crush-grippers en/of magnesium gaat verkopen? Ik ben er zelf wel geinteresseerd in, zeker in de CoC's.
Wij zullen de CoC Grippers helaas niet gaan aanbieden. Eerder hebben wij namelijk ook al eens grippers in ons assortiment gehad en gebaseerd op deze ervaring hebben wij besloten op dit moment geen grippers aan te bieden.

Magnesium-poeder zullen wij helaas ook niet in ons assortiment opnemen.

Ik ben op zoek naar een halterstang voor 30 mm boring.
Heb eens ooit ergens op het net er gezien die ipv 350mm lang waren 450mm
lang waren. Dit om dus meer schijven om te krijgen.

Hebben jullie die? Gaan die er komen of kan je die bestellen?
Bedoel je een lange halterstang met een schijfopname van 450mm, of een korte halterstang (dumbbell) met totaallengte 450mm?
 
Laatst bewerkt:
Wat was de ervaring dan met de grippers? Je adverteerd nu op een flink forum, waar best wat vraag is naar grippers en dergelijke, zal het nu niet winstgevender zijn t.o.v. vorige poging?
 
Wij zullen de CoC Grippers helaas niet gaan aanbieden. Eerder hebben wij namelijk ook al eens grippers in ons assortiment gehad en gebaseerd op deze ervaring hebben wij besloten op dit moment geen grippers aan te bieden.

Magnesium-poeder zullen wij helaas ook niet in ons assortiment opnemen.

magnesium kun je overal wel bestellen maar wat is de reden dat jullie die coc's niet gaan verkopen? er is volgens mijn weet veel vraag naar. ik zou ze ook graag willen.

ps: als ik op jullie site kom zie ik de producten niet meer maar wel de rest eromheen.. ligt aan mijn computer?
 
Wat was de ervaring dan met de grippers? Je adverteerd nu op een flink forum, waar best wat vraag is naar grippers en dergelijke, zal het nu niet winstgevender zijn t.o.v. vorige poging?
magnesium kun je overal wel bestellen maar wat is de reden dat jullie die coc's niet gaan verkopen? er is volgens mijn weet veel vraag naar. ik zou ze ook graag willen.
Onze eerdere ervaringen met grippers waren inderdaad dat er niet veel (bijna geen) vraag naar was. Ik zal er nog eens naar kijken dan, maar verwacht er niet te veel van!

ps: als ik op jullie site kom zie ik de producten niet meer maar wel de rest eromheen.. ligt aan mijn computer?
Ik zie het inderdaad ook, echter alleen met Internet Explorer, het ligt dus niet aan jouw computer. Ik zal eens kijken wat het probleem is.

EDIT: Zou weer moeten werken, bedankt voor de tip! ;)
 
Laatst bewerkt:
misschien is het slim om eens een poll te houden wie er grippers zouden kopen bij jullie als jullie ze hadden, want ook ik ben wel geinteresseerd.
 
Onze eerdere ervaringen met grippers waren inderdaad dat er niet veel (bijna geen) vraag naar was. Ik zal er nog eens naar kijken dan, maar verwacht er niet te veel van!


Ik zie het inderdaad ook, echter alleen met Internet Explorer, het ligt dus niet aan jouw computer. Ik zal eens kijken wat het probleem is.

EDIT: Zou weer moeten werken, bedankt voor de tip! ;)

Mvg,
Marvin

nice, ik zie alles weer idd!

misschien is het slim om eens een poll te houden wie er grippers zouden kopen bij jullie als jullie ze hadden, want ook ik ben wel geinteresseerd.

misschien een goeie maar als je alleen al de mensen leest in dit topic die er willen bestellen.....
 
misschien een goeie maar als je alleen al de mensen leest in dit topic die er willen bestellen.....

ik denk niet dat een stuk of 8 grippers genoeg is om een besluit te nemen :D

een enquete zou beter zijn idd [ook hoeveel ze er willen kopen erbij zetten ofcourse]
 
Goed idee om een poll te houden rnb.

ik wil met de tijd ook een paar goede grippers bestellen.
 
Bedoel je een lange halterstang met een schijfopname van 450mm, of een korte halterstang (dumbbell) met totaallengte 450mm?

Sportieve groet,
Marvin

Een korte halterstang, dus idd dumbbells .. met een totaallengte van 450mm
(gripstuk is dan ongeveer 130-140mm)
 
Of misschien kan fitness seller als bedrijf een inkoop actie houden voor die grippers namens de forum leden?
 
Een korte halterstang, dus idd dumbbells .. met een totaallengte van 450mm
(gripstuk is dan ongeveer 130-140mm)
Ik heb nu dumbbell-bars van 400mm en 450mm toegevoegd aan onze shop!

Voor een overzicht van onze nieuwe artikelen kun je op deze pagina terecht.
 
Laatst bewerkt:
sweet ... besteld ...
nu nog even uitpuzzelen hoe die buitenlandse overschrijvingen werken :p

ook gebeurd ;)

Leuke prijs trouwens ... hoop op een snelle levering :p
 
Of misschien kan fitness seller als bedrijf een inkoop actie houden voor die grippers namens de forum leden?

dit is misschien een slimme ja!
stel 16 dbb'ers willen CoC's pietje wil #1 en #2 bla bla en fitness seller besteld dat en plaatst ze op de site en wij kopen het en hun zijn van hun lading af en wij zijn blij met onze toekomstige huge ass onderarmen :D?

vind het wel een puik plan!
 
ik wilde die CoC grippers al op amazon.com bestellen maar ik wacht eerst maar af of hier nog iets gaat gebeuren :)
 
Back
Naar boven