Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik was van plan om het volgende te bestellen

Chin up bar om te monteren aan de muur van ironforce
Dipsteunen van barbarian
5 matten van 1mx1m; 2 van 1mx2m
2 keer Ironforce barbellschijven opbergrek
4 dumbbells voor 30mm van 48cm
ironforce zittend kuithefbankje

maar ik heb gezien dat sommige artikelen niet beschikbaar zijn
wanneer zouden alle artikelen die ik wil bestellen samen aanwezig zijn? of kan ik ook gewoon bestellen, maar wat gebeurt er dan? wordt de rest dan nageleverd?

zou liefst alles in een keer aanwezig hebben vandaar

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.823
Ik was van plan om het volgende te bestellen

Chin up bar om te monteren aan de muur van ironforce
Dipsteunen van barbarian
5 matten van 1mx1m; 2 van 1mx2m
2 keer Ironforce barbellschijven opbergrek
4 dumbbells voor 30mm van 48cm
ironforce zittend kuithefbankje

maar ik heb gezien dat sommige artikelen niet beschikbaar zijn
wanneer zouden alle artikelen die ik wil bestellen samen aanwezig zijn? of kan ik ook gewoon bestellen, maar wat gebeurt er dan? wordt de rest dan nageleverd?

zou liefst alles in een keer aanwezig hebben vandaar
Enkel de Chin-up Bar en Seated Calf zijn niet voorraadig maar er komt vandaag of morgen een levering van Iron Force binnen, dan zal alles dus in ieder geval vanaf woensdag weer direct leverbaar zijn.

Hallo Fitness-seller,

Hebben jullie een indicatie wanneer de Barbarian chin-up bar weer voorradig is? Of anders eventueel de multi-grip.

Alvast bedankt!

• #5.825
  • #5.826
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Force Dip Bars

Vrijstaande steunen voor het uitvoeren van dips en leg raises, erg stabiel dankzij de grote basis van elke standaard.
De steunen zijn gemakkelijk te verplaatsen of op te bergen en zijn dus ideaal voor gebruik in een homegym!

--------------------

Bekijk alle nieuwe producten HIER

Als er staat "verwacht over 3 weken" wordt het product ook verwacht over 3 weken ;)

Sorry, en met alle respect want ik vind alle Barbarian materiaal dat ik tot nu toe bij jullie heb besteld super, maar van deze post krijg ik het dus op mijn heupen...

Ik wil reeds sinds eind mei een barbarian bankje bestellen, maar het was niet voorradig.
Kan uiteraard gebeuren.
Begin juni heb ik een mail gestuurd, kreeg als antwoord dat het een paar weken ging duren.
Begin juli dan stond er op jullie site te lezen 'verwacht binnen drie weken'.
Nu zijn we alweer vier weken verder en staat er nog steeds (of opnieuw ?) 'verwacht binnen drie weken'.
Anyway, ik wacht dus al twee maanden op zo'n bank...

• #5.828
Sorry, en met alle respect want ik vind alle Barbarian materiaal dat ik tot nu toe bij jullie heb besteld super, maar van deze post krijg ik het dus op mijn heupen...

Ik wil reeds sinds eind mei een barbarian bankje bestellen, maar het was niet voorradig.
Kan uiteraard gebeuren.
Begin juni heb ik een mail gestuurd, kreeg als antwoord dat het een paar weken ging duren.
Nu zijn we alweer vier weken verder en staat er nog steeds (of opnieuw ?) 'verwacht binnen drie weken'.
De verwachte levertijd van de Multi Bench 2 is momenteel toch echt nog steeds / alweer / hoe je het ook wilt noemen: circa 2-3 weken. De productie en levering is inderdaad al verschillende keren vertraagd en dus wordt de verwachte levertijd telkens naar achteren geschoven, helaas kunnen wij er niets aan doen om de bankjes sneller hier te krijgen. Deze problemen hebben we helaas al eerder gehad bij nieuwe modellen waarvan de vraag ontzettend veel groter bleek te zijn dan verwacht. Dit bankje is in 2 maanden tijd vaker gekocht dan de oude Multi Bench in een half jaar! Het is daarom nu ook even niet meer mogelijk een pre-order voor deze bank te plaatsen.

Zodra er nieuwe levertermijnen zijn (of dat nu later of eerder is) wordt dat ook weergegeven op de website. Wij noemen zelfs vaak bewust geen levertermijnen omdat deze nog onbekend zijn en dus niet met zekerheid voorspeld kunnen worden, als men dan toch blijft mailen en bellen om een verwachte levertermijn te horen te krijgen kunnen wij enkel een schatting maken. Er wordt dan echter ook altijd nadrukkelijk vermeld dat het een verwachte levertermijn is maar toch is het natuurlijk altijd weer teleurstellend of frustrerend als die vervolgens niet blijkt te kloppen.

