Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

bestelnummer: 100131015

goede morgen Fitness Seller meneer/mevrouw.

Zijn de power ringen al binnen?, na een email vorige week gestuurd te hebben werd gezegd dat ze vorige week woensdag of donderdag al binnen zouden moeten komen. Kan je me ongeveer vertellen hoelang ik eventueel nog zou moeten wachten op mijn complete bestelling?. Anders pas ik liever mn bestelling aan en koop ik een ander product op jullie website ter waarde van de power ringen. thanks alvast voor je reactie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.382
bestelnummer: 100131015

goede morgen Fitness Seller meneer/mevrouw.

Zijn de power ringen al binnen?, na een email vorige week gestuurd te hebben werd gezegd dat ze vorige week woensdag of donderdag al binnen zouden moeten komen. Kan je me ongeveer vertellen hoelang ik eventueel nog zou moeten wachten op mijn complete bestelling?. Anders pas ik liever mn bestelling aan en koop ik een ander product op jullie website ter waarde van de power ringen. thanks alvast voor je reactie.
Stuur daar even een e-mail voor naar de klantenservice, de Power Rings zijn namelijk inderdaad al binnen maar de 16 kg chains nog niet. Zij kunnen eventueel ook de bestelling aanpassen.

Laatst bewerkt:
Dan kijk je toch niet zo heel goed want de gladde uitvoering is een week of twee geleden pas weer uitverkocht :p De schroefdraad uitvoering inderdaad al wat langer (eind februari) maar zeker geen 2,5 maanden. De nieuwe zending komt hopelijk binnen een week of twee hier aan. Je kunt natuurlijk ook gewoon al een bestelling plaatsen, die wordt dan automatisch verzonden zodra de stangen weer op voorraad zijn.

Is 167 cm geen optie voor jou?

167 cm is alweer uitverkocht. Ik ga het maar ergens anders bestellen want dit schiet niet op. Ik koop hier voortaan niet meer..

Laatst bewerkt:
  • #5.385
167 cm is alweer uitverkocht. Ik ga het maar ergens anders bestellen want dit schiet niet op. Ik koop hier voortaan niet meer..
Het kan inderdaad gebeuren dat iets uitverkocht raakt als je steeds maar wacht met bestellen. De voorraden zijn deze maand nog wat lager, dat is helaas nog steeds nasleep van de productiestop in februari. Jammer maar ik hoop dat je ergens anders snel een goede stang vindt dan!

Laatst bewerkt:
Power Bands komen hopelijk in de loop van deze week weer binnen, anders volgende week. De gekleurde rubberen halterschijven zal helaas nog wel een tijdje duren.

Mooi! Die schijven kunnen ook nog wel even wachten, heb ze nog niet gelijk nodig. :) Zodra ze binnen zijn zie je mijn bestelling wel tegemoet komen!

Vraagje: Bezorgd Trans-mission ook in 't weekend?
Dan weet ik of ik dit weekend beter thuis kan blijven of niet.

• #5.388
Vraagje: Bezorgd Trans-mission ook in 't weekend?
Dan weet ik of ik dit weekend beter thuis kan blijven of niet.
Nee helaas niet, dat zal dan dus maandag worden. Je hoeft daar trouwens niet perse voor thuis te blijven als dat echt niet kan. Als je niet thuis bent laat TransMission namelijk een briefje achter en kun je zelf een nieuwe afspraak maken :)

Wat ik echt jammer vind aan jullie winkel is het volgende. Ik heb deze week een week vrij. Heb daarom begin deze week een bestelling geplaatst. Alles op voorraad zodat het snel kan geleverd worden. Ik krijg vervolgens vrij snel de melding dat mijn betaling werd ontvangen, maar de verzending laat op zich wachten. Nu check ik nog even mijn bestelde spullen en blijkt er één van de goederen niet meer op voorraad te zijn. :rolleyes: Had dit bij mijn vorige bestelling ook voor... Voor de rest wel goede webwinkel.

Ik heb problemen met betalen, ligt zeker aan de ING?

