MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer denken jullie de Barbarian olympische grip halterschijven binnen te krijgen?
De 5kg, 20kg en 25kg staan op "momenteel niet op voorraad".

Jullie timing is echt super slecht :) ik heb een bestelling gedaan 3-6 en de enige dagen dat het niet kan is Woensdag de 26ste tot vrijdag werkdagen en het weekend. Ik ben er maandag weer.En woensdag versturen jullie een deel van de bestelling die ik gedaan heb. Het is een behoorlijk flinke bestelling (cage+lat pully etc. 100 + kg aan gewichten). Nu moet ik kijken of ik iemand kan regelen. Echt niet normaal gewoon. Ik zat al..als het maar niet op die dagen....en ja hooooorrrr...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.705
Jullie timing is echt super slecht :) ik heb een bestelling gedaan 3-6 en de enige dagen dat het niet kan is Woensdag de 26ste tot vrijdag werkdagen en het weekend. Ik ben er maandag weer.En woensdag versturen jullie een deel van de bestelling die ik gedaan heb. Het is een behoorlijk flinke bestelling (cage+lat pully etc. 100 + kg aan gewichten). Nu moet ik kijken of ik iemand kan regelen. Echt niet normaal gewoon. Ik zat al..als het maar niet op die dagen....en ja hooooorrrr...
Wij kunnen natuurlijk niet weten dat jij nu een weekje weg bent ;) Had ons daar dan even van ingelicht, zeker als je al vermoedde dat de levering er nu aan zou komen! De levertijd was namelijk circa 3 weken.

Maar het is verder geen probleem hoor, als je morgen niet aanwezig bent zal de transporteur bericht achterlaten en kun je een nieuwe afspraak maken voor maandag of dinsdag!

ow man..gemist vanochtend gelevererd niemand aanwezig... :( jammer echt ..dat het precies op die drie dagen valt dat ik niet aanwezig ben.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 17:06 ----------

Wij kunnen natuurlijk niet weten dat jij nu een weekje weg bent ;) Had ons daar dan even van ingelicht, zeker als je al vermoedde dat de levering er nu aan zou komen! De levertijd was namelijk circa 3 weken.

Maar het is verder geen probleem hoor, als je morgen niet aanwezig bent zal de transporteur bericht achterlaten en kun je een nieuwe afspraak maken voor maandag of dinsdag!

Ik had het mailtje al getyped maar toen dacht ik...zal wel los lopen 3 dagen.. :) ik neem het risico

• #5.707
ow man..gemist vanochtend gelevererd niemand aanwezig... :( jammer echt ..dat het precies op die drie dagen valt dat ik niet aanwezig ben.

Ik had het mailtje al getyped maar toen dacht ik...zal wel los lopen 3 dagen.. :) ik neem het risico
Haha ja dan is het inderdaad pech hebben dat de bestelling toch net nu verzonden is :)

Maar als je toch niet thuis bent had je sowieso nog niet kunnen beginnen met monteren of trainen dus het maakt niet zoveel uit. Zoals gezegd kun je de bestelling gewoon begin volgende week in ontvangst nemen, neem maandagochtend dan wel meteen even contact op met de transporteur!

Haha ja dan is het inderdaad pech hebben dat de bestelling toch net nu verzonden is :)

Maar als je toch niet thuis bent had je sowieso nog niet kunnen beginnen met monteren of trainen dus het maakt niet zoveel uit. Zoals gezegd kun je de bestelling gewoon begin volgende week in ontvangst nemen, neem maandagochtend dan wel meteen even contact op met de transporteur!

aye ik heb ze gelijk ff gebeld was binnen een minuutje geregeld komen nu maandag nog een keer langs :) alleen de multi bench II leg lift en t-bar row optie nog niet binnen huh? Enig idee van de ETA van die dingen? Ik las 4 weken min voor de Multi Bench II.Maar wel lekker ik kijk uit naar me cage maandag :)

• #5.709
aye ik heb ze gelijk ff gebeld was binnen een minuutje geregeld komen nu maandag nog een keer langs :) alleen de multi bench II leg lift en t-bar row optie nog niet binnen huh? Enig idee van de ETA van die dingen? Ik las 4 weken min voor de Multi Bench II.Maar wel lekker ik kijk uit naar me cage maandag :)
Kijk eens aan, goed om te horen dat het al geregeld is. Er staan inderdaad nog een paar producten uit deze bestelling in backorder, informeer even bij de klantenservice over de levertijden.

Zit ik te wachten tot mijn bestelling wordt geleverd door transmission, is hij ineens al getekend door een jeroen. Jammer, in mijn huishouden en die van de buren woont geen jeroen.

• #5.711
Zit ik te wachten tot mijn bestelling wordt geleverd door transmission, is hij ineens al getekend door een jeroen. Jammer, in mijn huishouden en die van de buren woont geen jeroen.
TransMission levert normaal gesproken alleen op het opgegeven afleveradres, ze mogen zo'n zware pallet niet zomaar bij de buren neerzetten :) Neem even contact op met TransMission of met onze klantenservice dan zoeken wij meteen uit wat er is misgegaan. Wellicht betreft het enkel een foutje in de berichtgeving van TransMission.

