XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

maar dan nog wel wat andere vragen:
- hebben deze nog een voordeel T.O.V. die bij de chains zelf geleverd worden http://www.fitness-seller.nl/chain-collars/
- en voor iemand met een max squat van 130/135 deadlift 140/145 en benchpress van 95/100. enig idee wat een goed start gewicht is qua chains?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.002
vraagje over de chains: als ik bijvoorbeeld die van 16kg bestel. zijn dat dan 2 kettingen die apart 16 kg wegen? of zijn het 2 chains van 8kg? wat dus samen 16 maakt :P omdat bij een andere webshop hebben ze voor dezelfde prijs hetzelfde gewicht maar dan per stuk. kan me niet voorstellen dat het daar letterlijk 2 keer zo duur is. of bij jullie 2 keer zo goedkoop

---------- Post added 12 October 2013 at 12:27 ----------

ow laat maar, staat gewoon op jullie site.:o
Staat inderdaad in de productbeschrijving vermeld, prijs per paar dus 2 x 16 kg :)

maar dan nog wel wat andere vragen:
- hebben deze nog een voordeel T.O.V. die bij de chains zelf geleverd worden http://www.fitness-seller.nl/chain-collars/
- en voor iemand met een max squat van 130/135 deadlift 140/145 en benchpress van 95/100. enig idee wat een goed start gewicht is qua chains?
Nee dit zijn dezelfde collars als bij de Power Chains, met draaiknop bovenop. De foto van de Power Chains is wat verouderd.

Er is niet echt een "startgewicht". Je kunt ook met de zwaarste chains zelf bepalen welk gedeelte er van de grond komt en hoeveel gewicht je dus extra tilt. Je kunt dit doen door een simpele dunne ketting te gebruiken die je aan de stang hangt, daaraan hang je vervolgens pas de dikke ketting bevestigd. Hoe langer de dunne ketting of hoe dieper deze hangt, hoe minder ver de dikke ketting van de grond zal komen en hoe minder gewicht je dus tilt.

Staat inderdaad in de productbeschrijving vermeld, prijs per paar dus 2 x 16 kg :)

Nee dit zijn dezelfde collars als bij de Power Chains, met draaiknop bovenop. De foto van de Power Chains is wat verouderd.

Er is niet echt een "startgewicht". Je kunt ook met de zwaarste chains zelf bepalen welk gedeelte er van de grond komt en hoeveel gewicht je dus extra tilt. Je kunt dit doen door een simpele dunne ketting te gebruiken die je aan de stang hangt, daaraan hang je vervolgens pas de dikke ketting bevestigd. Hoe langer de dunne ketting of hoe dieper deze hangt, hoe minder ver de dikke ketting van de grond zal komen en hoe minder gewicht je dus tilt.

nou dan zijn de chains bij jullie zeer goed geprijsd:)

binnenkort maar eens wat chains bestellen dan. en heb ik trouwens nog iets speciaals nodig om een dikke ketting aan een dunne ketting te hangen?

• #6.004
nou dan zijn de chains bij jullie zeer goed geprijsd:)

binnenkort maar eens wat chains bestellen dan. en heb ik trouwens nog iets speciaals nodig om een dikke ketting aan een dunne ketting te hangen?
Dat kan op heel veel manieren; gewoon erdoorheen lussen of met een karabijnhaak etc.

• #6.006
die karabijnhaak van jullie was daar niet geschikt voor geloof ik? ofwel?
Voor een dunne of normale ketting is die natuurlijk gewoon geschikt.

Je gebruikt de karabijnhaak alleen voor de dunne ketting, volgens mij begrijp je het verkeerd. Je kunt de dunne ketting door de dikke ketting lussen en met de karabijnhaak vastmaken (voorbeeld)

Laatst bewerkt:
  • #6.007
NIEUW

Check onze nieuwe, handige wandrekken waarmee je je halterstangen en halterschijven super plaatsbesparend tegen de muur kunt opbergen, zodat ze altijd binnen handbereik zijn! Natuurlijk met een eigen onderscheidend ontwerp met hoogwaardige rubberen afwerking. De rubberen bumpers en beschermlagen zorgen ervoor dat de coating van je halterschijven en de knurling van je halterstangen optimaal beschermd zijn!

r-3600.jpg

Halterstangen Gun Rack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wall Plate Tree - 50 mm

Wall Plate Tree - 30 mm

Bekijk alle andere nieuwe artikelen hier!