• #5.391
Wat ik echt jammer vind aan jullie winkel is het volgende. Ik heb deze week een week vrij. Heb daarom begin deze week een bestelling geplaatst. Alles op voorraad zodat het snel kan geleverd worden. Ik krijg vervolgens vrij snel de melding dat mijn betaling werd ontvangen, maar de verzending laat op zich wachten. Nu check ik nog even mijn bestelde spullen en blijkt er één van de goederen niet meer op voorraad te zijn. :rolleyes: Had dit bij mijn vorige bestelling ook voor... Voor de rest wel goede webwinkel.
Dat klopt helemaal, vooral bij setjes is de voorraad momenteel niet altijd realtime. Er wordt echter een nieuw systeem geïmplementeerd waardoor dat allemaal veel beter zal gaan! Het duurt wel nog even voor het zover is maar we zijn ermee bezig!

Ik heb problemen met betalen, ligt zeker aan de ING?
Waarschijnlijk wel, er waren gisteren ook storingen bij iDEAL voor alle banken

Beste FS hoe doen jullie het eigenlijk als er een order is met meerdere onderdelen maar 1 duurt bijv. 4 weken voordat het weer beschikbaar komt ??? Wordt de rest dan afgeleverd en wordt dat ontbrekende onderdeel nagezonden? Ook wat betekent precies niet op voorraad? Betekent dat het dan nog wel leverbaar is maar het duurt langer of betekent het dat het niet te krijgen is en maanden kan duren? Ik moet namelijk ook wat standaard rubberen schijven voor me dumbbells maar wil niet dat me andere order vertraging oploopt en ik weken extra zou moeten wachten omdat die schijfjes er nog niet zijn :rolleyes:

• #5.395
http://www.fitness-seller.nl/gewichthefriem-leder-bruin/

Gewichthefriem Buffelleder

Wanneer komt deze riem weer op voorraad?
Die riem is in de uitverkoop, zoals aangegeven in de voorraadstatus, en komt dus niet meer terug in het assortiment. Er zijn alleen nog een paar laatste exemplaren in maat S beschikbaar.

Ik zag bij de 2 reviews van deze: http://www.fitness-seller.nl/standaard-curlstang-120-cm/ dat die veersluiters te groot waren, deze reviews zijn ook van 2010 maar is dit inmiddels veranderd?
Nee daar is geen sprake van, de veersluitingen passen natuurlijk :) In de review geeft de klant ook aan dat hij de lossere sluitingen gewoon heeft kunnen ruilen, dus mocht een veersluiting niet goed zijn kan die altijd nog geruild worden.

Beste FS hoe doen jullie het eigenlijk als er een order is met meerdere onderdelen maar 1 duurt bijv. 4 weken voordat het weer beschikbaar komt ??? Wordt de rest dan afgeleverd en wordt dat ontbrekende onderdeel nagezonden? Ook wat betekent precies niet op voorraad? Betekent dat het dan nog wel leverbaar is maar het duurt langer of betekent het dat het niet te krijgen is en maanden kan duren? Ik moet namelijk ook wat standaard rubberen schijven voor me dumbbells maar wil niet dat me andere order vertraging oploopt en ik weken extra zou moeten wachten omdat die schijfjes er nog niet zijn :rolleyes:
Niet op voorraad betekent precies wat er staat: het product is momenteel niet op voorraad in ons magazijn en kan dus niet direct uit voorraad geleverd worden. Dat betekent dat het product wel nog binnenkomt maar de levertijd kan variëren (informeer dan even per e-mail bij de klantenservice). Als een product helemaal niet meer te krijgen is vermelden wij "uitverkocht" of iets dergelijks in de status en kunnen klanten het product ook niet meer bestellen.

Als je producten bestelt die niet op voorraad zijn wordt de volledige bestelling normaal gesproken vastgehouden tot alles leverbaar is. In sommige gevallen doen we deelleveringen maar dan zul je contact moeten opnemen met de klantenservice om te informeren naar de mogelijkheden. Je kunt natuurlijk ook nu gewoon alleen de beschikbare producten bestellen.

Ik heb zojuist http://www.fitness-seller.nl/olympic-weight-tree/ binnen gekregen en ik heb een vraag.
Er zijn 3 chromen buizen die er aan vast zitten.

