RockyPeeters
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed zoHad de IronForce seated calf raise besteld, en na 2 dagen was ie er al! Was verrassend. In goede staat afgeleverd ook.
Hoop dat het toestel zelf ook goed bevalt!Dan heb je vast de nieuwe Polyurethaan Halterschijven al gezien!
Haha, volgende keer kom jij poseren?Wie nu nog niet overtuigd is dat dit een badass product is...

Zijn deze racks ook goed gebouwd (stabiel)? Broer zoekt een rack maar wil er niet zoveel aan geven zoals bij een Barbarian.Ik zou je willen aanraden om zeker ook eens naar de Heavy Duty racks te kijken. De prijs van de HD-2 rack is veel lager dan de prijs van de Barbarian Power Cage bij de introductie, terwijl deze veel meer functionaliteit heeft dan de Power Cage van destijds! Het HD-2 rack is voor elke thuissporter een top aankoop, succes met je keuze!
Het HD-1 Rack is echt een budget rack en is natuurlijk niet zo stabiel als bijvoorbeeld de Barbarian Power Cage. Het rack wiebelt en rammelt echter ook niet aan alle kanten dus afhankelijk van je eisen is dit voor de meeste thuisgebruikers waarschijnlijk al prima!Zijn deze racks ook goed gebouwd (stabiel)? Broer zoekt een rack maar wil er niet zoveel aan geven zoals bij een Barbarian.
Loodrecht omhoog? Zo'n toestel hebben wij inderdaad niet in het assortiment.
Loodrecht omhoog? Zo'n toestel hebben wij inderdaad niet in het assortiment.

Je ligt dan met je rug op de grondVerticaal is loodrecht omhoog inderdaad

Die POWERLINE PVLP156X op je foto kan ik overigens wel leveren hoorNee, loodrecht omhoog PunJe ligt dan met je rug op de grond
Cheaper en plaatsbesparend tov een normale legpress
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb je interesse in dat specifieke toestel? Ik zal deze later vanmiddag even toevoegen aan de webshop, zal wel een weekje duren voordat deze op voorraad is in ons magazijn.Verticaal is loodrecht omhoog inderdaad
Die POWERLINE PVLP156X op je foto stuurt kan ik overigens wel leveren hoorHeb je interesse in dat specifieke toestel? Ik zal deze later vanmiddag even toevoegen aan de website, zal wel een weekje duren voordat deze op voorraad is in ons magazijn.

De Powerline PVLP156X kan ik in ieder geval wel leveren. De prijs is natuurlijk zeer aantrekkelijk maar de Powerline toestellen zijn ook absoluut geen Barbarian kwaliteit! De max. belastbaarheid is 180 kg volgens de fabrikant maar ik denk niet dat je met zoveel gewicht nog een veilig gevoel hebt tijdens het trainen. Het toestel is vooral leuk voor beginners. Met veel gewicht wordt de constructie echter een beetje onstabiel/wankelig. Vanaf lengte 190 cm (lange benen) is het toestel ook te klein. De prijs zal rond € 329 liggen indien je toch interesse hebt.Moet niet specifiek dat toestel/merk zijn. Gewoon een goed toestel aan een redelijke prijs![]()

Robke is een piggelmee van 1.72m![]()
Maar max 190KG is natuurlijk niets voor een LP
but it's trueAls je een vertical leg press wilt met een beetje stabiliteit en belastbaarheid kom je al snel bij een grotere constructie en veel hogere prijs uit, bijvoorbeeld:Mmm ... nu ben ik weer terug in de war ... ik denk er nog even over na
---------- Post toegevoegd 13 August 2013 om 10:51 ----------
hey!but it's true
190kg voor een vertical leg press lijkt me vergelijkbaar met een 190kg squat?
Oei dat is jammer om te horen, zeker nadat je zo lang hebt gewacht op de Multi Bench 2! Ook verrassend, aangezien de reacties op de Barbarian Line toestellen over het algemeen juist super positief zijn, zeker ook over de nieuwe Multi Bench. Er kunnen echter natuurlijk altijd wat kleine dingetjes mis gaan maar dan zullen wij dat zo goed mogelijk proberen op te lossennet de rest van men bestelling binnen gekregen en ik moet wel zeggen dat ik niet echt tevreden ben over het merk barbarian.
de leg accesory was niet volledig afgewerkt, er zaten hoeken in de gaten waar je buizen door moet steken waardoor er nu lak schade is, heb zelf de hoeken rond gevijld.
bij de bench zaten 2 kleine moeren te veel en 1 belangrijke grote moer te weinig waardoor het zitvlak en de leuning nu los zit
het deel waar je de leg accesory in moet steken, moest ik eerst iets opendraaien maar dat zat muurvast, zelf nog wat olie op moeten spuiten voor het los kwam
en tijdens het in elkaar steken van de bench kwamen er al stukken lak af
voor een professioneel merk vin ik dit maar zwak, volgende keer kijk ik wel naar een ander merk