MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Oké ik ben er uit, ik ga jullie HD 1 powerrack bestellen(na een antwoord) wanneer kan ik hem ongeveer verwachten? Op de site staat nog steeds twee weken..
En als ik ook een warrior bench bestel, wordt deze pas geleverd met het powerrack denk ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.942
Oké ik ben er uit, ik ga jullie HD 1 powerrack bestellen(na een antwoord) wanneer kan ik hem ongeveer verwachten? Op de site staat nog steeds twee weken..
En als ik ook een warrior bench bestel, wordt deze pas geleverd met het powerrack denk ik?
Als je het samen in één bestelling hebt besteld zal dit inderdaad ook samen geleverd worden.

Ik verwacht dat de Heavy Duty toestellen over circa 1 - 1,5 weken binnenkomen.

Done;) komen er nog nieuwe foto's?

Kun je nog aan deze schijven komen?
Die grijze met die 3-voudige greep. Heb die een aantal jaren terug bij jullie gekocht.
Ze lijken ook een beetje op die heavy duty schijven, ze zijn alleen niet van rubber.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die nieuwe artikelen zijn echt nice, ook die free stand tot 350 kg belastbaar.
:)

• #4.947
Kun je nog aan deze schijven komen?
Die grijze met die 3-voudige greep. Heb die een aantal jaren terug bij jullie gekocht.
Ze lijken ook een beetje op die heavy duty schijven, ze zijn alleen niet van rubber.
Nee, helaas. Zo'n halterschijven hebben wij al heel lang niet meer in ons assortiment.

Is er al een preciesere indicatie over de levertijd van de zwarte Barbarian Multi Bench?

• #4.950
Is er al een preciesere indicatie over de levertijd van de zwarte Barbarian Multi Bench?
De zwarte Multi Bench is helemaal uitverkocht en zal niet meer nieuw binnenkomen. De zilveren uitvoering is direct uit voorraad leverbaar.

zijn de 10kg barbarian schijven nog niet binnen? :(
bestelling (100124746)
Helaas zijn die nog altijd niet binnen, anders had je ze natuurlijk ook al ontvangen.

Voorlopig kan ik helaas geen verwachte levertermijn noemen! Kan nog een paar weken duren ben ik bang.

Hier ook even wat rubberen vloermatjes besteld :D

Al nieuws over de barbarian rekken? :p Bijna 4 weken sinds bestelling :cool:

Als ik hem nu trouwens nog omzet naar rek + latpulley duurt het dan langer of krijg ik hem dan net zo snel binnen?

Lang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch besteld. Zilveren Multi Bench + 50mm Gietijzeren Gripper set. Ordernummer 100125773. Het is op voorraad, dus dan zou ik het dinsdag binnen moeten krijgen toch?

• #4.954
Al nieuws over de barbarian rekken? :p Bijna 4 weken sinds bestelling :cool:

Als ik hem nu trouwens nog omzet naar rek + latpulley duurt het dan langer of krijg ik hem dan net zo snel binnen?
Er komt deze week een levering binnen, even afwachten hoeveel exemplaren het zijn en wanneer jouw bestelling aan de beurt is. Zoals je weet was er ongeveer 6 weken levertijd op de cage.

Als je de bestelling wil wijzigen kan dat nog zolang deze niet is verzonden. Stuur dan z.s.m. even een e-mail daarover!

Lang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch besteld. Zilveren Multi Bench + 50mm Gietijzeren Gripper set. Ordernummer 100125773. Het is op voorraad, dus dan zou ik het dinsdag binnen moeten krijgen toch?
Goede keuze, dat is zeker een heel mooi bankje :) De levertijd is circa één tot drie werkdagen, ik ga ervan uit dat deze bestelling woensdag wordt geleverd.

Als je het samen in één bestelling hebt besteld zal dit inderdaad ook samen geleverd worden.

Ik verwacht dat de Heavy Duty toestellen over circa 1 - 1,5 weken binnenkomen.

Is er al een exactere indicatie van de levertijd? aangezien er op de website nog steeds 2 weken staat..?

• #4.957
Is er al een exactere indicatie van de levertijd? aangezien er op de website nog steeds 2 weken staat..?
Heavy Duty komt eind deze week binnen als het goed is. Volgende week zullen we dan beginnen met verzenden, nog even geduld dus. Je krijgt vanzelf bericht zodra je bestelling is verzonden.

zou het volgendeweek dan kunnen zijn ,
of hebben jullie nog geen nieuws van de ironforce reeks
Ironforce komt eraan maar is wel wat vertraagd dus volgende week gaat niet lukken. Ik hoop dat alles eind november binnenkomt en we de pre-orders kunnen uitleveren!

Nog geen nieuws over de laatst geleverde barbarian cages? Denk dat mijn bestelling al iets langer als 7 weken geleden is ontvangen :o

• #4.959
Nog geen nieuws over de laatst geleverde barbarian cages? Denk dat mijn bestelling al iets langer als 7 weken geleden is ontvangen :o
Jawel, die zijn deze week binnengekomen. Volgens mij is er ook altijd een levertermijn van vorige week/deze week genoemd :)

We zijn nu begonnen nu met het versturen van openstaande bestellingen. Er zijn voldoende exemplaren voor alle pre-orders!

Dan hoor ik het waarschijnlijk wel nog via mail. Bedankt voor de info!

Terug
Naar boven