Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Enig idee wanneer dit terug binnen komt: http://www.fitness-seller.nl/powertec-olympic-bench/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Powertec toestellen komen niet meer terug in ons assortiment. Eind dit jaar zullen we wel nieuwe toestellen introduceren, met ook twee alternatieven voor de Olympic Bench! Dit zal helaas echter nog enkele maanden duren, meer info kan ik nog niet geven.Enig idee wanneer dit terug binnen komt: http://www.fitness-seller.nl/powertec-olympic-bench/
Oei dat is jammer om te horen, zeker nadat je zo lang hebt gewacht op de Multi Bench 2! Ook verrassend, aangezien de reacties op de Barbarian Line toestellen over het algemeen juist super positief zijn, zeker ook over de nieuwe Multi Bench. Er kunnen echter natuurlijk altijd wat kleine dingetjes mis gaan maar dan zullen wij dat zo goed mogelijk proberen op te lossen
Zet daarom alles even duidelijk in een e-mail met foto's(!) erbij en stuur dat door naar onze klantenservice.
. Voor de rest ziet alles er wel in orde uit. Lak gaat er wel zeer snel af, gewoon bench op andere stand zetten en de lak vliegt eraf, moet er zelfs nog niet op gaan zitten.Dat van de lak mag zeker niet de bedoeling zijn, zet dat in ieder geval even met enkele foto's op de mail!ach ja, zulle morgenvroeg maar eens naar een doe-het-zelf zaak gaan om naar een moer te zoeken (Ik denk dat ze een M15 ipv M16 ingestoken hebben), zodat we smiddags lekker kunnen trainen. Voor de rest ziet alles er wel in orde uit. Lak gaat er wel zeer snel af, gewoon bench op andere stand zetten en de lak vliegt eraf, moet er zelfs nog niet op gaan zitten.
Na veel bestellingen gedaan te hebben zal ik ook maar eens wat feedback geven.
Ik heb geen ervaring met verzendingen aangezien ik alles zelf ophaal bij de magazijn in Sittard.
In de showroom staan wat apparatuur van verschillende merken zoals Barbarian Line, Ironforce, Powertec en Heavy Duty, je kan er in alle rust fijn alles testen.
De Barbarian spullen wat ik tot nu toe heb in elkaar gezet zijn van erg goede kwaliteit, doet niet onder het spul wat op de sportschool staat hier (Oud Panatta apparatuur). Enige minpunt is dat er geen complete handleiding in de doos zat alleen een plaatje hoe het er uit komt te zien. :/
Op de service heb ik niks aan te merken dat is gewoon perfect ook de aftersales. Paar keer heen geweest zonder dat de bestelling klaarstond maar een medewerker haalde snel ff alles uit het magazijn.

heb een half jaar geleden ook een barbarian cage met lat pulley aangekocht bij hun alles was compleet ,
enkel was ik niet tevreden over het gepiep dat het maakte als ik met de lat pulley trainde ... de ijzere ronde ringetjes waren te groot ( of iets anders) en kwamen dus tegen de chrome bars ( zwaarden ) waardoor er een heel fel gepiep is , nu is dit nog steeds niet hellemaal opgelost . echter toen ik bij fitnesseller zelf was , was de cage die daar opgesteld was veel stiller ( en nog steeds) ik had om eerlijk te zijn meer verwacht en beter van zo een dure cage . nog steeds geen oplossing voor gevonden . na al die tijd ...
hoop er nog iets van te horen
grts
Prijs per stuk inderdaad, staat ook in de productbeschrijvingDe prijzen voor de powerbands zijn per stuk, dus per 1 band he? Klinkt een domme vraag maar vraag het toch![]()

Volgens mij is hier al veelvuldig email contact over geweest en destijds gaf je ook aan dat alles is opgelost. Is dit een nieuw probleem of nog steeds de ringetjes? Die hoef je alleen maar goed erin te zetten zoals al is uitgelegd. Neem anders even telefonisch contact op met de klantenservice, misschien is dat wat duidelijker!heb een half jaar geleden ook een barbarian cage met lat pulley aangekocht bij hun alles was compleet ,
enkel was ik niet tevreden over het gepiep dat het maakte als ik met de lat pulley trainde ... de ijzere ronde ringetjes waren te groot ( of iets anders) en kwamen dus tegen de chrome bars ( zwaarden ) waardoor er een heel fel gepiep is , nu is dit nog steeds niet hellemaal opgelost . echter toen ik bij fitnesseller zelf was , was de cage die daar opgesteld was veel stiller ( en nog steeds) ik had om eerlijk te zijn meer verwacht en beter van zo een dure cage . nog steeds geen oplossing voor gevonden . na al die tijd ...
hoop er nog iets van te horen
grts
Vrije voorraad voor nieuwe bestellingen pas over enkele weken, op dit moment helaas lastig te zeggen.Wanneer wordt de barbarian line multi bench 2 terug verwacht ?
Bedankt voor de feedback, blij dat het bankje zo goed bevalt! Problemen met moeten en bouten komen normaal gesproken juist vrijwel niet voor bij Barbarian Line toestellen, zeker sinds de onderdelen ingesealed worden. Ik zal dit in ieder geval ter attentie doorgeven.Heb deze week mijn Multibench 2 ontvangen na lang wachten (al had ik me hier van te voren op ingesteld).
Zoals verwacht weer een bouwpakketje, knutselen zojuist afgerond en de eerste indruk is zeer goed.
Het bankje voelt zeer solide aan en is geen beweging in de krijgen (niet zo gek gezien die 50kg weegt).
Heb er nog niet mee getrained, maar denk dat het zwaardere benchwerk geen probleem moet zijn qua stabiliteit.
Zeker de meerprijs over een helisports bankje (wat ik in de winkel gezien/voelt heb) waard!
btw, ik las eerder ook al over iemand die 1 schroef of iets dergelijks te kort kwam, ik kwam 1 zo een 'beschermringetje' te kort en had 1 moer te veel. Al vergaat de wereld niet door 1 ringetje, toch wel beetje slordig van de fabrikant.
Waarschijnlijk binnen twee weken terug op voorraad. LockJaw Elite voorlopig echter nog niet.Hallo FS,
Weet u soms wanneer de olympische db's en de hex bar (160cm) terug op voorraad zijn?
Is er een groot verschil tussen de lock-jaw pro en de lock-jaw elite collars?
gr.

Hey Fitness-Seller,
Er is op de body-solid cage na, die een tijdje geleden heel even online heeft gestaan nog niet echt iets nieuws qua cages gekomen volgens mij?
Er zouden na de vakantie waarschijnlijk wel enkele nieuwe producten bij het assortiment worden opgenomen hadden jullie toen gezegd, is er al iets duidelijk over wat dit gaat worden?
Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een cage+pulley, dus ik hoop dat er nog wat bij komt!![]()
Dit najaar komen er twee volledig nieuwe productlijnen maar ik kan nog niets kwijt over de producten en prijsklasses en dergelijke
Dan wacht ik geduldig af, en hoop dat er iets geschikt bij zit!
Bedankt