XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Er zijn de afgelopen weken een hoop Power Cage bestellingen verzonden. Het enige wat ik zo snel kan bedenken is dat je andere producten hebt besteld die niet op voorraad zijn, of dat er geen vooruitbetaling is gedaan. Bij beperkte voorraad krijgen klanten die al hebben vooruitbetaald namelijk voorrang! :(

Het beste neem je even contact op met de klantenservice, vermeld ook je bestelnummer of naam!

Het merkrecht voor de naam "Body-Solid" ligt in de Benelux bij een andere partij en wij zijn het niet eens met hun prijsstelling.

Zoals gezegd komt er over enkele maanden echter wat moois voor in de plaats :)

Enkel nog een blokje magnesium, maar dat lijkt me niet het probleem :)
Heb overigens wel aangegeven dat ik hem zelf op kom halen. Ik zal even contact zoeken met de klantenservice

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.742
Enkel nog een blokje magnesium, maar dat lijkt me niet het probleem :)
Heb overigens wel aangegeven dat ik hem zelf op kom halen. Ik zal even contact zoeken met de klantenservice
Het magnesium is er inderdaad gewoon :) de Power Cages komen echter maandag of dinsdag weer binnen dus ik ga ervan uit dat je bestelling volgende week klaar zal zijn!

Nieuwe productlijnen, te beginnen met gewoon de basics zoals bankjes en racks :) Maar meer info volgt over enkele maanden!

Laatst bewerkt:
  • #5.743
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Force Arm Blaster

De Arm Blaster fixeert de ellebogen en isoleert zo de biceps voor effectievere curls!
  • Maximale isolatie van de biceps
  • Gemaakt van supersterk aluminium
  • Lichtgewicht en compact
  • Comfortabele padding in de nek en bij de ellebogen

Fitness seller waneer komt de olympische curlstang weer binnen?

Binnen 2 weken zal ik problemen krijgen met mijn grip (Deadlift), dus wil ik magnesiumblokjes gaan proberen, maar omdat ik in mijn slaapkamer naast mijn bed train vraag ik me af in hoeverre dat troep geef? Wil niet dat mijn bed en een deel van mijn kamer wit wordt natuurlijk (weet niet hoe erg het stuift ofzo) of kan ik beter wat anders doen om mijn grip te verbeteren?

straps kopen zou ik dan doen.

Is straps niet wat te vroeg aangezien ik nog maar 70kg deadlift? (80-90kg kan ik al bijna tot helemaal niet meer houden voor 5 reps).

Grip trainen in plaats van nu al hulpmiddelen gebruiken. Zonder moet makkelijk te doen zijn op dat gewicht.

Binnen 2 weken zal ik problemen krijgen met mijn grip (Deadlift), dus wil ik magnesiumblokjes gaan proberen, maar omdat ik in mijn slaapkamer naast mijn bed train vraag ik me af in hoeverre dat troep geef? Wil niet dat mijn bed en een deel van mijn kamer wit wordt natuurlijk (weet niet hoe erg het stuift ofzo) of kan ik beter wat anders doen om mijn grip te verbeteren?

Train ook gewoon thuis met magnesiumblokjes. Is prima te doen, stuift niet echt. Verder gewoon meer deadliften, je krijgt vanzelf een goede grip.

Static holds zijn ook nice voor een goede grip, vooral met fatgripz :D en magnesium in een whey emmer geeft helemaal geen rotzooi! :)

Grip trainen in plaats van nu al hulpmiddelen gebruiken. Zonder moet makkelijk te doen zijn op dat gewicht.

Ja was ik ook van plan maar ik doe stronglifts en wil niet vast komen te zitten met deadlift vanwege grip, grip trainen zal ik zeker gaan doen maar denk niet dat dit snel genoeg gaat aangezien ik pas in week 6 zit van week 12 en 5kg verhoog per training.

Train ook gewoon thuis met magnesiumblokjes. Is prima te doen, stuift niet echt. Verder gewoon meer deadliften, je krijgt vanzelf een goede grip.

Zie bovenstaande bericht, mooi dat het niet stuift dan.