Als dat ook niet goed is zit er niets anders op dan gewoon te wachten tot de toestellen weer in voorraad zijn, dat zal dan natuurlijk direct zichtbaar zijn op de website. Of je kunt een alternatief bankje kopen dat wel direct leverbaar is.

Laatst bewerkt:
ik zit nu ook al meer dan een maand te wachten op het bankje, echt jammer want het is het enigste dat nog niet binnen is van heel men bestelling ( start homegym )
ik zit hier nu wel al met de leg accessory van barbarian dus een ander bankje is geen oplossing

Ik hoop dat ze binnen komen voor ik terug werk heb gevonden :p

• #5.830
ik zit nu ook al meer dan een maand te wachten op het bankje, echt jammer want het is het enigste dat nog niet binnen is van heel men bestelling ( start homegym )
ik zit hier nu wel al met de leg accessory van barbarian dus een ander bankje is geen oplossing

Ik hoop dat ze binnen komen voor ik terug werk heb gevonden :p
Hopelijk is het bankje er over max. 3 weken gewoon! Mocht je toch nog voor een ander bankje willen kiezen zullen wij de leg accessory gewoon terugnemen hoor :)

fitness seller,

heb je dipbars voor het Barbarian Half Rack (oude model met schuine versteviging achteraan), iets waarmee je de safety bars bevestigd aan het rack?

alvast bedankt :)

• #5.832
fitness seller,

heb je dipbars voor het Barbarian Half Rack (oude model met schuine versteviging achteraan), iets waarmee je de safety bars bevestigd aan het rack?

alvast bedankt :)
Voor het Half Rack is helaas geen Dip Bar attachment verkrijgbaar.

Overigens hebben wij wel Dip Bars voor bevestiging aan de muur en vrijstaande Dip Bars (verrassend stabiel!)

Je zou eventueel ook zelf iets kunnen laten knutselen om passend te maken op het Half Rack!

Vandaag heb ik de vloertegels binnen gekregen die ik maandagavond besteld heb. Dit keer een snelle levering, het was echt op voorraad, in tegenstelling tot eerder bestelde spullen waar ook bij stond dat het op voorraad was, maar dat het toch niet zo bleek te zijn. Dat is mooi, en zo hoort het gewoon te gaan.

Echter, het pakket zag eruit alsof eerst door heel het magazijn gesmeten was alvorens het te verzenden. Dit heb ik al een keer eerder meegemaakt toen ik een setje dumbbells kocht. Ook toen hing het karton er in lappen bij. Ik denk dus niet dat het door de koerier komt, ik heb al vaker door DPD wat geleverd gekregen, en toen zag het er gewoon netjes uit. Ik bestel heel vaak iets online, maar nooit kreeg ik iets zo gaar, of (in een ander geval) zo laat binnen als bij Fitness Seller.

Bij de vier tegels zaten 13 bevestigingspinnen. Een heel toepasselijk getal, maar ik vermoed dat het er 16 hadden moeten zijn. Die hebben er waarschijnlijk ook ingezeten, maar ja, als de doos aan alle kanten lek is, dan blijven ze nooit compleet natuurlijk.

Het is maar goed dat jullie geen elektronica of flessen whisky of zoiets verkopen, want dan zou het helemaal een drama zijn. Ik heb drie keer bij jullie besteld, maar iedere keer is er wel iets. Hoe kan dat nou? Ik snap wel dat jullie ermee weg komen, omdat jullie nou eenmaal een aanbod hebben dat elders niet of moeilijk te vinden is, maar als jullie ook maar enige gelijkwaardige concurrentie zouden hebben zouden jullie het nog geen week volhouden. Ook ik ben veroordeeld tot kopen bij jullie, en gelukkig ben ik nu goed voorzien. Ik weet wel dat die nieuwe barbell die ik nog eens wil gaan aanschaffen in ieder geval ergens anders vandaan gaat komen.

Misschien is het niet leuk van me het zo op het forum te gooien, maar wanneer houdt het nou eens op? Meer dan 1500 euro uitgeven en dan zulke shit levering iedere keer, anno 2013. Ik kan er met m'n gezonde verstand niet bij.

Succes met de verkoop verder.

DSC_00011.jpg

DSC_00044.jpg

• #5.834
Vandaag heb ik de vloertegels binnen gekregen die ik maandagavond besteld heb.

