XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat is geen probleem, zolang je niet teveel erbij bestelt natuurlijk. Als het veel zware of grote artikelen zijn moet je gewoon verzendkosten over de extra pakketten betalen.

Je kunt voor dit soort zaken en vragen over lopende bestellingen het beste gewoon even een duidelijke e-mail naar de klantenservice sturen. Vermeld dan je bestelnummer en wat je graag erbij wilt bestellen etc...

Ik heb het eindelijk kunnen regelen via de klantenservice, duurde wel een paar dagen. Nu staat er op mijn bestelling status Deellevering verzonden dus ik hoop dat het niet te laat is..

@ fitness seller, wat zijn de dunste 10kg plates die jullie hebben (30mm) of zit daar geen verschil in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.823
Ik heb het eindelijk kunnen regelen via de klantenservice, duurde wel een paar dagen. Nu staat er op mijn bestelling status Deellevering verzonden dus ik hoop dat het niet te laat is..
Dat is gewoon geregeld hoor, zoals aangegeven per e-mail.

@ fitness seller, wat zijn de dunste 10kg plates die jullie hebben (30mm) of zit daar geen verschil in?
De maten staan gewoon aangegeven op de productpaginas van de halterschijven, onder het tabblad "Specificaties". De gewone 30 mm gietijzeren halterschijven (zonder handgrepen) zijn het dunste!

Vandaag het glute ham raise toestel van barbarian bestelt. Hoop dat het snel geleverd word :)

zonder handgreep zijn het dunst, maar bij spec staat dit:

10 kg gietijzeren standaard halterschijf
Artikelnummer 30-G-1000
Materiaal Gietijzer
Boring 31 mm
Gewicht 10,00 kg
Diameter 26,5 cm
Dikte 3,5 cm
Handgrepen Nee

10 kg Barbarian standaard grip halterschijf
Artikelnummer 30-BB-1000
Materiaal Gietijzer
Boring 31 mm
Gewicht 10,00 kg
Diameter 29,5 cm
Dikte 3,0 cm
Handgrepen Ja

kan geen dunnere dan 3cm vinden :o

• #4.826
zonder handgreep zijn het dunst, maar bij spec staat dit:

10 kg gietijzeren standaard halterschijf
Artikelnummer 30-G-1000
Materiaal Gietijzer
Boring 31 mm
Gewicht 10,00 kg
Diameter 26,5 cm
Dikte 3,5 cm
Handgrepen Nee

10 kg Barbarian standaard grip halterschijf
Artikelnummer 30-BB-1000
Materiaal Gietijzer
Boring 31 mm
Gewicht 10,00 kg
Diameter 29,5 cm
Dikte 3,0 cm
Handgrepen Ja

kan geen dunnere dan 3cm vinden :o
Aha excuses, dan is dat dus de dunste :) de gewone gietijzeren halterschijven zijn in het algemeen qua afmetingen (dikte en diameter) het meest compact. De Barbarian halterschijf heeft een 3 cm grotere diameter (mocht jou dat iets uitmaken)

Aha excuses, dan is dat dus de dunste :) de gewone gietijzeren halterschijven zijn in het algemeen qua afmetingen (dikte en diameter) het meest compact. De Barbarian halterschijf heeft een 3 cm grotere diameter (mocht jou dat iets uitmaken)

nee diameter maakt niet zoveel uit, gaat mijn erom dat ik mijn dumbbells zwaarder kan krijgen dan 50kg.
dus dan moet ik 10kg plates aanschaffen maar dan wel het liefst zo dun mogelijk..

wanneer zijn de barbarian standaard weer op vooraad? (10kg plates)

• #4.828
nee diameter maakt niet zoveel uit, gaat mijn erom dat ik mijn dumbbells zwaarder kan krijgen dan 50kg.
dus dan moet ik 10kg plates aanschaffen maar dan wel het liefst zo dun mogelijk..

wanneer zijn de barbarian standaard weer op vooraad? (10kg plates)
Over een paar weken, nog onduidelijk op dit moment. Als je al een bestelling zou plaatsen wordt die uitgeleverd zodra de gewichten weer zijn binnengekomen.

is het mogelijk om een dumbbellset aan te passen, dus ipv "CHD Complete Set Gietijzer - 2.5kg" van 5-40 te nemen, is het mogelijk om deze te verkrijgen van bv 15-40kg zonder deze allemaal apart te moeten bestellen?

• #4.830
is het mogelijk om een dumbbellset aan te passen, dus ipv "CHD Complete Set Gietijzer - 2.5kg" van 5-40 te nemen, is het mogelijk om deze te verkrijgen van bv 15-40kg zonder deze allemaal apart te moeten bestellen?
Yes dat kan, aangezien die indeling niet in de webshop staat kun je voor zoiets via e-mail een offerte aanvragen.

Ik heb nu net de Barbarian multi squat rack besteld.. Wat is de levertijd ongeveer van het rack? B.v.d.

• #4.832
Ik heb nu net de Barbarian multi squat rack besteld.. Wat is de levertijd ongeveer van het rack? B.v.d.
Het Squat Rack is uit voorraad leverbaar dus de bestelling zal morgen direct worden verzonden. Normaal gesproken zal de transporteur de bestelling dan vrijdag aanbieden op het afleveradres.

@ fitness seller:
Is er al iets bekend over de levertijd van de xxl powerlifting riem (factuur nummer 200123776?) zou toch graag wat PR's willen zetten ;)

• #4.835
@ fitness seller:
Is er al iets bekend over de levertijd van de xxl powerlifting riem (factuur nummer 200123776?) zou toch graag wat PR's willen zetten ;)
Nee, helaas nog niet. Maat L en XXL is al een tijdje uitverkocht en ik heb nog geen concrete levertermijn :(

Zoek anders misschien eens naar een alternatief bij een andere aanbieder, wellicht dat je je riem dan sneller in huis hebt. Als je een alternatief zou vinden kun je de bestelling bij ons natuurlijk kosteloos annuleren!

Nee, helaas nog niet. Maat L en XXL is al een tijdje uitverkocht en ik heb nog geen concrete levertermijn :(

Zoek anders misschien eens naar een alternatief bij een andere aanbieder, wellicht dat je je riem dan sneller in huis hebt. Als je een alternatief zou vinden kun je de bestelling bij ons natuurlijk kosteloos annuleren!

Bedankt voor de snelle reactie. Jammer van de riem maar heb de factuur aangepast (heb ik gemaild) aangezien de andere producten wel nog doorgaan.

• #4.838
Krijg je dan ook nog steeds een prijs die lager is dan alle dumbbells die je wil individueel te kopen?
Ja natuurlijk, een wat grotere set is altijd goedkoper dan wanneer je de dumbbells los zou kopen! Tenzij het slechts een paar dumbbells zijn, dan helaas niet.

Ja natuurlijk, een wat grotere set is altijd goedkoper dan wanneer je de dumbbells los zou kopen! Tenzij het slechts een paar dumbbells zijn, dan helaas niet.
Is dat ook zo voor gewichtschijven? Stel dat ik 120 kg aan gekleurde rubber coated olympische schijven wil kopen, is dat ook goedkoper?

• #4.840
Is dat ook zo voor gewichtschijven? Stel dat ik 120 kg aan gekleurde rubber coated olympische schijven wil kopen, is dat ook goedkoper?
We bieden in de shop enkele voordeelpakketten voor halterschijven aan (50 kg of 100 kg bijvoorbeeld).

Terug
Naar boven