XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.842
Klopt, voor de gekleurde rubberen schijven is het een set van 160 kg. Maar die bevat ook kleinere gietijzeren schijven, die heb ik niet nodig.
Voor 120 kg zijn helaas nog geen aangepaste prijzen mogelijk bij deze halterschijven.

• #4.844
En als ik die set van 160 wil aanpassen, bijvoorbeeld naar 6 schijven van 20 en 4 schijven van 10?
Nee die set is nu eenmaal opgebouwd met kleine zwarte halterschijven erbij. Als je 160 kg aan gekleurde gewichten wil wordt het natuurlijk een stuk duurder.

Kortingen zijn helaas niet mogelijk bij deze aantallen, dan moet je denken aan grote bestellingen van sportscholen ;)

Ik zit al een tijdje te denken om (totaal) 30 kilo chroom gewichten te kopen en de prijs daarvan is €71,20, waardoor ik net boven de grens zit van €70 waardoor ik meer verzendkosten moet betalen, wat uitkomt op totaal €14,90 verzendkosten, wat ik nogal veel vind voor die paar kilo's...

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer de safety squat bar weer leverbaar is?

• #4.848
Wanneer komt deze riem in maat L weer binnen?

http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/

Wil die bestellen met een paar handschoentjes erbij, ik denk deze:

http://www.fitness-seller.nl/trainingshandschoenen-gripper/
Dat kan helaas nog wel een paar weken duren :(

Ik zit al een tijdje te denken om (totaal) 30 kilo chroom gewichten te kopen en de prijs daarvan is €71,20, waardoor ik net boven de grens zit van €70 waardoor ik meer verzendkosten moet betalen, wat uitkomt op totaal €14,90 verzendkosten, wat ik nogal veel vind voor die paar kilo's...
Dat is natuurlijk balen maar we kunnen moeilijk de verzendkosten precies afstemmen op elke bestelling, de grens moet toch ergens bij een bepaald bedrag worden getrokken en dan zal er altijd iemand zijn die net eronder of erboven valt.

Stuur even een e-mail naar de klantenservice om te vragen of er iets mogelijk is!

Enig idee wanneer de safety squat bar weer leverbaar is?
Die zal naar verwachting vanmiddag nog binnengekomen!

Hoe zit het ondertussen met de barbarian power cages? Komen die al gauw weer binnen?

Ik zie hem op voorraad staan, dat is mooi. Wat is overigens het gewicht van de safety bar en belastbaarheid? Dat zie ik niet onder de specificaties staan.

Nee die set is nu eenmaal opgebouwd met kleine zwarte halterschijven erbij. Als je 160 kg aan gekleurde gewichten wil wordt het natuurlijk een stuk duurder.

Kortingen zijn helaas niet mogelijk bij deze aantallen, dan moet je denken aan grote bestellingen van sportscholen ;)
Ok, bedankt voor je antwoorden.

Nog een nieuwe vraag:
Ik zie dat de nieuwe powertec powerracks j-hooks hebben en ook andere noodopvang stangen, in plaats de gewone stangen van de vroegere versie. Zijn die dingen ook los te verkrijgen?

• #4.854
Ok, bedankt voor je antwoorden.

Nog een nieuwe vraag:
Ik zie dat de nieuwe powertec powerracks j-hooks hebben en ook andere noodopvang stangen, in plaats de gewone stangen van de vroegere versie. Zijn die dingen ook los te verkrijgen?
Helaas zijn die niet los verkrijgbaar bij Powertec :(

• #4.857
bestelling geplaatst :) hoor het wel wanneer het opgestuurd word
(100124746)
Thanks :) De 10 kg Barbarian halterschijven zijn momenteel niet leverbaar maar dat had je vast gezien, ik hoop dat ze binnen een week of twee weer hier zijn!

Beste Fitness seller,

Gister heb ik een bestelling gedaan met nr. 100124733. Kan ik de spullen voor het weekend verwachten of gaat dit langer duren? Alvast bedankt!

• #4.859
Beste Fitness seller,

Gister heb ik een bestelling gedaan met nr. 100124733. Kan ik de spullen voor het weekend verwachten of gaat dit langer duren? Alvast bedankt!
Die bestelling wordt vandaag verzonden dus normaal gesproken kun je morgen al aan de slag!

Terug
Naar boven