AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.041
Een beetje last van mijn polsen, ik gebruik de rechte halterstang.
Als je niet comfortabel kunt curlen met een rechte halterstang kun je eventueel ook een curlstang proberen, door de schuine positionering van de grepen kan dit minder ongemakkelijk aanvoelen voor je polsen of ellebogen.

• #6.044
  • #6.047
Hoi fitness seller,

Ik zie dat http://www.fitness-seller.nl/rubberen-gekleurde-olympische-halterschijven/ weer binnen zijn.
Ik heb begin september 2x10kg besteld, die toendertijd uitverkocht waren.
Enig idee of ze vandaag ook al de deur uit gaan?
't Factuurnummer staat in een karma berichtje ;)
Zo laat verzenden wij niet meer ;) Er is vandaag inderdaad een grote levering binnengekomen, openstaande bestellingen zullen verzonden worden zodra alles is ingeruimd enzo. Ik ga ervan uit morgen of in de loop van de week maar daar krijg je natuurlijk gewoon per e-mail bericht van.

Hallo Fitness-seller, ik schreef een review over de gekleurde rubberen schijven maar die blijkt niet gepubliceerd te zijn. Moet die eerst nog goedgekeurd worden of zo?

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 21:10 ----------

De advertentie was inderdaad onjuist, daarom nu enkel deze week deze aanbieding!

Een clipsluiting nooit mogen breken, tenzij je deze op een harde ondergrond hebt laten vallen. Stuur even een e-mail met toelichting en met duidelijke foto's naar onze klantenservice!

Een verchroomd stalen sluiting die breekt indien je ze op een harde vloer laat vallen? Ik was op zoek naar een riem, deze wordt het dus al niet.

• #6.049
Hallo Fitness-seller, ik schreef een review over de gekleurde rubberen schijven maar die blijkt niet gepubliceerd te zijn. Moet die eerst nog goedgekeurd worden of zo?

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 21:10 ----------

Een verchroomd stalen sluiting die breekt indien je ze op een harde vloer laat vallen? Ik was op zoek naar een riem, deze wordt het dus al niet.
Reviews dienen inderdaad eerst goedgekeurd te worden, dat staat ook aangegeven in het bevestigingsbericht nadat je de review hebt ingestuurd.

De clipsluiting van powerliftriemen bestaat uit bewegende onderdelen die om een 'naald' draaien en staal is niet per definitie onverwoestbaar. Verder gebruiken heel veel verschillende merken Powerliftriemen overigens gewoon dezelfde sluitingen.

Edit: de sluitingen zullen normaal gesproken overigens ook niet zomaar morgen breken als deze op een harde vloer of steen vallen, echter is dat natuurlijk niet de bedoeling!

Laatst bewerkt:
Reviews dienen inderdaad eerst goedgekeurd te worden, dat staat ook aangegeven in het bevestigingsbericht nadat je de review hebt ingestuurd.

De clipsluiting van powerliftriemen bestaat uit bewegende onderdelen die draaien om een dun stangetje. Dat kan door een harde klap best afbreken ja. Staal is niet per definitie onverwoestbaar hoor ;) Verder gebruiken heel veel verschillende merken Powerliftriemen overigens gewoon dezelfde sluitingen.

Vandaar dat alle reviews positief zijn? Of mag ik dat niet concluderen?

Wat betreft dat dun stangetje. Daar staan toch wel zeer grote krachten op? ALs een man van 120 kilo, 250 kilo deadlift dan bouwt die een enorme druk op. Als dat stangetje breekt door een val van één van de delen op de grond, dan zou ik me daar toch niet echt goed bij voelen. Zou dat stangetje dan beter niet wat dikker gemaakt worden? Het gaat toch om Heavy Duty, niet?

Vorige week contact gehad met Theo van FS. Heeft me erg goed geholpen met het juiste spul bij mekaar te zoeken. Mijn voorkeur ging uit naar de Barbarian line. Gezien het assortiment van FS op deze lijn groot is heb ik alles bij hun besteld.

- Powercage
- Hyper extension
- Warrior Multi Bench
- Leg extension/Leg Curl
- Seated Calf Machine
- Lat tower met 125kg stapelgewichten

Tevens nog wat ander spul besteld:

- CHD Dumbells 4 t/m 50 kg
- 2 dumbelreks 3 laags
- 2 sets ATX collor pro
- Horizontal plate rack

Ben erg benieuwd naar al deze producten. Kan niet wachten om de hele middag te klussen ;)

Nog 3 weken wachten tot de powercage binnen is en dan knallen..

Service is top, nu de producten nog maar dat moet wel goed komen!

• #6.052
Vandaar dat alle reviews positief zijn? Of mag ik dat niet concluderen?

Wat betreft dat dun stangetje. Daar staan toch wel zeer grote krachten op? ALs een man van 120 kilo, 250 kilo deadlift dan bouwt die een enorme druk op. Als dat stangetje breekt door een val van één van de delen op de grond, dan zou ik me daar toch niet echt goed bij voelen. Zou dat stangetje dan beter niet wat dikker gemaakt worden? Het gaat toch om Heavy Duty, niet?
Nee, dat mag je zeker niet zomaar concluderen. Er zijn genoeg productreviews die ook minpunten benoemen. Je kunt je productreview natuurlijk ook altijd ergens anders plaatsen, zoals hier op DBB in het desbetreffende reviews-subforum ;)

De krachten die vanuit je buik/core op de riem drukken zijn wel hoog maar de sluitingen zijn hier natuurlijk op gemaakt. Deze zouden ook niet zomaar mogen breken als deze hard neervallen, al is het natuurlijk niet de bedoeling dat je ermee gaat gooien. Het kan echter uiteraard wel altijd eens voorkomen dat er een defect exemplaar tussen zit, dus ik zou er niet teveel achter zoeken dat er nu toevallig een sluiting is gebroken. Maar als je het niet vertrouwt kun je ook beter op zoek gaan naar een andere riem, wij verkopen ook nog een powerliftriem met clipsluiting van Iron Force. Zoals gezegd zijn de sluitingen echter altijd nagenoeg hetzelfde (vaak zelfs uit dezelfde fabriek).