Hoeveel kan zo'n enkele chromen buis aan? Ik wil namelijk 4x 25kg rechtsonder en 4x20kg linksonder plaatsen, wat zou betekenen dat 1 zo'n buis 180kg moet verdragen.
Er zit overigens ook redelijk wat beweging in die chromen buizen, is dit normaal? De schroef+bout zijn maximaal aangedraaid.

En een 3e vraag: is het schadelijk voor olympische dumbbells om verticaal in die dumbbell houders te staan, voor langere tijd? (elke keer als ze niet gebruikt worden)

Laatst bewerkt:
  • #5.397
Ik heb zojuist http://www.fitness-seller.nl/olympic-weight-tree/ binnen gekregen en ik heb een vraag.
Er zijn 3 chromen buizen die er aan vast zitten.

Hoeveel kan zo'n enkele chromen buis aan? Ik wil namelijk 4x 25kg rechtsonder en 4x20kg linksonder plaatsen, wat zou betekenen dat 1 zo'n buis 180kg moet verdragen.
Er zit overigens ook redelijk wat beweging in die chromen buizen, is dit normaal? De schroef+bout zijn maximaal aangedraaid.

En een 3e vraag: is het schadelijk voor olympische dumbbells om verticaal in die dumbbell houders te staan, voor langere tijd? (elke keer als ze niet gebruikt worden)
Pfoe, dat is een goede vraag. De totale belastbaarheid is circa 450 kg. Zo'n belastbaarheid is normaal gesproken echter verdeeld over het volledige rek, in dit geval zou dat dus circa 150 kg per verdieping zijn. Waarschijnlijk kan zo'n pin echter wel wat meer hebben, bovendien passen de grote halterschijven natuurlijk niet op de bovenste pinnen dus daar hangt sowieso minder gewicht. Ik zou denken dat 180 kg op de onderste pinnen geen probleem moet zijn maar je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice, dan zullen zij navraag doen bij de fabrikant. Ik kan nu namelijk niet met zekerheid zeggen wat precies de belastbaarheid per pin is - enkel de totale belastbaarheid.

Een beetje speling is altijd mogelijk en trekt waarschijnlijk ook weg bij gebruik. Maar als je denkt dat er teveel speling is kun je er het beste even een duidelijk filmpje van maken en dat doorsturen.

De dumbbells en andere halterstangen kun je natuurlijk gewoon rechtop opbergen, daarvoor zijn die houders gemaakt! Bij gelagerde halterstangen wel oppassen dat je ze niet erin laat vallen, dat zou de lagering namelijk kunnen beschadigingen.

Laatst bewerkt:
Pfoe, dat is een goede vraag. De totale belastbaarheid is circa 450 kg. Zo'n belastbaarheid is normaal gesproken echter verdeeld over het volledige rek, in dit geval zou dat dus circa 150 kg per verdieping zijn. Waarschijnlijk kan zo'n pin echter wel wat meer hebben, bovendien passen de grote halterschijven natuurlijk niet op de bovenste pinnen dus daar hangt sowieso minder gewicht. Ik zou denken dat 180 kg op de onderste pinnen geen probleem moet zijn maar je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice, dan zullen zij navraag doen bij de fabrikant. Ik kan nu namelijk niet met zekerheid zeggen wat precies de belastbaarheid per pin is - enkel de totale belastbaarheid.

Een beetje speling is altijd mogelijk en trekt waarschijnlijk ook weg bij gebruik. Maar als je denkt dat er teveel speling is kun je er het beste even een duidelijk filmpje van maken en dat doorsturen.

De dumbbells en andere halterstangen kun je natuurlijk gewoon rechtop opbergen, daarvoor zijn die houders gemaakt! Bij gelagerde halterstangen wel oppassen dat je ze niet erin laat vallen, dat zou de lagering namelijk kunnen beschadigingen.

Bedankt voor de snelle (en uitgebreide) reactie! :D
Ik heb gelijk even een mail gestuurd naar de helpdesk voor de belasting navraag.

En de dumbbells laat ik er natuurlijk netjes in glijden. :)

Laatst bewerkt:
Hey FS, wanneer zouden jullie (opnieuw?) VISA (PayPal oid) als betalingsmogelijkheid aanbieden?

Terug
Naar boven