Laatst bewerkt:
TransMission levert natuurlijk alleen op het opgegeven afleveradres, ze mogen zo'n zware pallet niet zomaar bij de buren neerzetten :) Neem even contact op met TransMission of met onze klantenservice dan zoeken wij meteen uit wat er is misgegaan. Wellicht betreft het enkel een foutje in de berichtgeving van TransMission.

Zie net dat hij 100 meter verder is afgeleverd, dat gaat tillen worden.. Terwijl het goede adres op de sticker van de pallet staat..

• #5.713
Zie net dat hij 100 meter verder is afgeleverd, dat gaat tillen worden.. Terwijl het goede adres op de sticker van de pallet staat..
Direct even contact opnemen met TransMission dan, zij zullen dat voor je moeten oplossen hoor! Hele slordige fout van de chauffeur overigens, als hij zich daadwerkelijk heeft vergist in het huisnummer. En vreemd dat je buurman zomaar een pallet levering accepteert :p

Laatst bewerkt:
Ik vind de prijs van de swissbar uitstekend. Ik ken geen site waar je hem goedkoper kan krijgen, tenzij misschien als je het laat maken.

Er zijn er die wel goedkoper zijn maar goed. Mss is er dan een verschil in kwaliteit.

Hebben jullie iets wel op voorraad?

Ik ben opzoek naar goede halterstang en gewichten set.
220 CM 50mm halterstang. (20kg)
En gewichten van
20
15
10
5
2.5
1.25

Alles 2x uiteraard.(behalve de stang)

PM?

• #5.716
Hebben jullie iets wel op voorraad?

Ik ben opzoek naar goede halterstang en gewichten set.
220 CM 50mm halterstang. (20kg)
En gewichten van
20
15
10
5
2.5
1.25

Alles 2x uiteraard.(behalve de stang)

PM?
Ons volledige assortiment is natuurlijk gewoon beschikbaar via de webshop. Er zijn heel wat soorten halterstangen en gewichten, ook qua budget.

De gewichten die jij aangeeft zijn in 50 mm gietijzer, gietijzer gripper en rubber in ieder geval gewoon op voorraad. Bestellen kan direct via de webshop! Bij twijfel kun je ook maandag altijd even bellen natuurlijk! :)

Laatst bewerkt:
Ons volledige assortiment is natuurlijk gewoon beschikbaar via de webshop. Er zijn heel wat soorten halterstangen en gewichten, ook qua budget.

De gewichten die jij aangeeft zijn in 50 mm gietijzer, gietijzer gripper en rubber in ieder geval gewoon op voorraad. Bestellen kan direct via de webshop! Bij twijfel kun je ook maandag altijd even bellen natuurlijk! :)

Wat voor set Adviseer je?
Ik ik wil natuurlijk wel een fatsoenlijke set gewichten.
Goedkope troep laten we maar achterwegen;)

Ciao

• #5.718
Wat voor set Adviseer je?
Ik ik wil natuurlijk wel een fatsoenlijke set gewichten.
Goedkope troep laten we maar achterwegen;)

Ciao
Dat hangt ook af van wat je precies wilt gaan doen en hoe zwaar je traint etc... Als je net begint en alleen thuis wat wilt gaan bankdrukken voldoet de goedkoopste stang prima hoor. Dat scheelt dan toch heel wat geld. En anders kunt je kiezen voor één van de nieuwe ATX stangen, dat is de hoogste kwaliteit in ons assortiment, of iets ertussenin:
http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterstangen/50-mm-halterstangen/

Voor de halterschijven geldt hetzelfde. Je weet zelf of je wel of geen handgrepen wilt, wel of geen rubber coating etc. Als het om drops gaat kun je Bumper Plates aanschaffen maar anders zijn alle halterschijven prima en moet je zelf even je wensen op je budget afstemmen (rubber met handgrepen is bijvoorbeeld duurder dan gietijzer maar veel mensen vinden dat fijner om thuis mee te trainen):
http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterschijven/50-mm-halterschijven/

Laatst bewerkt:
  • #5.719
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Force Dip Belt

• Gemaakt van 100% nylon, onverwoestbaar
  • Dubbellaags en versterkt met zware stiksels
  • Dikkere ketting en grotere karabijnhaak dan gebruikelijke dip riemen
  • Grote D-ringen, gemakkelijk doorheen te lussen
  • Geschikt voor de allerzwaarste belastingen!

Er volgen de komende weken nog veel nieuwe riemen en accessoires van Iron Force, met absoluut hoge kwaliteit en een mooie afwerking! Hou onze webshop in de gaten!

Beste fitness seller ik heb vandaag me bestelling binnen gekregen maar hij is incompleet, ik mis de hanging ab traps bestel nr: 100135335

Terug
Naar boven