Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.421
Daarnet iemand van de klantendienst aan de lijn gehad. Ik had tot net nog geen telefonisch contact gehad, alleen via e-mail. Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en betaald, het gaat hier om een bedrag van €1700. Ik had een mail gestuurd of er al eventueel een idee was van wanneer mijn bestelling ging verwerkt worden, in de mail was dit niet echt duidelijk en omdat dit toch om een aanzienlijk bedrag gaat wou ik toch even bellen ter verduidelijking.
De persoon die we aan de lijn kregen was ZEER maar dan ook ZEER onvriendelijk. Ik kreeg er geen woord tussen. Er werd mij gewoon vlakaf gevraagd wat eigenlijk de rede was van dit gesprek omdat zogezegd alles in de mail stond. En als het mij niet aanstond dat ik de bestelling maar gewoon moest annuleren.
Sorry, ik heb zeer veel geld betaald dus ik zou graag weten hoe het staat met die bestelling, liefst met iemand aan de lijn dat minder brutaal is.
EDIT: Gelukkig is alles weer duidelijk is nadat ik zojuist telefonisch contact met je heb opgenomen. Goed om te horen dat het op een misverstand berustte :)

Die zijn inderdaad gewoon gemaakt voor 30 mm halterschijven!

Laatst bewerkt:
Beste FS ik heb ergens in de zomer van vorig jaar een setje dumbbells bij jullie gekocht van 30 kilo http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-dumbbell-set-2-x-30kg/ <-- dit. En nu heeft een van de sluitingen het begeven gisteren. Ik denk dat dit kwam omdat met 30kg aan gewichten op de db stang er toch wel erg weinig ruimte overblijft voor de sluiting op de schroefdraad en er erg veel kracht op komt te staan.Misschien is het aan te raden om een iets langere db stang bij dit pakket aan te bieden in de toekomst.Ik ga er verder geen punt van maken qua garantie ofzo omdat het toch gaat om slechts een sluiting van €2,50 en ik binnenkort toch een bestelling ga doen voor schijven en ik daar een setje langere DB stangen bij bestel. Maar misschien voor toekomstige klanten? Het betreft de buitenste schroefdraad in de sluiting. Kan eventueel een foto uploaden als dat handig is maar ik denk dat jullie het wel begrijpen zonder plaatje :)

Laatst bewerkt:
  • #5.423
Beste FS ik heb ergens in de zomer van vorig jaar een setje dumbbells bij jullie gekocht van 30 kilo http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-dumbbell-set-2-x-30kg/ <-- dit. En nu heeft een van de sluitingen het begeven gisteren. Ik denk dat dit kwam omdat met 30kg aan gewichten op de db stang er toch wel erg weinig ruimte overblijft voor de sluiting op de schroefdraad en er erg veel kracht op komt te staan.Misschien is het aan te raden om een iets langere db stang bij dit pakket aan te bieden in de toekomst.Ik ga er verder geen punt van maken qua garantie ofzo omdat het toch gaat om slechts een sluiting van €2,50 en ik binnenkort toch een bestelling ga doen voor schijven en ik daar een setje langere DB stangen bij bestel. Maar misschien voor toekomstige klanten?
Haha, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen! Ik wist niet eens dat er iets kapot kan gaan aan een schroefsluiting, dat is in alle jaren nog nooit eerder gebeurd :p

Het klopt inderdaad dat deze set wat krap is als je alle gewichten op de stang plaatst, de sluitingen passen dan nog net maar zoals gezegd is daar nog nooit een sluiting door kapot gegaan. Stuur anders even een foto naar de klantenservice, ik ben er ook wel benieuwd naar. Die vervangende sluiting kunnen we ook gratis met je volgende bestelling meesturen hoor :)

EDIT: ik zie nu de aanpassingen in je bericht, de schroefdraad zal wel verbogen zijn. Stuur even een PM met je naam/bestelnummer dan laat ik de klantenservice het maandag verder oplossen.

Haha, ik kan me er niet echt iets bij voorstellen! Ik wist niet eens dat er iets kapot kan gaan aan een schroefsluiting, dat is in alle jaren nog nooit eerder gebeurd :p

Het klopt inderdaad dat deze set wat krap is als je alle gewichten op de stang plaatst, de sluitingen passen dan nog net maar zoals gezegd is daar nog nooit een sluiting door kapot gegaan. Stuur anders even een foto naar de klantenservice, ik ben er ook wel benieuwd naar. Die vervangende sluiting kunnen we ook gratis met je volgende bestelling meesturen hoor :)

EDIT: ik zie nu de aanpassingen in je bericht, de schroefdraad zal wel verbogen zijn. Stuur even een PM met je naam/bestelnummer dan laat ik de klantenservice het maandag verder oplossen.

