- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De belastbaarheid is inderdaad 250 kg, zoals aangegeven in de specificaties op de productpagina.bestelling 100125491
daar zit een 50mm barbell bij van 200cm ... staat belastbaar tot 450kg. Nu kijk ik vandaag
in de specs en daar staat maar 250kg. Wat is het nu jongens?

Mooie, uitgebreide review. Altijd leuk als klanten foto's en filmpjes posten van het toestel in gebruik!
de zilveren uitvoering is gewoon verkrijgbaar, de zwarte uitvoering zal nog een paar weken duren (staat ook aangegeven op de website).Wanneer verwachten jullie de Barbarian Multi Bench weer binnen te krijgen?
Ik hoop binnen 1 à 2 weken! Als je al een bestelling zou plaatsen zal deze gewoon worden uitgeleverd zodra het toestel weer beschikbaar is.
bestelling 100125491
daar zit een 50mm barbell bij van 200cm ... staat belastbaar tot 450kg. Nu kijk ik vandaag
in de specs en daar staat maar 250kg. Wat is het nu jongens?

Die is inderdaad niet meer verkrijgbaar, we verkopen wel twee lat pulleys van Barbarian Line van erg hoge kwaliteit:Ik zie de powertec lat pulley niet meer, is deze niet meer te koop bij jullie?
Die zijn afgelopen zaterdag weer binnengekomen, het product is nu uit voorraad leverbaar:Bokszak Muurbeugel Heavy Weight,
komt deze nog terug, ik hou die nu al een hele tijd in de gaten maar zie geen verandering,
alvast bedankt!

Dat durf ik nu niet aan te geven helaas... De bumper plates worden de laatste tijd erg veel besteld, er zijn nu ook alweer veel pre-orders. Waarschijnlijk duurt het voor nieuwe bestellingen nu zo'n drie tot vier weken (alhoewel dat ook langer kan uitvallen).Al een idee wanneer de zwarte bumper plates in alle gewichten opnieuw beschikbaar zullen zijn?
De bekleding van Barbarian Line toestellen is gemaakt van hoogwaardige kwaliteit kunstleder!Kort vraagje. Van welke bekleding is het bankje van jullie Barbarian Warrior Bench Press gemaakt: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-warrior-bench-press/?
Deze bekleding is in mijn ogen namelijk erg belangrijk en ik wil deze van verschillende opties dan ook vergelijken.

Als je een product hebt besteld dat in pre-order is, wordt de bestelling inderdaad vastgehouden tot alles leverbaar is!Schitterend alweer een nieuwe bestelling geplaatst voor onze homegym,
heb ook even preacher curl bankje besteld van nieuwe lijn,
Al een vooruitzicht wanneer deze zouden binnen zijn?
Wat gebeurd er met de rest van de bestelling?
staat deze op onhold, tot die lijn beschikbaar is of wordt er in 2 keer geleverd?
Als je een product hebt besteld dat in pre-order is, wordt de bestelling inderdaad vastgehouden tot alles leverbaar is!
Ik hoop binnen twee weken! Dat staat momenteel echter nog niet helemaal vast.ok geen probleem, heb je toevallig al een iets exactere 'wordt verwacht' datum dan 'november'
alvast bedankt!
Voorlopig helaas niet, het toestel is pas sinds kort in productie en we hebben deze onderdelen nog niet los in voorraad liggen. Mochten we deze in de toekomst (waarschijnlijk pas tegen begin volgend jaar) wel los aanbieden dan zouden ze gewoon moeten passen op de oude cage, het frame is even dik.Yo FS, bij dat nieuwe fullrack van barbarian zitten van die speciale dip handles, zouden deze ook passen op de vorige barbarian cages EN worden deze mss apart verkocht?
Alle prijzen zijn per stuk, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. De prijs voor twee dumbbellstangen is dus inderdaad € 73,80FS: misschien een domme vraag, maar als ik de "oplympische-dumbbellstang" koop voor € 36,90, is dit dan in een setje van 2 dumbbells? Of is het per stuk (1db) voor 39,90, en 2 voor € 73,80?
http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbbellstang/
Alle prijzen zijn per stuk, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. De prijs voor twee dumbbellstangen is dus inderdaad € 73,80