AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoi,

Enig idee wanneer de Heavy Duty flat bench weer in voorraad komt?

Bij voorbaat dank.

Hallo,

Wanneer hebben jullie de heavy duty hd1 of hd2 terug in stock?

En de heavy duty halterschijven? Komen die dan ook mee met de volgende levering eind deze week of volgende week??

Komt er eigenlijk een dag dat julllie bij FS gewoon alle cages en gewichten op voorraad hebben of blijft het gewoon niet beschikbaar / zie maar wanneer het komt / uitverkocht want er zijn 10000 mensen voor u? Gewoon om ff te weten als klant. Niet dat je een grote bestelling maakt en vervolgens 6 maanden moet wachten om alle stukjes en beetjes bij elkaar te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.348
Hallo,

Wanneer hebben jullie de heavy duty hd1 of hd2 terug in stock?
Komen ook met de leveringen van deze week en volgende week binnen maar er zijn al zoveel pre-orders dat ik niet denk dat er iets gaat overblijven...

En de heavy duty halterschijven? Komen die dan ook mee met de volgende levering eind deze week of volgende week??
Nog geen levertermijn bekend.

Komt er eigenlijk een dag dat julllie bij FS gewoon alle cages en gewichten op voorraad hebben of blijft het gewoon niet beschikbaar / zie maar wanneer het komt / uitverkocht want er zijn 10000 mensen voor u? Gewoon om ff te weten als klant. Niet dat je een grote bestelling maakt en vervolgens 6 maanden moet wachten om alle stukjes en beetjes bij elkaar te krijgen.
We hebben de afgelopen maanden een hele tijd een hele goede voorraad gehad, de veranderingen in de productie van de Barbarian Line toestellen hebben zeker nut gehad. Nu zijn de andere productlijnen aan de beurt! :) Helaas ligt *alle* productie in februari echter altijd een paar weken stil - hoewel we daar ieder jaar op proberen in te spelen blijft het toch lastig. De meeste leveranciers hebben momenteel hetzelfde probleem met voorraden.

Je kunt bij een grote bestelling natuurlijk altijd even een mail sturen met het volledige overzicht van de artikelen die je wil bestellen en informeren naar alle levertijden!

Laatst bewerkt:
Hey, ik zit er aan te denken om deze riem te kopen:

http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/

En eventueel deze dipping belt:

http://www.fitness-seller.nl/dipping-belt-nylon/

En misschien een paartje lifting straps:

http://www.fitness-seller.nl/lifting-straps-zwart/

Maar ik heb een vraagje over de powerliftriem:

Ik heb al eens eerder een powerliftriem van 1cm dik uitgeprobeerd (niet bij jullie though), dat was deze geloof ik. Maar omdat die zo dik was, was die zo stug dat ik hem niet goed passend om mijn core heen kreeg (ook heb ik daarna 5 minuten geworsteld om hem uit te krijgen). Hoe zit het met de stugheid van deze riem? Is die ongeveer te vergelijken? En zou ik hem ook bestellen en dan als ie niet bevalt terug kunnen sturen?

Alvast bedankt!

• #5.350
Ik heb al eens eerder een powerliftriem van 1cm dik uitgeprobeerd (niet bij jullie though), dat was deze geloof ik. Maar omdat die zo dik was, was die zo stug dat ik hem niet goed passend om mijn core heen kreeg (ook heb ik daarna 5 minuten geworsteld om hem uit te krijgen). Hoe zit het met de stugheid van deze riem? Is die ongeveer te vergelijken? En zou ik hem ook bestellen en dan als ie niet bevalt terug kunnen sturen?

Alvast bedankt!
De Powerliftriem is inderdaad erg stug als de riem nog nieuw is, dat is niet gek bij 1 cm dik leer. Het wordt echter vanzelf minder als je de riem een tijdje hebt gebruikt maar daar moet je wel even geduld voor hebben. Je kunt de riem natuurlijk ook een tijd lang voorzichtig rollen en licht buigen om dat proces wat te versnellen.

Je mag producten gewoon binnen 14 dagen retourneren dus dat is ook geen enkel probleem!

Overigens had een andere member hier ook op het forum een tijdje geleden ook wat moeite met de stijfheid van deze riem. Je kunt hem eens vragen hoe de riem nu bevalt :)

Thanks! Ik heb hem een PM gestuurd.

Heb een PM terug! Stugheid wordt dus snel minder.

Wat is trouwens precies het voordeel van een clipsluiting t.o.v. een gewone sluiting?

• #5.353
Heb een PM terug! Stugheid wordt dus snel minder.

Wat is trouwens precies het voordeel van een clipsluiting t.o.v. een gewone sluiting?
Die klik je een beetje sneller vast, minder gedoe. Dat is echter persoonlijk, sommigen vinden de gesp juist weer gemakkelijker.