• #6.008
NIEUW

ply-w.jpg

Houten Plyometric Boxes

De nieuwe houten plyoboxen van ATX zijn van ontzettend hoge kwaliteit! De houten plyoboxen zijn zeer zwaar belastbaar en stabiel, en hebben de meest hoogwaardige afwerking. Uitstekend geschikt voor elke homegym of professionele sportschool!

Bekijk alle andere nieuwe artikelen hier!

Hallo,

Toch even een bemerking: ik had een bestelling geplaatst van een Power Rack op een moment dat deze nog voorradig was. Heb dan overgeschreven, maar tegen dan was blijkbaar het laatste reeds verstuurd naar een andere klant. Nu moet ik tot midden december wachten, tot ze weer in voorraad zijn. Ik vind het spijtig dat als je een bestelling plaatst van een voorradig product, dat achteraf verscheept kan zijn naar iemand anders, terwijl je betaling door de bank vertraging heeft opgelopen.

• #6.010
Ik vind het spijtig dat als je een bestelling plaatst van een voorradig product, dat achteraf verscheept kan zijn naar iemand anders, terwijl je betaling door de bank vertraging heeft opgelopen.
Dat is inderdaad erg jammer maar dat is het risico als je niet direct betaalt. Met name internationale bankoverschrijvingen duren vaak enkele werkdagen. Veel bestellingen die geplaatst worden maar niet direct worden betaald (bijvoorbeeld met iDEAL of MisterCash/Bancontact) worden uiteindelijk ook niet eens meer betaald, wij kunnen helaas onmogelijk voor al deze bestellingen voorraad aan de kant gaan leggen. Bestellingen worden zoals vermeld nadrukkelijk pas verwerkt nadat de betaling is ontvangen.

Als het goed is ben je al per email ingelicht, reageer even op deze email als je de bestelling wilt wijzigen of annuleren of iets dergelijks.

Even een vraagje. Wilde deze via FB opladen maar ging niet ofzo.
Het volgende. Via een banner hier kom je op een nice deal een Iron Force Chin-Up Bar voor 49 euro.
Klik je echter dan is diezelfde bar plots 10 euro duurder geworden.
Dit stinkt naar misleiding. Hoe zit dit Fitness Seller?

• #6.012
Even een vraagje. Wilde deze via FB opladen maar ging niet ofzo.
Het volgende. Via een banner hier kom je op een nice deal een Iron Force Chin-Up Bar voor 49 euro.
Klik je echter dan is diezelfde bar plots 10 euro duurder geworden.
Dit stinkt naar misleiding. Hoe zit dit Fitness Seller?
Ik had al gereageerd op je Facebook bericht dus dat is volgens mij gewoon goed gegaan hoor. Ik zal het hier nogmaals plaatsen:

Woops, dat is natuurlijk slordig, ik zal het zo snel mogelijk laten aanpassen. De prijs zoals vermeld in de webshop is natuurlijk leidend maar van misleiding is uiteraard geen sprake; deze aanbieding is inmiddels verlopen maar de advertentie was nog niet verwijderd of aangepast. Excuses voor het ongemak!

Ik zal deze week speciaal voor jou en andere DBB leden een extra aanbieding maken zodat jullie de chin-up bar voor €49 kunnen kopen :) Hou dit topic morgen dus in de gaten!

Laatst bewerkt:
Ik had al gereageerd op je Facebook bericht dus dat is volgens mij gewoon goed gegaan hoor. Ik zal het hier nogmaals plaatsen:

Woops, dat is natuurlijk slordig, ik zal het zo snel mogelijk laten aanpassen. De prijs zoals vermeld in de webshop is natuurlijk leidend maar van misleiding is uiteraard geen sprake; deze aanbieding is inmiddels verlopen maar de advertentie was nog niet verwijderd of aangepast. Excuses voor het ongemak!