Vorige week contact gehad met Theo van FS. Heeft me erg goed geholpen met het juiste spul bij mekaar te zoeken. Mijn voorkeur ging uit naar de Barbarian line. Gezien het assortiment van FS op deze lijn groot is heb ik alles bij hun besteld.

- Powercage
- Hyper extension
- Warrior Multi Bench
- Leg extension/Leg Curl
- Seated Calf Machine

- 2 dumbelreks 3 laags
- 2 sets ATX collor pro
- Horizontal plate rack

Ben erg benieuwd naar al deze producten. Kan niet wachten om de hele middag te klussen ;)

Dat is een flinke bestelling zeg, super home gym! Nu inderdaad hopen dat alles snel binnenkomt zodat je aan de slag kunt :)

Laatst bewerkt:
Hey fitnesseller,

Als ik nu nog iets bestel, zou ik het dan overmorgen (vrijdag) rond 2u kunnen ophalen in Sittard ?
Dan ben ik in de buurt en anders is het toch een hele verplaatsing en voor zo een klein bestellingkje stuur ik niet graag op.

MVG
Cody

• #6.054
Hey fitnesseller,

Als ik nu nog iets bestel, zou ik het dan overmorgen (vrijdag) rond 2u kunnen ophalen in Sittard ?
Dan ben ik in de buurt en anders is het toch een hele verplaatsing en voor zo een klein bestellingkje stuur ik niet graag op.

MVG
Cody
Als alles op voorraad is zal dat normaal gesproken geen probleem zijn maar dat ligt er aan wat je allemaal precies van plan bent te bestellen. Stuur het beste eerst even per e-mail je bestelling door dan krijg je morgenochtend direct bericht terug van onze klantenservice!

- Powercage
- Hyper extension
- Warrior Multi Bench
- Leg extension/Leg Curl
- Seated Calf Machine

- 2 dumbelreks 3 laags
- 2 sets ATX collor pro
- Horizontal plate rack

jeezes, geld genoeg precies :)

• #6.056
NIEUW

if-s-sled.jpg

Iron Force Pull Sled

Deze pull/drag sled heeft een eenvoudig ontwerp met een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding! Gemaakt van 4 mm dik staal en zwaar belastbaar, ideaal voor zware sled pulling / sled dragging. Deze sled is geschikt om op vrijwel elk terrein (binnen en buiten) mee te trainen!

Deze sled wordt eind november verwacht maar is nu al verkrijgbaar als pre-order voor slechts € 89,00!

Bekijk alle nieuwe artikelen hier!

NIEUW

[url]http://www.fitness-seller.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/186x186/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/f/if-s-sled.jpg[/IMG]
Iron Force Pull Sled

Deze pull/drag sled heeft een eenvoudig ontwerp met een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding! Gemaakt van 4 mm dik staal en zwaar belastbaar, ideaal voor zware sled pulling / sled dragging. Deze sled is geschikt om op vrijwel elk terrein (binnen en buiten) mee te trainen!

Deze sled wordt eind november verwacht maar is nu al verkrijgbaar als pre-order voor slechts € 89,00!

Bekijk alle nieuwe artikelen hier!

al gezien op facebook :)

vind de nieuwe indeling van de site wel mooi. stuk overzichterlijker! ;) er is alleen een ding wat ik niet snap waarom laten jullie artiekelen die helemaal niet meer leverbaar zijn toch op de site staan? zoals bijvoorbeels deze: http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm-750-kg/
maakt het alleen maar frustrerend dat ide er niet meer is:(

• #6.058
al gezien op facebook :)

vind de nieuwe indeling van de site wel mooi. stuk overzichterlijker! ;) er is alleen een ding wat ik niet snap waarom laten jullie artiekelen die helemaal niet meer leverbaar zijn toch op de site staan? zoals bijvoorbeels deze: http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm-750-kg/
maakt het alleen maar frustrerend dat ide er niet meer is:(
De meeste artikelen worden gewoon verwijderd als deze niet meer verkrijgbaar zijn. Sommige artikelen laten wij nog een tijdje staan omdat ze veel gezocht worden of er een kans is dat ze weer terugkomen ;) Uiteindelijk zullen deze gewoon verdwijnen of vervangen worden door nieuwe uitvoeringen / nieuwe artikelen. De oude artikelen worden dan naar de nieuwe doorgelinkt.

Hey FS! Komen de Lock jaw elite collars ook weer terug in het assortiment? Begin volgende maand moet ik toch nog een flinke bestelling plaatsen, zou mooi zijn als ze dan op voorraad zijn. :)

• #6.060
Hey FS! Komen de Lock jaw elite collars ook weer terug in het assortiment? Begin volgende maand moet ik toch nog een flinke bestelling plaatsen, zou mooi zijn als ze dan op voorraad zijn. :)
Dat is wel de bedoeling maar zal nog even duren. De fabrikant werkt wat kleine verbeteringen door aan het ontwerp. Ik denk dat die pas weer begin volgend jaar verkrijgbaar zullen zijn. De PRO collars zijn echter ook prima hoor en een stuk goedkoper (van Lock-Jaw of dezelfde sluitingen van ATX)!

Terug
Naar boven