DeBossman
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het samen in één bestelling hebt besteld zal dit inderdaad ook samen geleverd worden.Oké ik ben er uit, ik ga jullie HD 1 powerrack bestellen(na een antwoord) wanneer kan ik hem ongeveer verwachten? Op de site staat nog steeds twee weken..
En als ik ook een warrior bench bestel, wordt deze pas geleverd met het powerrack denk ik?
Als je het samen in één bestelling hebt besteld zal dit inderdaad ook samen geleverd worden.
Ik verwacht dat de Heavy Duty toestellen over circa 1 - 1,5 weken binnenkomen.
Nee, helaas. Zo'n halterschijven hebben wij al heel lang niet meer in ons assortiment.Kun je nog aan deze schijven komen?
Die grijze met die 3-voudige greep. Heb die een aantal jaren terug bij jullie gekocht.
Ze lijken ook een beetje op die heavy duty schijven, ze zijn alleen niet van rubber.
ThanksDe 10 kg Barbarian halterschijven zijn momenteel niet leverbaar maar dat had je vast gezien, ik hoop dat ze binnen een week of twee weer hier zijn!

De zwarte Multi Bench is helemaal uitverkocht en zal niet meer nieuw binnenkomen. De zilveren uitvoering is direct uit voorraad leverbaar.Is er al een preciesere indicatie over de levertijd van de zwarte Barbarian Multi Bench?
Helaas zijn die nog altijd niet binnen, anders had je ze natuurlijk ook al ontvangen.zijn de 10kg barbarian schijven nog niet binnen?
bestelling (100124746)
Er komt deze week een levering binnen, even afwachten hoeveel exemplaren het zijn en wanneer jouw bestelling aan de beurt is. Zoals je weet was er ongeveer 6 weken levertijd op de cage.Al nieuws over de barbarian rekken?Bijna 4 weken sinds bestelling
Als ik hem nu trouwens nog omzet naar rek + latpulley duurt het dan langer of krijg ik hem dan net zo snel binnen?
Goede keuze, dat is zeker een heel mooi bankjeLang lopen twijfelen, maar uiteindelijk toch besteld. Zilveren Multi Bench + 50mm Gietijzeren Gripper set. Ordernummer 100125773. Het is op voorraad, dus dan zou ik het dinsdag binnen moeten krijgen toch?
De levertijd is circa één tot drie werkdagen, ik ga ervan uit dat deze bestelling woensdag wordt geleverd.Als je het samen in één bestelling hebt besteld zal dit inderdaad ook samen geleverd worden.
Ik verwacht dat de Heavy Duty toestellen over circa 1 - 1,5 weken binnenkomen.
Ik hoop binnen twee weken! Dat staat momenteel echter nog niet helemaal vast.
Heavy Duty komt eind deze week binnen als het goed is. Volgende week zullen we dan beginnen met verzenden, nog even geduld dus. Je krijgt vanzelf bericht zodra je bestelling is verzonden.Is er al een exactere indicatie van de levertijd? aangezien er op de website nog steeds 2 weken staat..?
Ironforce komt eraan maar is wel wat vertraagd dus volgende week gaat niet lukken. Ik hoop dat alles eind november binnenkomt en we de pre-orders kunnen uitleveren!zou het volgendeweek dan kunnen zijn ,
of hebben jullie nog geen nieuws van de ironforce reeks
Jawel, die zijn deze week binnengekomen. Volgens mij is er ook altijd een levertermijn van vorige week/deze week genoemdNog geen nieuws over de laatst geleverde barbarian cages? Denk dat mijn bestelling al iets langer als 7 weken geleden is ontvangen![]()