- Waardering
- 2.701
EDIT: Gelukkig is alles weer duidelijk is nadat ik zojuist telefonisch contact met je heb opgenomen. Goed om te horen dat het op een misverstand berustteDaarnet iemand van de klantendienst aan de lijn gehad. Ik had tot net nog geen telefonisch contact gehad, alleen via e-mail. Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en betaald, het gaat hier om een bedrag van €1700. Ik had een mail gestuurd of er al eventueel een idee was van wanneer mijn bestelling ging verwerkt worden, in de mail was dit niet echt duidelijk en omdat dit toch om een aanzienlijk bedrag gaat wou ik toch even bellen ter verduidelijking.
De persoon die we aan de lijn kregen was ZEER maar dan ook ZEER onvriendelijk. Ik kreeg er geen woord tussen. Er werd mij gewoon vlakaf gevraagd wat eigenlijk de rede was van dit gesprek omdat zogezegd alles in de mail stond. En als het mij niet aanstond dat ik de bestelling maar gewoon moest annuleren.
Sorry, ik heb zeer veel geld betaald dus ik zou graag weten hoe het staat met die bestelling, liefst met iemand aan de lijn dat minder brutaal is.

Die zijn inderdaad gewoon gemaakt voor 30 mm halterschijven!Question: de opbergpinnen van dit rack http://www.fitness-seller.nl/ironforce-s-1-squat-stand/ zijn toch 30mm?
Laatst bewerkt:

al lag de focus dit jaar vooral op de nieuwe ATX productlijn! Wat vond je van het grote Gym Rig, de Bumper Plates en de nieuwe halterstangen? De halterstangen zullen snel op de website verschijnen!