Ik zal deze week speciaal voor jou en andere DBB leden een extra aanbieding maken zodat jullie de chin-up bar voor €49 kunnen kopen :) Hou dit topic morgen dus in de gaten!

Misleidend is het natuurlijk wel ;), maar goed dat je het even verduidelijkt waar de fout ligt.
Ik zal zeker dit topic in de gaten houden. :D

Wanneer komt de multibench 2 weer binnen? Staat al een tijdje op 6 weken namelijk.

• #6.015
Misleidend is het natuurlijk wel ;), maar goed dat je het even verduidelijkt waar de fout ligt.
Ik zal zeker dit topic in de gaten houden. :D
Maar misleidend is heel iets anders dan "dit stinkt naar misleiding" zoals je in je eerst bericht schreef. Daarmee insinueer je namelijk dat het bewust wordt gedaan.

De banner is in ieder geval al door Big T aangepast ;)

Wanneer komt de multibench 2 weer binnen? Staat al een tijdje op 6 weken namelijk.
Voorlopig kan ik geen levertermijn noemen, omdat de aanlevering nog steeds niet regelmatig genoeg binnenkomen en niet met de aantallen bankjes die zouden moeten binnenkomen. Het bankje zal pas weer beschikbaar zijn als alle pre-orders verwerkt zijn, ik hoop dat dit in december nog voor de feestdagen het geval zal zijn.

Maar misleidend is heel iets anders dan "dit stinkt naar misleiding" zoals je in je eerst bericht schreef. Daarmee insinueer je namelijk dat het bewust wordt gedaan.

De banner is in ieder geval al door Big T aangepast ;)

......

Jullie zijn toch echt zelf verantwoordelijk voor de "houdbaarheid" van reclame banners. En stinkt naar misleidend is een afzwakking van misleidend.
Er is zoveel wat niet goed gaat in internet land en dat verwacht ik nou juist hier niet aan te treffen.
En ik meld het gewoon, zodat je erop kan reageren. Niet achter je rug maar gewoon beeldscherm (face) to beeldscherm (face).
Ik insinueer helemaal niks, dat is in the eye of the beholder. Het is maar hoe je het leest. :rolleyes:

Moet ik mijn mening dan voor me houden. Of denk je dat je hier van kan leren?

• #6.017
Jullie zijn toch echt zelf verantwoordelijk voor de "houdbaarheid" van reclame banners. En stinkt naar misleidend is een afzwakking van misleidend.
Er is zoveel wat niet goed gaat in internet land en dat verwacht ik nou juist hier niet aan te treffen.
En ik meld het gewoon, zodat je erop kan reageren. Niet achter je rug maar gewoon beeldscherm (face) to beeldscherm (face).
Ik ininueer helemaal niks, dat is in the eye of the beholder. Het is maar hoe je het leest. :rolleyes:

Moet ik mijn mening dan voor me houden. Of denk je dat je hier van kan leren?

Dankjewel voor je mening Ron :) Ik zal die ene zin inderdaad verkeerd hebben geïnterpreteerd, dat is nu eenmaal ook een probleem op internet land.

• #6.019
NIEUW

Dit is voor jullie DBB'ers misschien wat interessanter dan de nieuwe wandrekken of plyoboxen :)

fm-ylqdchlk.jpg

Liquid Grip Chalk

Vloeibaar magnesium biedt dezelfde extreme grip als normaal magnesiumpoeder, zonder het nadeel van opstuivend stof!
Het is gemakkelijk en snel aan te brengen en laat veel minder rotzooi achter op je trainingsmaterialen en je kleding!

Als de onderstaande afbeelding echter ook op jou van toepassing is, hebben wij natuurlijk altijd ook nog het oldschool magnesiumpoeder!

the-smell-of-chalk.jpg

• #6.020
Alleen deze week, speciaal voor DBB members!

Profiteer nu van € 10 extra korting -- bovenop de reeds lopende korting -- op de Iron Force Chin-Up Bar:

€ 69,00 € 59,00 € 49,00

Gebruik bij het afrekenen de kortingscode DBB10D002

Aanbod geldig t/m zondag 20 oktober

Terug
Naar boven