- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Mooi zo, hoop dat de belt bevaltSucces met je training!
thnx! zal wel goed komen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi zo, hoop dat de belt bevaltSucces met je training!

Enkel de Chin-up Bar en Seated Calf zijn niet voorraadig maar er komt vandaag of morgen een levering van Iron Force binnen, dan zal alles dus in ieder geval vanaf woensdag weer direct leverbaar zijn.Ik was van plan om het volgende te bestellen
Chin up bar om te monteren aan de muur van ironforce
Dipsteunen van barbarian
5 matten van 1mx1m; 2 van 1mx2m
2 keer Ironforce barbellschijven opbergrek
4 dumbbells voor 30mm van 48cm
ironforce zittend kuithefbankje
maar ik heb gezien dat sommige artikelen niet beschikbaar zijn
wanneer zouden alle artikelen die ik wil bestellen samen aanwezig zijn? of kan ik ook gewoon bestellen, maar wat gebeurt er dan? wordt de rest dan nageleverd?
zou liefst alles in een keer aanwezig hebben vandaar
De Multi-Grip Chin-Up Bar is direct uit voorraad leverbaar. De gewone chin-up bar zal nog zo'n 2 - 3 weken duren.Hallo Fitness-seller,
Hebben jullie een indicatie wanneer de Barbarian chin-up bar weer voorradig is? Of anders eventueel de multi-grip.
Alvast bedankt!
Als er staat "verwacht over 3 weken" wordt het product ook verwacht over 3 weken![]()
De verwachte levertijd van de Multi Bench 2 is momenteel toch echt nog steeds / alweer / hoe je het ook wilt noemen: circa 2-3 weken. De productie en levering is inderdaad al verschillende keren vertraagd en dus wordt de verwachte levertijd telkens naar achteren geschoven, helaas kunnen wij er niets aan doen om de bankjes sneller hier te krijgen. Deze problemen hebben we helaas al eerder gehad bij nieuwe modellen waarvan de vraag ontzettend veel groter bleek te zijn dan verwacht. Dit bankje is in 2 maanden tijd vaker gekocht dan de oude Multi Bench in een half jaar! Het is daarom nu ook even niet meer mogelijk een pre-order voor deze bank te plaatsen.Sorry, en met alle respect want ik vind alle Barbarian materiaal dat ik tot nu toe bij jullie heb besteld super, maar van deze post krijg ik het dus op mijn heupen...
Ik wil reeds sinds eind mei een barbarian bankje bestellen, maar het was niet voorradig.
Kan uiteraard gebeuren.
Begin juni heb ik een mail gestuurd, kreeg als antwoord dat het een paar weken ging duren.
Begin juli dan stond er op jullie site te lezen 'verwacht binnen drie weken'.
Nu zijn we alweer vier weken verder en staat er nog steeds (of opnieuw ?) 'verwacht binnen drie weken'.
Anyway, ik wacht dus al twee maanden op zo'n bank...

Hopelijk is het bankje er over max. 3 weken gewoon! Mocht je toch nog voor een ander bankje willen kiezen zullen wij de leg accessory gewoon terugnemen hoorik zit nu ook al meer dan een maand te wachten op het bankje, echt jammer want het is het enigste dat nog niet binnen is van heel men bestelling ( start homegym )
ik zit hier nu wel al met de leg accessory van barbarian dus een ander bankje is geen oplossing
Ik hoop dat ze binnen komen voor ik terug werk heb gevonden![]()

Voor het Half Rack is helaas geen Dip Bar attachment verkrijgbaar.fitness seller,
heb je dipbars voor het Barbarian Half Rack (oude model met schuine versteviging achteraan), iets waarmee je de safety bars bevestigd aan het rack?
alvast bedankt![]()
Bedankt voor je bericht, jammer om te horen dat de levering niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik zal een melding van de situatie maken bij de pakketdienst (DPD) en je foto van het pakket doorsturen. Stuur mij daarvoor nog even een privébericht met je naam en bestelnummer.Vandaag heb ik de vloertegels binnen gekregen die ik maandagavond besteld heb.
Echter, het pakket zag eruit alsof eerst door heel het magazijn gesmeten was alvorens het te verzenden. Dit heb ik al een keer eerder meegemaakt toen ik een setje dumbbells kocht. Ook toen hing het karton er in lappen bij. Ik denk dus niet dat het door de koerier komt, ik heb al vaker door DPD wat geleverd gekregen, en toen zag het er gewoon netjes uit. Ik bestel heel vaak iets online, maar nooit kreeg ik iets zo gaar, of (in een ander geval) zo laat binnen als bij Fitness Seller.
Bij de vier tegels zaten 13 bevestigingspinnen. Een heel toepasselijk getal, maar ik vermoed dat het er 16 hadden moeten zijn. Die hebben er waarschijnlijk ook ingezeten, maar ja, als de doos aan alle kanten lek is, dan blijven ze nooit compleet natuurlijk.

Sorry, en met alle respect want ik vind alle Barbarian materiaal dat ik tot nu toe bij jullie heb besteld super, maar van deze post krijg ik het dus op mijn heupen...
Ik wil reeds sinds eind mei een barbarian bankje bestellen, maar het was niet voorradig.
Kan uiteraard gebeuren.
Begin juni heb ik een mail gestuurd, kreeg als antwoord dat het een paar weken ging duren.
Begin juli dan stond er op jullie site te lezen 'verwacht binnen drie weken'.
Nu zijn we alweer vier weken verder en staat er nog steeds (of opnieuw ?) 'verwacht binnen drie weken'.
Anyway, ik wacht dus al twee maanden op zo'n bank...
Bestel je het Barbarian bankje toch gewoon hier:
Daar is de Barbarian Multi Bench 2 gewoon voorradig. De verzending daar is ook een stuk goedkoper.
Dat klopt, bestellingen en after sales lopen gewoon via de NL webshopIs toch de Duitse FS? Heb daar ook eens proberen te bestellen en werd gewoon doorverwezen naar
FS in Nederland

Dat klopt, bestellingen en after sales lopen gewoon via de NL webshop![]()
Hou er wel rekening mee dat alle aftersales, service en garantie dan ook via Duitsland zal verlopen!