Laatst bewerkt:
  • #5.354
De nieuwe Lock-Jaw Elite Collars zijn nu verkrijgbaar, als eerste in Europa bij Fitness Seller!

lockjaw-elite.jpg

Enig idee wnnr de 50mm rubberen schijven van 10kg van barbarian line terug binnen komen?

mvg

wall mounted pully

ik heb deze afgelopen weekend bij een vriend van me gemonteerd.
wall mounted pully dus.

keurig zoals ik van jullie gewend ben, netjes en degelijk.

enige minpunt;
het glijgedeelte, waar je de gewichten aan hangt glijd zeer lastig.
pas met een kilo of 10 eraan komt ie naar beneden.

is het aan te raden er bijv. siliconen op te spuiten, of hoort ie eigenlijk gelijk redelijk soepel te gaan.(ik vind dat ie eigenlijk gelijk normaal moet werken maargoed)
dus wat zijn jullie ervaringen hiermee met de wall pully?

Laatst bewerkt:
  • #5.357
Enig idee wnnr de 50mm rubberen schijven van 10kg van barbarian line terug binnen komen?

mvg
Dat zal nog enkele weken duren.

ik heb deze afgelopen weekend bij een vriend van me gemonteerd.
wall mounted pully dus.

keurig zoals ik van jullie gewend ben, netjes en degelijk.

enige minpunt;
het glijgedeelte, waar je de gewichten aan hangt glijd zeer lastig.
pas met een kilo of 10 eraan komt ie naar beneden.

is het aan te raden er bijv. siliconen op te spuiten, of hoort ie eigenlijk gelijk redelijk soepel te gaan.(ik vind dat ie eigenlijk gelijk normaal moet werken maargoed)
dus wat zijn jullie ervaringen hiermee met de wall pully?
De Barbarian Wall Pulley zijn eigenlijk nooit problemen mee, het is een vrij simpel toestel :) Het is om te beginnen sowieso aan te raden om de pulley regelmatig met siliconespray te onderhouden. Als de slede echter met 10 kg nog niet naar beneden glijdt denk ik eerder dat er iets anders niet goed zit. Dat kan bijvoorbeeld een plastic insert zijn die helemaal netjes is afgesneden, waardoor de materiaalresten de slede stroef laten lopen. Het kan ook zijn dat bepaalde onderdelen te strak zijn aangedraaid, een schroefje een kwart slag losser draaien maakt dan al een wereld van verschil.

Maar dat is helaas niet iets wat ik hier uit jouw verhaal zo even kan opmaken. Je kunt daarvoor het beste even een e-mail met eventueel wat foto's naar de klantenservice sturen!

Riemen en accessoires worden regelmatig aangeleverd, ik verwacht dat deze belt spoedig weer leverbaar is. We hebben ook nog enkele andere modellen, kwalitatief gezien zijn ze allemaal vergelijkbaar!

Fijn zo'n snelle reactie, echter zijn alle lederen dippingbelten 2,5 weken later nog steeds uitverkocht :o

Verwacht binnen 1 week er één aan te schaffen. Dus als dat nog lukt zou mooi zijn!

Dat zal nog enkele weken duren.

De Barbarian Wall Pulley zijn eigenlijk nooit problemen mee, het is een vrij simpel toestel :) Het is om te beginnen sowieso aan te raden om de pulley regelmatig met siliconespray te onderhouden. Als de slede echter met 10 kg nog niet naar beneden glijdt denk ik eerder dat er iets anders niet goed zit. Dat kan bijvoorbeeld een plastic insert zijn die helemaal netjes is afgesneden, waardoor de materiaalresten de slede stroef laten lopen. Het kan ook zijn dat bepaalde onderdelen te strak zijn aangedraaid, een schroefje een kwart slag losser draaien maakt dan al een wereld van verschil.

Maar dat is helaas niet iets wat ik hier uit jouw verhaal zo even kan opmaken. Je kunt daarvoor het beste even een e-mail met eventueel wat foto's naar de klantenservice sturen!

probleem was met wd-40 opgelost, werkt uitstekend zoals je ervan zou mogen verwachten.:)

• #5.360
Fijn zo'n snelle reactie, echter zijn alle lederen dippingbelten 2,5 weken later nog steeds uitverkocht :o

Verwacht binnen 1 week er één aan te schaffen. Dus als dat nog lukt zou mooi zijn!
De dipping belts zijn inderdaad niet op voorraad. Er is wel een kleine levering binnengekomen die al meteen op was. Er komen wel nog wat leveringen, ik hoop binnen een week maar dat kan ik niet garanderen. Overigens krijgen we over enkele weken een nieuwe lijn riemen en accessoires, dan zullen de lederen dipping belts sowieso weer uit voorraad leverbaar zijn.

Terug
Naar boven