MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.721
Beste fitness seller ik heb vandaag me bestelling binnen gekregen maar hij is incompleet, ik mis de hanging ab traps bestel nr: 100135335
Woops, excuses voor het ongemak! Stuur even een mailtje naar de klantenservice dan zal dit morgen direct worden nagekeken :) Ik vermoed dat het om een nalevering gaat omdat de Ab Straps dit weekend zijn uitverkocht, die komen echter deze week alweer binnen. Daar zou je normaal gesproken wel een e-mail over moeten hebben ontvangen.

Laatst bewerkt:
Direct even contact opnemen met TransMission dan, zij zullen dat voor je moeten oplossen hoor! Hele slordige fout van de chauffeur overigens, als hij zich daadwerkelijk heeft vergist in het huisnummer. En vreemd dat je buurman zomaar een pallet levering accepteert :p

Gisteren werd mijn cage+lat pulley+2 attachements+100kg gewichten afgeleverd en de buitenlandse chauffeur (ik gok een Pool 40+) stond in ze eentje het 300kg gevaarte vloekend te bewegen veels te klein pomp karretje. de pallet had het begeven en hij stond midden op straat. Stukje bij beetje naar de kant gesleept. Was nog al een operatie :D ik hoefde gelijk niet meer te trainen ik had me portie wel weer gehad.Nu moet die nog in elkaar...geloof dat je daar ook wel een Pool voor kan inhuren zo te zien.

• #5.723
Gisteren werd mijn cage+lat pulley+2 attachements+100kg gewichten afgeleverd en de buitenlandse chauffeur (ik gok een Pool 40+) stond in ze eentje het 300kg gevaarte vloekend te bewegen veels te klein pomp karretje. de pallet had het begeven en hij stond midden op straat. Stukje bij beetje naar de kant gesleept. Was nog al een operatie :D ik hoefde gelijk niet meer te trainen ik had me portie wel weer gehad.Nu moet die nog in elkaar...geloof dat je daar ook wel een Pool voor kan inhuren zo te zien.
300 kg zou de pallet normaal gesproken zonder problemen moeten houden. Heb je er toevallig een fotootje van gemaakt? Montage is niet zo spannend hoor, met twee personen zou alles op een middagje moeten staan!

Alvast veel plezier gewenst met trainen :)

300 kg zou de pallet normaal gesproken zonder problemen moeten houden. Heb je er toevallig een fotootje van gemaakt? Montage is niet zo spannend hoor, met twee personen zou alles op een middagje moeten staan!

Alvast veel plezier gewenst met trainen :)

Ik heb het al weg gegooid+kartonnen dozen gelijk die middag uit gepakt dus helaas.Was misschien ook wel dat pompkarretje ofzo weet niet wat er gebeurde.Het is prachtig spul dat is zeker. Zal in de loop van de week wel in elkaar komen krijg zin om te trainen :) dit gaat een leven mee heb ik het idee (daar kocht ik het ook voor :) )

Tot hoe zwaar is de Gravity Boots Deluxe belastbaar?

Tot hoe zwaar is de Gravity Boots Deluxe belastbaar?
Die gravity boots zou ik afraden. Die kussentje kwamen bij mij na verloop van tijd los, en echt comfortabel zitten ze sowieso niet. Bovendien kan je ze niet aanpassen aan de dikte van je kuiten, dus de kans is er dat ze ofwel te groot, ofwel te klein zijn.

Die gravity boots zou ik afraden. Die kussentje kwamen bij mij na verloop van tijd los, en echt comfortabel zitten ze sowieso niet. Bovendien kan je ze niet aanpassen aan de dikte van je kuiten, dus de kans is er dat ze ofwel te groot, ofwel te klein zijn.

Inderdaad. Ik ging samen met m'n trainingsmaat naar de showroom en hebben ze geprobeerd aan te doen maar het lukte gewoon niet. Zijn veel te klein en je kan ze niet verstellen en andere maten waren er niet. Zou ze dus ook niet zo snel aanraden.

Overigens hebben ze wel heelveel andere mooie spullen staan, toen onder andere een Barbarian legpress meegenomen :p

• #5.728
Deze Gravity Boots hebben we al sinds het begin in het assortiment en die opmerkingen over de maat heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord. Deze boots horen normaal gesproken een eenheidsmaat te hebben maar het kan natuurlijk best dat sommige personen ze niet comfortabel vinden.

Wellicht kun je ergens modellen vinden die wel in verschillende maten verkrijgbaar zijn. Je kunt ze natuurlijk ook altijd uitproberen en retourneren als ze niet bevallen. Een officiële belastbaarheid is er niet echt, maar lichaamsgewicht tot 100 kg zou zeker geen probleem moet zijn.

Deze Gravity Boots hebben we al sinds het begin in het assortiment en die opmerkingen over de maat heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord. Deze boots horen normaal gesproken een eenheidsmaat te hebben maar het kan natuurlijk best dat sommige personen ze niet comfortabel vinden.
Wat bedoel je met een eenheidsmaat?

Wellicht kun je ergens modellen vinden die wel in verschillende maten verkrijgbaar zijn. Je kunt ze natuurlijk ook altijd uitproberen en retourneren als ze niet bevallen. Een officiële belastbaarheid is er niet echt, maar lichaamsgewicht tot 100 kg zou zeker geen probleem moet zijn.
Gravity boots zijn verrassend dun gezaaid in België/Nederland. Ik heb nog geen enkele webshop gevonden die gravity boots verkoopt van een ander model dan de twee ik die vaak zie terugkomen.

• #5.730
Wat bedoel je met een eenheidsmaat?

Gravity boots zijn verrassend dun gezaaid in België/Nederland. Ik heb nog geen enkele webshop gevonden die gravity boots verkoopt van een ander model dan de twee ik die vaak zie terugkomen.
Dat komt doordat dit model normaal gesproken ook gewoon goed is ;) Een eenheidsmaat betekent dat het één universele maat is die geschikt is voor iedereen, op extreme uitzonderingen na natuurlijk. Maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen ze even comfortabel vindt.

Dat komt doordat er normaal gesproken ook geen problemen zijn met dit model ;) Een eenheidsmaat betekent dat het één universele maat is die geschikt is voor iedereen, op extreme uitzonderingen na natuurlijk.
Vreemd dat niemand anders problemen heeft, behalve de heer Bicepz. Misschien was er gewoon wat mis met de mijne.

Maar tenzij het ontwerp radicaal is veranderd sinds ik de mijne kocht, kunnen ze onmogelijk een eenheidsmaat hebben. Het werkt gewoon met een scharnier, en kan niet strakker of minder strak worden aangespannen. Het is dus geen eenheidsmaat, maar wel 'één maat'.
Heb je wat dunne kuiten, zoals ik, dan zitten ze los, wat absoluut niet aangenaam is. In plaats van comfortabel over de hele lengte van de kussens tegen je benen aan te drukken, zitten ze gekanteld, waardoor de uiteinden in de benen drukken. Dit kunnen de kussens niet aan.
Heb je daarentegen wat dikkere kuiten, krijg je ze niet eens dicht.

• #5.732
Vreemd dat niemand anders problemen heeft, behalve de heer Bicepz. Misschien was er gewoon wat mis met de mijne.

Maar tenzij het ontwerp radicaal is veranderd sinds ik de mijne kocht, kunnen ze onmogelijk een eenheidsmaat hebben. Het werkt gewoon met een scharnier, en kan niet strakker of minder strak worden aangespannen. Het is dus geen eenheidsmaat, maar wel 'één maat'.
Heb je wat dunne kuiten, zoals ik, dan zitten ze los, wat absoluut niet aangenaam is. In plaats van comfortabel over de hele lengte van de kussens tegen je benen aan te drukken, zitten ze gekanteld, waardoor de uiteinden in de benen drukken. Dit kunnen de kussens niet aan.
Heb je daarentegen wat dikkere kuiten, krijg je ze niet eens dicht.
De padding in de kussens moet normaal juist het verschil in dikte van de kuiten opvangen. Als je te dunne kuiten hebt kun je de boots eventueel natuurlijk ook over een trainingsbroek dragen of opvullen met een doek, al is dat natuurlijk niet ideaal. Ik heb echter nog niet eerder gehoord dat iemand de gravity boots niet dicht kreeg vanwege te dikke kuiten, zal morgen eens bij mijn collega's navragen want daar ben ik wel benieuwd naar! Maar zoals gezegd kunnen de gravity boots in ieder geval gewoon binnen 14 dagen geretourneerd worden als ze niet bevallen of niet passen. Dus iedereen kan het indien gewenst gewoon voor zichzelf beoordelen :)

mm.. Dan ga ik toch twijfelen, heb redelijke dikke kuiten + de kwaliteit van kussens en de belastbaarheid valt ook een beetje tegen. Van welk merk is het? Ik zie namelijk soortgelijke aangeboden van het merk Body-Solid en Bremshey. Daar zijn ook wat meer ervaringen over terug te vinden.

• #5.734
mm.. Dan ga ik toch twijfelen, heb redelijke dikke kuiten + de kwaliteit van kussens en de belastbaarheid valt ook een beetje tegen. Van welk merk is het? Ik zie namelijk soortgelijke aangeboden van het merk Body-Solid en Bremshey. Daar zijn ook wat meer ervaringen over terug te vinden.
Wij hebben geen merk op de Gravity Boots geplakt maar volgens mij zijn ze gewoon vergelijkbaar met die andere merken. Of er verschillen zijn weet ik helaas niet.

is alles van body solid al uitverkocht? vind er niks meer van terug op de site.

• #5.736
is alles van body solid al uitverkocht? vind er niks meer van terug op de site.
Wij moesten helaas stoppen met het aanbieden van Body-Solid toestellen :(

Maar tegen het einde van het jaar komt daar heel veel moois voor in de plaats :D

Hey Fitness-seller,

Ik heb 5 weken geleden mijn barbarian cage besteld. Maar ik heb nog steeds niks vernomen wanneer die binnen komt. Er werd al aangegeven dat het iets langer dan de levertijd van 2 weken zou worden, maar nu hoop ik eigenlijk dat die vrij snel binnenkomt. Kun je me hier iets meer over vertellen?

gr's

• #5.739
Hey Fitness-seller,

Ik heb 5 weken geleden mijn barbarian cage besteld. Maar ik heb nog steeds niks vernomen wanneer die binnen komt. Er werd al aangegeven dat het iets langer dan de levertijd van 2 weken zou worden, maar nu hoop ik eigenlijk dat die vrij snel binnenkomt. Kun je me hier iets meer over vertellen?

gr's
Er zijn de afgelopen weken een hoop Power Cage bestellingen verzonden. Het enige wat ik zo snel kan bedenken is dat je andere producten hebt besteld die niet op voorraad zijn, of dat er geen vooruitbetaling is gedaan. Bij beperkte voorraad krijgen klanten die al hebben vooruitbetaald namelijk voorrang! :(

Het beste neem je even contact op met de klantenservice, vermeld ook je bestelnummer of naam!

Dat was kort:o
Hoe is dat zo gekomen?
Het merkrecht voor de naam "Body-Solid" ligt in de Benelux bij een andere partij en wij zijn het niet eens met hun prijsstelling.

Zoals gezegd komt er over enkele maanden echter wat moois voor in de plaats :)

Terug
Naar boven