Echter, het pakket zag eruit alsof eerst door heel het magazijn gesmeten was alvorens het te verzenden. Dit heb ik al een keer eerder meegemaakt toen ik een setje dumbbells kocht. Ook toen hing het karton er in lappen bij. Ik denk dus niet dat het door de koerier komt, ik heb al vaker door DPD wat geleverd gekregen, en toen zag het er gewoon netjes uit. Ik bestel heel vaak iets online, maar nooit kreeg ik iets zo gaar, of (in een ander geval) zo laat binnen als bij Fitness Seller.

Bij de vier tegels zaten 13 bevestigingspinnen. Een heel toepasselijk getal, maar ik vermoed dat het er 16 hadden moeten zijn. Die hebben er waarschijnlijk ook ingezeten, maar ja, als de doos aan alle kanten lek is, dan blijven ze nooit compleet natuurlijk.
Bedankt voor je bericht, jammer om te horen dat de levering niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik zal een melding van de situatie maken bij de pakketdienst (DPD) en je foto van het pakket doorsturen. Stuur mij daarvoor nog even een privébericht met je naam en bestelnummer.

Allereerst wil ik je garanderen dat een pakket natuurlijk nooit in deze staat ons magazijn zou verlaten. Er wordt ook absoluut nooit door onze medewerkers met pakketten of spullen gesmeten! Alle pakketten die ons magazijn verlaten worden netjes gestapeld en ingesealed op een pallet. Op de foto in de bijlage zie je één van deze pallets met een deel van de pakketten die vandaag de deur uit gaan. Pas bij de pakketdienst worden de pakketten individueel gesorteerd en dan gaat het er soms inderdaad nogal ruig aan toe. Ook in het busje tijdens de uitlevering worden de pakketten niet altijd door de pakketbezorger gehanteerd zoals het hoort. Wij verzenden veel pakketten met het maximale gewicht van 30 kg, dat is waarschijnlijk een stuk zwaarder dan de pakketten die jij doorgaans thuis ontvangt. Volgens mij zijn de pakketbezorgers er ook niet altijd even blij mee om dit soort zware pakketten te moeten verwerken.

Deze zware zendingen komen normaal gesproken echter altijd goed aan bij onze klanten. Als de bestellingen niet onbeschadigd en niet compleet zouden worden afgeleverd zouden wij natuurlijk handen vol werk hebben om de schademeldingen te verwerken. Je kunt mij dus best geloven als ik zeg dat onze pakketten netjes worden verzonden en vrijwel altijd goed aankomen, anders zouden wij dit natuurlijk direct aanpakken. Het komt slechts zeer zelden voor dat een zending beschadigd raakt. Het is natuurlijk minder leuk dat jij twee keer een afgetakelde kartonnen doos hebt ontvangen maar zo lang de producten zelf niet beschadigd zijn hoeft dat toch helemaal niet zo'n grote ergernis te zijn. In ieder geval excuses voor het ongemak!

Als ik het goed begrijp zijn de vloertegels in ieder geval onbeschadigd afgeleverd, prima! In dit geval zouden 12 pinnetjes volgens mij ook al voldoende moeten zijn, afhankelijk van de tegels die je hebt besteld. Zodra je mij je bestelnummer hebt gestuurd zal ik dit even nakijken en indien nodig de ontbrekende pinnetjes opsturen :)

IMG_1337.jpg

Laatst bewerkt:

Kan uiteraard gebeuren.

Bestel je het Barbarian bankje toch gewoon hier:

Daar is de Barbarian Multi Bench 2 gewoon voorradig. De verzending daar is ook een stuk goedkoper.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #5.836
Bij de Duitse webshop is de Multi Bench 2 helaas ook niet beschikbaar hoor, anders kun je dit natuurlijk altijd proberen! Verzendkosten naar NL zijn echter fors hoger dan bij ons.

Laatst bewerkt:
Bestel je het Barbarian bankje toch gewoon hier:

Daar is de Barbarian Multi Bench 2 gewoon voorradig. De verzending daar is ook een stuk goedkoper.

Is toch de Duitse FS? Heb daar ook eens proberen te bestellen en werd gewoon doorverwezen naar
FS in Nederland

Dat klopt, bestellingen en after sales lopen gewoon via de NL webshop :)

Is dat niet een vorm van kartel? Jullie hebben kennelijk afspraken gemaakt met megafitness-shop. Zij leven bijna aan elk land in de EU behalve Nederland. Op de website staat dat jullie partners zijn, dat is heel wat anders dan dat jullie samen 1 bedrijf zijn. Of vallen jullie onder de zelfde BV?

Laatst bewerkt:
  • #5.840
Je kunt ons gewoon als de exclusieve distributeur voor de Benelux zien. Als je bij de Duitse winkel langsgaat mag je natuurlijk best spullen kopen en meenemen hoor ;) Hou er wel rekening mee dat alle aftersales, service en garantie dan ook via Duitsland zal verlopen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven