MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Uiteraard komen er over een paar weken weer een nieuwe levering Power Cages binnen, volgens mij heb jij echter pas afgelopen week ofzo besteld dus ik weet niet of er al meteen een exemplaar voor jou bij zit. De kans is wel groot, we hebben afgelopen week ook een groot aantal bestellingen kunnen verzenden!

Bestelling aanpassen is altijd mogelijk, zo lang nog niets ingepakt of verzonden is :)

Haha ja klopt!

We zullen zien, met mijn iPhone greep ik ook net naast de vorige zending:(

Maar goed, denk dat ik binnenkort zelf wel langs kom om wat kleiner spul op te halen, moet toch die kant op :p .

Bij mij is de BB cage vandaag binnen gekomen. Ben net klaar met het in elkaar sleutelen :cool: Morgen voor het eerst trainen. Vandaag was de training al 260 kg naar zolder tillen en de boel in elkaar ratelen :D

De cage is inderdaad het wachten waard. Alles zit super degelijk in elkaar en overal nette afgeronde hoeken. Daarnaast voor een cage gewoon een erg mooi, stoer voorkomen. Staat prima bij ons op zolder :thumbs:

Het wachten is enkel nog even op een Powertec weight rack om de schijven aan te kunnen hangen en de halter in op te bergen. Hebben jullie al enig idee wanneer deze weer binnen komen? Op de site staat op voorraad ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.903
Bij mij is de BB cage vandaag binnen gekomen. Ben net klaar met het in elkaar sleutelen :cool: Morgen voor het eerst trainen. Vandaag was de training al 260 kg naar zolder tillen en de boel in elkaar ratelen :D

De cage is inderdaad het wachten waard. Alles zit super degelijk in elkaar en overal nette afgeronde hoeken. Daarnaast voor een cage gewoon een erg mooi, stoer voorkomen. Staat prima bij ons op zolder :thumbs:

Het wachten is enkel nog even op een Powertec weight rack om de schijven aan te kunnen hangen en de halter in op te bergen. Hebben jullie al enig idee wanneer deze weer binnen komen? Op de site staat op voorraad ;)
Daar is momenteel helaas nog geen levertermijn van bekend, dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren (eind december of begin januari duren)! Je kunt wellicht kijken of je een interessant alternatief vindt!

Laatst bewerkt:
Goedendag,

Ik heb dus een fout gemaakt in me bestelling, ik heb schijven van 31mm bestelt en het moesten 50mm schijven zijn..

Ik heb jullie al een e-mail gestuurd maar vaak word het hier ook keurig en snel behandelt.

Ik zal dus morgen het pakketje moeten weigeren en laten retourneren, vanaf daar hoop ik een nieuwe bestelling te kunnen plegen!

Ik had er helemaal niet aan gedacht en bestelde even snel snel..voortaan beter nadenken :P

Mijn excuses, me bestelnummer is 100125412

Ik zou jullie om het volgende advies willen vragen:

Wat denken jullie dat voor mij de beste keus is? De Barbarian Multi Bench of de Barbarian Warrior Multi Bench.

Ik weeg zelf 75 kilo en met zit met bankdrukken momenteel rond de 60kg werksets.

Ook hoor ik graag de voordelen van de Warrior Bench t.o.v. de Multi Bench.

Ik hoor graag jullie reactie.

• #4.906
Goedendag,

Ik heb dus een fout gemaakt in me bestelling, ik heb schijven van 31mm bestelt en het moesten 50mm schijven zijn..

Ik heb jullie al een e-mail gestuurd maar vaak word het hier ook keurig en snel behandelt.

Ik zal dus morgen het pakketje moeten weigeren en laten retourneren, vanaf daar hoop ik een nieuwe bestelling te kunnen plegen!

Ik had er helemaal niet aan gedacht en bestelde even snel snel..voortaan beter nadenken :P

Mijn excuses, me bestelnummer is 100125412
Geen probleem, dit zal gewoon worden afgehandeld zodra de zending hier retour is aangekomen.

Ik zou jullie om het volgende advies willen vragen:

Wat denken jullie dat voor mij de beste keus is? De Barbarian Multi Bench of de Barbarian Warrior Multi Bench.

Ik weeg zelf 75 kilo en met zit met bankdrukken momenteel rond de 60kg werksets.

Ook hoor ik graag de voordelen van de Warrior Bench t.o.v. de Multi Bench.

Ik hoor graag jullie reactie.
Qua belastbaarheid en stabiliteit zijn beide bankjes super, daar hoef je je dus niet druk over te maken. De Warrior uitvoering biedt net wat meer belastbaarheid maar deze kan niet decline (negatief, omlaag) worden versteld! Dat is eigenlijk het grootste verschil :)

Normaal gesproken zou ik de gewone Multi Bench aanraden, deze kan gewoon decline, vlak en incline worden versteld en biedt meer dan genoeg belastbaarheid en stabiliteit (en is wat goedkoper, niet onbelangrijk natuurlijk)!

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik de juiste maat van bokshandschoenen weten?

• #4.908
Hoe kan ik de juiste maat van bokshandschoenen weten?
De maat van bokshandschoenen is gebaseerd op gewicht. Voor wedstrijden wordt 10 oz. gebruikt, voor trainingen kun je eventueel ook zwaardere bokshandschoenen van 14 of 16 oz. gebruiken.

Als je van jezelf al wat forser of groter bent zou ik zwaardere bokshandschoenen gebruiken voor je training.

hey, die link waarop de stats van jullie schijven stonden werkt niet meer :(

• #4.910
Die afbeelding? Die is al een hele tijd offline volgens mij.