Static holds zijn ook nice voor een goede grip, vooral met fatgripz :D en magnesium in een whey emmer geeft helemaal geen rotzooi! :)

Zal dit eens gaan proberen. Magnediumblokjes erbij bestellen dan en na het gebruik gelijk handen wassen en schoonmaken voordat het overal zit haha. Dus grip trainen en voor nood magnesiumblokjes?

Met zo'n gewichten zou je echt geen problemen met je grip mogen krijgen.

• #5.753
Fitness seller waneer komt de olympische curlstang weer binnen?
De chromen curlstang zal vanmiddag weer binnenkomen, ik heb het product nu vrijgeschakeld in de webshop. De zwarte curlstang zal pas over enkele weken weer beschikbaar zijn.

Je kunt het blok heel laten, dan zal het vrijwel niet stuiven of in ieder geval flink minder dan wanneer je het blok klein maakt tot poedervorm. Daarnaast zoals al gezegd wordt het magnesium in een grote emmer doen.

Je kunt echter ook terugvallen op andere hulpmiddelen zoals straps maar het beste is inderdaad om je grip specifiek te trainen :) Er zijn genoeg manieren om je grip te trainen en Fat Gripz kunnen daarin ook zeker een meerwaarde bieden!

Laatst bewerkt:
Is er een rack die niet teveel ruimte in beslag neem en waar je goed (en veilig als je failt) mee kan benchen en squaten. Ik heb nu een goede squat rack waar ik mijn gewichten aan kan hangen en past net in mijn kamer maar er zit geen safety bars aan en ben bang dat ik een keer het gewicht niet omhoog krijg en mijzelf flink kan bezeren. Zeker omdat ik nu in de zware weken van stronglifts kom en dus eigenlijk tot de max gaat maar me toch wat in moet houden.

Ik heb een ruimte van 140x230 (Daar moet de rack komen en daarvoor moet ik nog kunnen deadliften etc.) maar ben bang dat het een te kleine ruimte is?

EDIT: Als het er niet is zo klein, wat is de kleinste "variant" rack naar mijn wensen? misschien dat ik nog ergens ruimte heb en anders moet ik toch maar naar een sportschool maar wil gewoon thuis trainen..

Laatst bewerkt:
Is er een rack die niet teveel ruimte in beslag neem en waar je goed (en veilig als je failt) mee kan benchen en squaten. Ik heb nu een goede squat rack waar ik mijn gewichten aan kan hangen en past net in mijn kamer maar er zit geen safety bars aan en ben bang dat ik een keer het gewicht niet omhoog krijg en mijzelf flink kan bezeren. Zeker omdat ik nu in de zware weken van stronglifts kom en dus eigenlijk tot de max gaat maar me toch wat in moet houden.

Ik heb een ruimte van 140x230 (Daar moet de rack komen en daarvoor moet ik nog kunnen deadliften etc.) maar ben bang dat het een te kleine ruimte is?

EDIT: Als het er niet is zo klein, wat is de kleinste "variant" rack naar mijn wensen? misschien dat ik nog ergens ruimte heb en anders moet ik toch maar naar een sportschool maar wil gewoon thuis trainen..

Er bestaan toch genoeg squatracks, halfracks e.d. met safetybars die niet groot zijn. Ik weet niet wat voor squatrack jij nu gebruik, en de lengte van de barbell uiteraard ;)

• #5.758

Vrijstaande haltersteunen zijn het meest compact en die kun je ook nog eens opbergen, bijvoorbeeld de Ironforce S-2 Free Stands (over circa 2 weken weer beschikbaar). De Ironforce S-1 Squat Stand is ook vrij compact maar zal nog wat stabieler zijn dan de Free Stands - al kun je deze Squat Stand niet zo gemakkelijk opbergen als de Free Stands.

fitness seller,

als ik de heavy duty squat kack zou kopen. en de 30mm opberg stangen zou willen veranderen in 50 mm. heb ik dan de 25 of 35 cm olympische adapter nodig?

• #5.760
fitness seller,

als ik de heavy duty squat kack zou kopen. en de 30mm opberg stangen zou willen veranderen in 50 mm. heb ik dan de 25 of 35 cm olympische adapter nodig?
De korte adapter van 25 cm. Overigens kun je 50 mm gewichten natuurlijk ook gewoon aan de 30 mm pinnen hangen. Voor opbergen maakt dat verder niet zoveel uit :)

Terug
Naar boven