Ja ik vond het ook apart :) en maak er maar geen punt van ik bestel vandaag of morgen een nieuw setje DB stangen en gewichten. Het gaat er meer om voor toekomstige klanten :p en dat jullie weten dat die slutiingen dus stuk kunnen :p

*EDIT hier een plaatje :)

20130413_145015.jpg

Laatst bewerkt:
  • #5.425
Ja ik vond het ook apart :) en maak er maar geen punt van ik bestel vandaag of morgen een nieuw setje DB stangen en gewichten. Het gaat er meer om voor toekomstige klanten :p en dat jullie weten dat die slutiingen dus stuk kunnen :p
Dat moet je zelf weten maar ik wil die schroefsluiting best met je bestelling meesturen. Stuur maar even een privébericht met het bestelnummer zodra je de nieuwe bestelling hebt geplaatst.

Barbarian power rack

Heeft er ooit iemand gehad dat, na alles vast te zetten, je de Barbarian Power Cage nog doen "rammelen"? Wat was de oplossing?

Heeft er ooit iemand gehad dat, na alles vast te zetten, je de Barbarian Power Cage nog doen "rammelen"? Wat was de oplossing?

Dan heb je niet alle onderdelen gebruikt of niet alles goed vast gedraaid want rammelen is onmogelijk haha. Of hij moet op een ongelijke ondergrond staan..

12 dagen geleden een bestelling gedaan bij jullie ( 100131532 ) vroeg me af of jullie al iets meer weten over de leverdatum? Bij het heavy duty hd-1 power rack stond circa 2 weken levertijd, zou ik hem dan nog deze week kunnen verwachten?

• #5.429
Wat versta je precies onder rammelen? Wiebelt het hele rack, bijvoorbeeld door een scheve ondergrond? Normaal gesproken valt er niet echt veel te rammelen aan deze cage, het eigengewicht zonder lat pulley is al 140 kg. De Barbarian Power Cage rammelt normaal gesproken juist totaal niet, dat is één van de stabielste racks die je kunt vinden. Misschien heb je het rack verkeerd gemonteerd of niet alles goed aangedraaid. Kijk dat eerst even na en maak anders ALLE schroeven los en zorg dan dat alles eerst helemaal goed in elkaar zit, vervolgens pas alle schroeven aandraaien. Als je tijdens het monteren al meteen alle schroeven per onderdeel vastdraait, voordat het volledige rack dus in elkaar zit, zit er wellicht een onderdeel niet helemaal recht.

Als het niet lukt om dit op te lossen kun je het beste even een filmpje maken en dat doorsturen naar de klantenservice.

12 dagen geleden een bestelling gedaan bij jullie ( 100131532 ) vroeg me af of jullie al iets meer weten over de leverdatum? Bij het heavy duty hd-1 power rack stond circa 2 weken levertijd, zou ik hem dan nog deze week kunnen verwachten?
Er komt deze week en de volgende week weer heel veel materiaal binnen dus ik denk dat die bestelling vanaf eind deze of volgende week geleverd kan worden - dat ligt er even aan wanneer de Heavy Duty racks binnenkomen. Er zijn echter nogal wat wachtenden dus het is ook erg druk, voor exacte info over jouw bestelling kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Zaterdag op de Barbarian stand langs geweest op de FIBO. Was wel cool om al dat materiaal daar zo samen te zien staan!

• #5.431
Zaterdag op de Barbarian stand langs geweest op de FIBO. Was wel cool om al dat materiaal daar zo samen te zien staan!
Mooi hè :D al lag de focus dit jaar vooral op de nieuwe ATX productlijn! Wat vond je van het grote Gym Rig, de Bumper Plates en de nieuwe halterstangen? De halterstangen zullen snel op de website verschijnen!

Mooi hè :D al lag de focus dit jaar vooral op de nieuwe ATX productlijn! Wat vond je van het grote Gym Rig, de Bumper Plates en de nieuwe halterstangen? De halterstangen zullen snel op de website verschijnen!

De gym rig zag er zeker cool! De bumpers leken ook solid. Heb de nieuwe halterstangen wel niet echt gecheckt..

Aangezien ik het probleem gepost heb ga ik ook een update posten voor geval nog iemand met een vraag als de mijne zou komen.

