bestelnummer: 100131015
goede morgen Fitness Seller meneer/mevrouw.
Zijn de power ringen al binnen?, na een email vorige week gestuurd te hebben werd gezegd dat ze vorige week woensdag of donderdag al binnen zouden moeten komen. Kan je me ongeveer vertellen hoelang ik eventueel nog zou moeten wachten op mijn complete bestelling?. Anders pas ik liever mn bestelling aan en koop ik een ander product op jullie website ter waarde van de power ringen. thanks alvast voor je reactie.
goede morgen Fitness Seller meneer/mevrouw.
Zijn de power ringen al binnen?, na een email vorige week gestuurd te hebben werd gezegd dat ze vorige week woensdag of donderdag al binnen zouden moeten komen. Kan je me ongeveer vertellen hoelang ik eventueel nog zou moeten wachten op mijn complete bestelling?. Anders pas ik liever mn bestelling aan en koop ik een ander product op jullie website ter waarde van de power ringen. thanks alvast voor je reactie.

De schroefdraad uitvoering inderdaad al wat langer (eind februari) maar zeker geen 2,5 maanden. De nieuwe zending komt hopelijk binnen een week of twee hier aan. Je kunt natuurlijk ook gewoon al een bestelling plaatsen, die wordt dan automatisch verzonden zodra de stangen weer op voorraad zijn.
Zodra ze binnen zijn zie je mijn bestelling wel tegemoet komen!
Had dit bij mijn vorige bestelling ook voor... Voor de rest wel goede webwinkel.
Wordt de rest dan afgeleverd en wordt dat ontbrekende onderdeel nagezonden? Ook wat betekent precies niet op voorraad? Betekent dat het dan nog wel leverbaar is maar het duurt langer of betekent het dat het niet te krijgen is en maanden kan duren? Ik moet namelijk ook wat standaard rubberen schijven voor me dumbbells maar wil niet dat me andere order vertraging oploopt en ik weken extra zou moeten wachten omdat die schijfjes er nog niet zijn