Specificaties van producten staat in de nieuwe webshop gewoon aangegeven op de productpagina. Onder de productafbeelding staat een tabblad Specificaties, zie bijvoorbeeld bij de 50 mm gietijzeren halterschijven:
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/

had hem al gevonden inderdaad ... en ook maar gelijk een barbell en wat plates besteld :)

Ik heb een vraag:

Ik heb een paar 50mm olympische dumbbells van jullie, echter zijn ze erg lang.
Hierdoor kom ik in de knoei als ik bijvoorbeeld overhead presses doe, omdat het uiteinde van de stang de neiging heeft mijn hoofd te raken als ik weer naar beneden ga.

Ook bij het bent over roeien komt hij al snel tegen mijn been aan..

Hebben jullie toevallig ook kortere dumbbells die tot 50kg te loaden zijn?

Alvast bedankt :D

• #4.913
Ik heb een vraag:

Ik heb een paar 50mm olympische dumbbells van jullie, echter zijn ze erg lang.
Hierdoor kom ik in de knoei als ik bijvoorbeeld overhead presses doe, omdat het uiteinde van de stang de neiging heeft mijn hoofd te raken als ik weer naar beneden ga.

Ook bij het bent over roeien komt hij al snel tegen mijn been aan..

Hebben jullie toevallig ook kortere dumbbells die tot 50kg te loaden zijn?

Alvast bedankt :D
De 50 mm dumbbells zijn er helaas enkel in die lengte. Ik weet niet of je ergens anders kortere 50 mm dumbbells kunt vinden maar ik betwijfel het... Als je kortere dumbbells wilt moet je overstappen op 30 mm materiaal

De 50 mm dumbbells zijn er helaas enkel in die lengte. Ik weet niet of je ergens anders kortere 50 mm dumbbells kunt vinden maar ik betwijfel het... Als je kortere dumbbells wilt moet je overstappen op 30 mm materiaal

Zijn die stukken korter? Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die problemen ondervindt met de lengte van de dumbbells.

Zijn er ook 'overlap' stukken, zodat je 50mm gewichten aan 30mm dumbbells kunt hangen? :D

• #4.915
Zijn die stukken korter? Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die problemen ondervindt met de lengte van de dumbbells.

Zijn er ook 'overlap' stukken, zodat je 50mm gewichten aan 30mm dumbbells kunt hangen? :D
Nee hoor, de lengte van de 50 mm dumbbells kan bij bepaalde oefeningen nogal een probleem zijn!

Onze 30 mm dumbbells beginnen al bij lengte 35 cm, wij verkopen ze tot lengte 48 cm. Onze olympische dumbbells zijn er alleen in lengte 51 cm.

We verkopen wel olympische adapters voor het converteren van 30 mm toestellen naar 50 mm - maar de kortste adapter is 26 cm lang dus daar heb je niets aan. Aan beide kanten zo'n adapter en dan is je dumbbell alsnog langer dan de gewone olympische dumbbell :)

Nee hoor, de lengte van de 50 mm dumbbells kan bij bepaalde oefeningen nogal een probleem zijn!

Onze 30 mm dumbbells beginnen al bij lengte 35 cm, wij verkopen ze tot lengte 48 cm. Onze olympische dumbbells zijn er alleen in lengte 51 cm.

We verkopen wel olympische adapters voor het converteren van 30 mm toestellen naar 50 mm - maar de kortste adapter is 26 cm lang dus daar heb je niets aan. Aan beide kanten zo'n adapter en dan is je dumbbell alsnog langer dan de gewone olympische dumbbell :)

Ik zal eens even gaan kijken naar 30mm materiaal dan, hartelijk dank!

Uit nieuwsgierigheid: Is er toevallig ook een reden waarom 50mm dumbbells, niet in verschillende lengtes beschikbaar zijn?

• #4.918
Ik hoop binnen 1 à 2 weken! Als je al een bestelling zou plaatsen zal deze gewoon worden uitgeleverd zodra het toestel weer beschikbaar is.

Uit nieuwsgierigheid: Is er toevallig ook een reden waarom 50mm dumbbells, niet in verschillende lengtes beschikbaar zijn?
Normaal gesproken wordt voor dumbbells 30 mm materiaal gebruikt omdat de halterschijven zelf ook kleiner en dunner zijn waardoor je compactere dumbbells krijgt.

Overigens kunnen veel mensen gewoon uit de voeten met olympische dumbbells, bij alle oefeningen. Ik denk dat het grotendeels ook gewenning is. Natuurlijk blijven kortere dumbbells bij sommige oefeningen wel handiger!

@fitness seller,
Enig idee wanneer de HEavy duty HD1 powerrack met pully leverbaar is? er staan al 1,5 week "verwacht over twee weken".
Ik had in een ander topic ook al de vraag gesteld over hoe hoog de HD1 met monkey bar wordt, dit is wel handig omdat ik in de ruimte een max hoogte van 2.40 heb en ik me nog wel wil kunnen optrekken :)
Bedankt!

• #4.920
@fitness seller,
Enig idee wanneer de HEavy duty HD1 powerrack met pully leverbaar is? er staan al 1,5 week "verwacht over twee weken".
Ik had in een ander topic ook al de vraag gesteld over hoe hoog de HD1 met monkey bar wordt, dit is wel handig omdat ik in de ruimte een max hoogte van 2.40 heb en ik me nog wel wil kunnen optrekken :)
Bedankt!
Verwacht over anderhalve week ongeveer, hou de website gewoon in de gaten.

Volgens mij is de hoogte gewoon gelijk gebleven, misschien scheelt het een paar centimeter.

Terug
Naar boven