Eerst en vooral is "wiebelen" een passender woord dan "rammelen", rammelen zou verkeerdelijk kunnen doen denken aan loszittende stukken.

Ik heb de eerste versie van de grijze cage. Navraag en zeer snelle en goede service van fitness seller gaf te kennen dat dit normaal is. Bij de nieuwe versie is dit weg gewerkt en beweegt ze totaal niet.

Het wiebelen doet verder geen afbraak een de belastbaar- en betrouwbaarheid van de kooi!

• #5.436
Beste Fitness Seller,

Komt Barbarian Multi Bench 1 ooit nog binnen ? (http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-zilver/) Of is het gedaan met deze omdat Barbarian Multi Bench II er is ?

70€ meer voor een paar extra standen die ik toch niet ga gebruiken vind ik maar meh :p
Dat kan ik ergens begrijpen. De Multi Bench 2 heeft behalve de extra standen echter nog meer verbeteringen, onder andere aan de bekleding/rugleuning en stabiliteit. Maar het grootste voordeel is de optie om accessoires toe te voegen.

Het lijkt er wel op dat de gewone Multi Bench uit het assortiment zal verdwijnen maar dat is op dit moment nog niet 100% zeker. We bekijken nog of we dit bankje erin houden maar ik denk het niet. Er zal nog één laatste levering binnenkomen maar slechts met zeer beperkte aantallen, het bankje is daarom voorlopig ook even niet te bestellen.

• #5.437
De nieuwe halterstangen van ATX® zijn nu verkrijgbaar!

Er zijn twee premium halterstangen verkrijgbaar, een Power Bar en een Olympic Bearing Barbell, beide in twee uitvoeringen.

Deze halterstangen zijn gemaakt van zeer robuust maar elastisch veerstaal en zijn geschikt voor de meest intensieve trainingen. De Power Bar is gelagerd met zeer sterke en duurzame messingbussen, terwijl de Olympic Bearing Barbell is voorzien van hoogwaardige lagering met maar liefst 5 naaldlagers per sleeve. De stangen hebben een fijne knurling met Olympische en Powerlifting markeringen (810/910 mm).

Bekijk de verschillende halterstangen en alle specificaties hier!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje jammer dat maar 1 van de 4 center knurl heeft. Voor de rest ben ik wel benieuwd hoe deze aanvoelen, ziet er niet slecht uit allesinds.

Meestal wordt belastbaarheid bij goede Barbells uitgedrukt in PSI. Enig idee wat de PSI van deze Barbells is?

• #5.440
Beetje jammer dat maar 1 van de 4 center knurl heeft. Voor de rest ben ik wel benieuwd hoe deze aanvoelen, ziet er niet slecht uit allesinds.

Meestal wordt belastbaarheid bij goede Barbells uitgedrukt in PSI. Enig idee wat de PSI van deze Barbells is?
Haha, beide opmerkingen had ik hier wel snel verwacht.

Wat betreft de center knurl, dat ligt er maar net aan wie je het vraagt. Als er wel center knurl op had gezeten was dat helaas voor iemand anders wel weer niet goed geweest :p

De exacte tensile strength van deze halterstangen moet ik je op dit moment helaas nog schuldig blijven maar ik weet wat ze aankunnen :) Hoge PSI ratings betekenen overigens zeker niet altijd dat een halterstang weer volledig recht buigt of lang meegaat, verkijk je daar dus niet op!

FAQ: I have heard a lot about PSI ratings on weightlifting bars. Should I look for a certain standard or number when purchasing a bar?

Answer: A number of manufacturers that do not have IWF or IPF certified bars often make the claims about how high of a PSI rating their bars are. This information is basically useless. PSI stands for "per square inch" and is used in measurements such as pressure tolerance in metal fatigue tolerance testing. There is no universal standard measurement of PSI to determine a bars safety or performance. Many manufacturers would have you believe that the high the PSI rating the better and safer the bar. High PSI ratings do not necessarily tell you important information on the yield and recoverability of a bar with repeated use on refraction and return to true straightness. More important, PSI ratings often do not correlate to the tested point of vulnerability on a weightlifting bar. You don't want to test the strongest point on a bar, you want to test the weakest (ie. middle of the bar vs. the inside connection point of the sleeve) and see how that weakest point will hold up under repeated use. Again, knowing your bars' intended use is important and knowing how long that bar will hold up under repeated use.

http://www.uesakabarbell.com/index.php?do=faq

Terug
Naar boven