Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi fitness-seller,
tot hoeveel kg zijn de plyo boxen belastbaar? en waneer komt die van 45 cm weer op vooraad? zit er aan te denken miss eentje aan te schaffen voor box squats.
45 cm is voor mij nog wel onder mijn knie. en anders zou 30 ook kunnen.
heb ook mijn oog op deze omdat die verstelbaar is
http://www.helisports.nl/steps-plyoboxes/Powermark-PM175-Verstelbare-Plyobox.html
maar daarvan is de belastbaarheid niet zo super hoog. vandaar mijn vraag hoeveel deze kunnen hebben.
Prijs per stuk inderdaad, staat ook in de productbeschrijving
Volgens mij is hier al veelvuldig email contact over geweest en destijds gaf je ook aan dat alles is opgelost. Is dit een nieuw probleem of nog steeds de ringetjes? Die hoef je alleen maar goed erin te zetten zoals al is uitgelegd. Neem anders even telefonisch contact op met de klantenservice, misschien is dat wat duidelijker!
Helemaal geluidloos zal een pulley overigens nooit zijn, ook in onze showroom niet hoor. Wellicht valt het daar door het achtergrondgeluid minder op dan in je eigen trainingsruimte.
Vrije voorraad voor nieuwe bestellingen pas over enkele weken, op dit moment helaas lastig te zeggen.
Bedankt voor de feedback, blij dat het bankje zo goed bevalt! Problemen met moeten en bouten komen normaal gesproken juist vrijwel niet voor bij Barbarian Line toestellen, zeker sinds de onderdelen ingesealed worden. Ik zal dit in ieder geval ter attentie doorgeven.
Waarschijnlijk binnen twee weken terug op voorraad. LockJaw Elite voorlopig echter nog niet.
Het verschil is het materiaal, de Elite heeft een stalen geraamte voor extra duurzaamheid. De Pro is gemaakt van kunststof maar zal ook absoluut niet snel kapot gaan. De Elite is vooral interessant voor CrossFit wanneer een barbell tientallen keren per dag vanaf grote hoogte naar beneden wordt gegooid, maar ook dan zal de Pro lang meegaan![]()
Wat een waardeloze belastbaarheid...
Je kan best een iets lagere box kopen (of maken) en met rubber matten/tegels de hoogte bepalen.
Zoe doen de meeste in de powerliftsectie het
Er zijn weer enkele gewichten terug in voorraad!
Deze Plyo Boxen zijn meer dan geschikt voor de daarvoor bedoelde oefeningen maar er is nooit een max. belastbaarheid die daarboven gaat vastgesteld. Onze boxen zijn wel versterkt met extra wanden maar een echt maximum kan ik helaas niet aangeven. Ik ga er echter vanuit dat de belastbaarheid bij de meeste plyo boxen niet zo'n probleem zal zijn, deze moeten namelijk ook sterk genoeg zijn om lichaamsgewicht dat met grote kracht erop neerkomt te kunnen houden (tenzij je natuurlijk extreem zwaar squat). Ik zou me eerder druk maken over stabiliteit als je de plyo box bijvoorbeeld per ongeluk zou wegduwen/omverduwen/verplaatsen tijdens de oefening, dat zou erg verkeerd kunnen uitpakken als je met stang en al naar beneden stort omdat je een zitplateau verwachtte. Onze plyo boxen zijn vrij zwaar (45 cm weegt 12 kg) en hebben rubbervoetjes dus deze zullen niet snel omver kiepen, maar dat is toch een belangrijk aandachtspunt!hoi fitness-seller,
tot hoeveel kg zijn de plyo boxen belastbaar? en waneer komt die van 45 cm weer op vooraad? zit er aan te denken miss eentje aan te schaffen voor box squats.
Dat is niet echt een probleem dat verholpen dient te worden maar slechts een individuele gebeurtenis bij deze klant. Veersluitingen kunnen van stuk tot stuk verschillen dus waarschijnlijk had deze klant een iets losser exemplaar ontvangen bij de curlstang dan bij de gewone halterstang. De veersluitingen zijn voor alle 30 mm halterstangen echter gewoon exact hetzelfde dus het is niet zo dat de curlstangen andere veersluitingen hebben die minder goed zijn ofzo.http://www.fitness-seller.nl/standaard-curlstang-120-cm/
ik lees hier net die reviews over die veersluiters, is dit inmiddels verholpen? dan bedoel ik dus of ze wel passen nu?

Nee er komt geen nieuwe versie van de Barbarian Leg Press. Dit toestel is een tijd geleden eens aangepast maar voorlopig zal er niets veranderen. Het huidige, nieuwste model is te bezichtigen en uit te proberen in onze showroombeste ik heb bij jullie mijn barbarian leg press/ hack squat bestelt , nu wou ik eens horen komt er hier ok een nieuwe versie van ? alsook van de barbarian cages ? of vergis ik me ?
mvg

Die zijn ruim op voorraad, zowel de matten als de tegels.Hebben jullie de rubberen vloermatten op voorraad ? Dan rij ik morgen f langs
Dat ligt echt aan de ruimte en het pand en dergelijke. Als het heel gehorig is of als je medebewoners of buren snel klagen ben je wellicht beter geholpen met dikkere demping (30 mm dikke rubbertegels dus). De rubbermatten (10 mm dik) dempen ook maar natuurlijk wel iets minder goed dan de dikke tegels. De rubbermatten zijn normaal gesproken echter prima geschikt voor een simpele homegym en bieden zowel demping als bescherming voor de onderliggende vloer en het trainingsmateriaal zelf.wat zouden jullie aanraden voor een simpele homegym op een zolder. matten of tegels?
Dat ligt echt aan de ruimte en het pand en dergelijke. Als het heel gehorig is of als je medebewoners of buren snel klagen ben je wellicht beter geholpen met dikkere demping (30 mm dikke rubbertegels dus). De rubbermatten (10 mm dik) dempen ook maar natuurlijk wel iets minder goed dan de dikke tegels. De rubbermatten zijn normaal gesproken echter prima geschikt voor een simpele homegym en bieden zowel demping als bescherming voor de onderliggende vloer en het trainingsmateriaal zelf.

Dat moet je toch even zelf afwegen dan. Dikkere demping is natuurlijk wat beter, vooral als je met zware gewichten traint. Er zijn ook klanten die rubbermatten en rubbertegels combineren voor een nog dikkere rubberlaag maar dan ga je al richting de home-made trainingsplatforms.mij gaat het vooral om de grond de beschermen tegen beschadiging mocht bijvoorbeeld een deadlift ofzo een keer uit mij handen glippen. en daarnaast is wat geluid demping idd ook wel fijn. aangezien het toch een zolder op de hoek van een rijtjes huis is![]()
Die matten zijn voldoende, ik heb een laminaat vloer daaronder. Demping is goed. Voor de zekerheid wat van die tegels bestellen is wel handig, bijvoorbeeld met drops van deadlifts, cleans etc.
Scheelt je namelijk wat duiten om een hele ruimte te bedekken met tegels wat niet noodzakelijk is omdat je de gehele ruimte niet gebruikt voor drops.