Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar verder prima! het enige wat ik jammer vind is dat hoe hoger je in het bedrag gaat hoe meer verzendkosten er boven op komt. maar de prijs kwaliteit verhouding van de spullen opzich vind ik ook goed.Super!Woensdagavond een bestelling geplaatst en ik heb het deze middag al binnengekregen.
Dit is even snel als supplementen.
Top.

Zoals ik hier al eens heb laten weten werken wij nog steeds aan een nieuw systeem voor verzendkosten. Dit 'slimme' systeem herkent de combinatie van producten en bepaalt zo de verzendkosten op een goede manier.Wou nog even melden dat ik het niet helemaal netjes vind dat jullie de verzendkosten van een pakketje rekenen als je het (een paar straps) vervolgens opsturen in een envelop.
Verder gewoon snel geleverd overigens.![]()
De levertijden staat gewoon op de website vermeld: verwacht over drie weken. Wij nemen voorlopig geen pre-orders meer aan voor dit bankje omdat het er simpelweg te veel worden. De productie wordt in ieder geval weer flink opgeschroefd voor de komende maanden.hey fitness seller,
al nieuws over de Barbarian Multi Bench II wanneer deze terug binnen is ?
ik heb net gezien dat de levertijd in het zwart is gekomen dus ik begin me toch wel wat zorgen te maken, het is het enigste dat ik nog van men bestelling mis![]()
?De levertijden staat gewoon op de website vermeld: verwacht over drie weken. Wij nemen voorlopig geen pre-orders meer aan voor dit bankje omdat het er simpelweg te veel worden. De productie wordt in ieder geval weer flink opgeschroefd voor de komende maanden.

Van deze modellen heeft de Iron Force Econ Dip Belt heeft de grootste steunbreedte (15 cm) en een lange ketting! De Heavy Duty Nylon Dip Belt heeft een wat langere ketting maar een ander model (lagere steunbreedte). Deze is momenteel echter uitverkocht en zal pas over twee à drie weken terug in voorraad zijn.http://www.fitness-seller.nl/power-extreme-dipping-belt-nylon/
http://www.fitness-seller.nl/iron-force-econ-dip-belt/
http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-dipping-belt-nylon/
hee fitness seller,
heeft een van deze 3 nog voor en/of nadelen tegenover een van de andere?
dus kortkom, welke zouden jullie aanraden?
Als er nadrukkelijk "niet meer leverbaar" bij staat komt het product ze niet meer binnen. Als er staat "verwacht over 3 weken" wordt het product ook verwacht over 3 wekenhet staat nu wel al een 2 weken op 3 weken verwacht
maar toch al blij dat ze nog gemaakt worden, meestal als de levertijd in het zwart staat komen ze niet meer binnen
Dat een product tijdelijk niet besteld kan worden betekent dus zeker niet dat het helemaal niet meer gemaakt wordt!Van deze modellen heeft de Iron Force Econ Dip Belt heeft de grootste steunbreedte (15 cm) en een lange ketting! De Heavy Duty Nylon Dip Belt heeft een wat langere ketting maar een ander model (lagere steunbreedte). Deze is momenteel echter uitverkocht en zal pas over twee à drie weken terug in voorraad zijn.
Overigens zou ik deze nylon belts aanraden tot gewichten van circa 30 kg. Voor zwaardere gewichten zijn de lederen en 100% nylon dip belts van Iron Force beter geschikt, deze hebben een dikkere ketting en hogere belastbaarheid!
sowieso wil ik niet meer dan 25 euro kwijt zijn aan de belt inc. verzending. en aangezien die van heavy duty nu uitverkocht is. word het dus die van iron force of die van power extreme. zit daar nog veel verschil tussen?
Barbarian alweer duurder geworden zie ik?? Cage met pulley zelfs met €100
Hoevaak per jaar verhogen jullie keer of 4 per jaar?
Zoals ik al zei heeft de Iron Force een langere ketting, ik zou die zeker aanraden boven de Power Extreme belt. Alle producteigenschappen staan gewoon in de beschrijving en onder "Specificaties" dus je kunt dat makkelijk zelf vergelijken.sowieso wil ik niet meer dan 25 euro kwijt zijn aan de belt inc. verzending. en aangezien die van heavy duty nu uitverkocht is. word het dus die van iron force of die van power extreme. zit daar nog veel verschil tussen?
Barbarian alweer duurder geworden zie ik?? Cage met pulley zelfs met €100
Hoevaak per jaar verhogen jullie keer of 4 per jaar?
Nee dat klopt niet. De Cage met Pulley kost al een hele tijd €999. Volgens mij hebben enkel de allereerste modellen tussen 2007 en 2009 ofzo inderdaad rond de €799 gekost maar die waren natuurlijk totaal niet te vergelijken met de huidige cage en pulley: vaste voetsteunen die in de weg zaten, geen losse dip bars, geen monkey bar, geen J-hooks, geen kogelgelagerde pulley, lager model, minder diep model, minder instelmogelijkheden, geen band pins en ga zo maar door... Er zijn heel wat verbeteringen doorgevoerd en er zullen ook in de toekomst weer nieuwe modellen komen.Idd kan me nog herinneren dat die ongv een jaar geleden iets van 800 euro koste..
Sta momenteel op het punt om een cage aan te schaffen en zo wordt de keuze er wel makkelijker op..
Binnenkort toch maar even contact opnemen met Henk..
Nee dat klopt niet. De Cage met Pulley kost al een hele tijd €999. Volgens mij hebben enkel de allereerste modellen tussen 2007 en 2009 ofzo inderdaad rond de €799 gekost maar die waren natuurlijk totaal niet te vergelijken met de huidige cage en pulley: vaste voetsteunen die in de weg zaten, geen losse dip bars, geen monkey bar, geen J-hooks, geen kogelgelagerde pulley, lager model, minder diep model, minder instelmogelijkheden, geen band pins en ga zo maar door... Er zijn heel wat verbeteringen doorgevoerd en er zullen ook in de toekomst weer nieuwe modellen komen.
De losse Power Cage is enkele maanden geleden al in prijs verhoogd maar we hebben de prijs van de voordeelpakketten al een hele tijd niet veranderd - enkel de prijs van de losse cage. Nu zijn deze pakketten met Pulley dus wel in prijs verhoogd, uiteindelijk moeten wij dit helaas toch aanpassen. De prijs van de losse cage is nu dus in ieder geval niet veranderd.

Als de productiekosten en andere kosten stijgen, stijgt de verkoopprijs uiteindelijk helaas ook. Dat staat los van eventuele wijzigingen of verbeteringen.Eind 2011/begin 2012 betaalde je voor een set met bankje en gewichten ongv 1400 euro.
Wil ik nu een soortgelijke set hebben ben je meer dan 1900 euro kwijt. Dan zitten er misschien een aantal verbeteringen in, maar de dip bars hebben er altijd bij gezeten, de voetsteunen scheelt jullie productie kosten, de j hooks en de andere hooks zullen nagenoeg gelijk zijn betreft productie. De oude had ook 16 hoogte standen voor de safety bars. daarin tegen krijg je er nu minder grepen bij als voorheen met het oude model.
Laat staan dat je enkel al naar het verschil kijkt van toen en nu:
toen enkel cage 600 euro, nu 750 euro = 150 euro verschil.
toen + lat pulley 800 euro, nu 1100 euro = 300 euro verschil.
Daaruit trek ik mijn conclusie dat jullie de verbeteringen voor de cage 150 euro waard vinden.
En dat jullie de verbeteringen van enkel de pulley ook 150 euro waard vinden...
Ook al zijn er een paar verbeteringen in het nieuwe model, dan nog vind ik die 500+ euro die jullie nu meer vragen niet in verhouding (of 300 euro voor de cage met pulley alleen).
Maar goed, dat is jullie goed recht net zoals wij bepalen waar wij ons geld aan uit geven.
Mooi zo, hoop dat de belt bevaltgoede snelle bezorging van mijn dipbelt. nog geen 24 uur![]()
Succes met je training!