- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De advertentie was inderdaad onjuist, daarom nu enkel deze week deze aanbieding!Nice! is dit vanwege die 10 euro prijs verschil van de advertentie en de site zelf?
Een clipsluiting nooit mogen breken, tenzij je deze op een harde ondergrond hebt laten vallen. Stuur even een e-mail met toelichting en met duidelijke foto's naar onze klantenservice!Hoelang heb ik garantie op de Powerliftriem met clipsluiting WL-PB-2014?
Die van mij is namelijk vorige week gebroken.
Bestelling 100125772
De Heavy Duty racks zullen pas eind dit jaar weer beschikbaar zijn, hopelijk voor de feestdagen en anders pas in januari.Enige idee wanneer de Heavy Duty HD-1 Power Rack terug in voorraad zal zijn?
Dat is verrassend om te horen, aangezien de reacties op dit bankje vrijwel uitsluitend super positief zijn. Deze bank zou ook juist nog stabieler moeten zijn dan het vorige modelIk moet wel zeggen dat de Barbarian Multi Bench 2 wel wat tegenvalt als het gaat om stabiliteit. Hij staat super stevig en stabiel op de grond, maar de rugleuning waggelt een beetje (horizontaal). Dat komt door de middenschroef die het scharnier vormt voor het zitje en de rugleuning. Ik heb deze al verschillende malen de bouten strak gedraaid en dat lijkt even te helpen, maar na een paar keer het verstellen van het bankje ontstaat er toch weer genoeg speling waardoor het rugleuning (soms ook zitje) gaat waggelen.
Wel vervelend want ik had juist zo'n duur bankje besteld omdat ik het waggelen van een rugleuning vreselijk vervelend vind. Met name als je schouders aan het trainen bent heb je het idee dat je een klein beetje moet tegen balanceren.

)Dat is verrassend om te horen, aangezien de reacties op dit bankje vrijwel uitsluitend super positief zijn. Deze bank zou ook juist nog stabieler moeten zijn dan het vorige model
Bij verstelbare bankjes zit er natuurlijk altijd een klein beetje speling in de bewegende onderdelen zoals de rugleuning en de zitting, niet zoals bij een Flat Bench bijvoorbeeld waar niets kan bewegen. Bij de professionele Barbarian bankjes is deze speling echter bijna verwaarloosbaar en zou je dit niet mogen merken. Ik weet echter niet wat jij als storend ervaart.
Het scharniersysteem is bij de Multi Bench 2 hetzelfde als bij de extreem stabiele Barbarian Warrior Multi Bench en heeft normaal gesproken geen speling als de moeren op de uiteindes van het scharnier goed zijn aangedraaid. Normaal gesproken zouden deze moeren ook niet zo snel los mogen komen, aangezien dit speciale borgmoeren zijn. Hoe frequent moet je deze opnieuw vastdraaien? Je kunt anders wellicht wat borgmiddel gebruiken om de schroeven permanent vast te zetten.
Als de rugleuning na het vastdraaien van deze schroeven echter nog steeds wiebelt kun je het beste even een filmpje maken en dat doorsturen naar onze klantenservice, zodat wij dit kunnen beoordelen. Ter referentie: als ik tegen de rugleuning van de Barbarian bankjes in onze showroom duw, zit daar vrijwel helemaal geen beweging in (pas op het punt dat ik het volledige bankje omverduw/kantel)
Als je als "gast" heb besteld kun je je bestelstatus nergens terugzien, omdat de bestelling niet bij een account hoort. De status van het product is wel gewoon voor iedereen zichtbaar in de webshop. Als je meer info wilt over de verwachte levertermijn kun je het beste even naar de klantenservice mailen.Ik heb een week geleden een artikel dat niet op voorraad was besteld, de power rings.
Ik vraag me af hoe ik kan zien wanneer ik het wel kan verwachten.
In mijn email/factuur zie ik, bezig met verwerken.
Moet ik een account hebben om in te loggen ?
Je moet ze inderdaad strak aandraaien, de rugleuning en zitting moeten bij het verstellen niet te losjes bewegen. Ik vind het alleen vreemd dat de moeren bij jou al na een paar keer verstellen losdraaien. Heb je de juiste borgmoeren gebruikt (met een plastic ringetje erin, dat naar de buitenkant wijst)?Als ik het de moeren dermate strak aandraai dat het het zitje en rugleuning stroef omhoog gaan zit deze speling er niet meer in. Na een het bankje een aantal keer te vertellen lijkt er weer speling te ontstaan. De speling in het de rugleuning betreft een paar 4-7 millimeter. Mogelijk wordt dit als normaal beschouwt maar ik ervaar dit al als storend tijdens het trainen. Ik heb nog geen borgmiddel gebruikt mogelijk zal ik dat dan nog mogelijk gaan aanschaffen/uitproberen.
Die is al een tijdje uit ons assortiment maar de diameter zou 31/32 mm moeten zijn. 34 mm is wel erg veel, heb je dat met een nauwkeurige schuifmaat gemeten?Hoi fitness seller, ik heb in januari 2012 de volgende stang besteld bij jullie: LH-50-220-C-700
Nu ben ik op zoek naar een vervangende stang, maar ik was even benieuwd wat de diameter van bovenstaande stang is.
Ik heb zelf zitten meten en ik kom op 34mm uit, maar het is lastig meten.
Jullie hebben bovenstaande stang niet meer op jullie website staan, vandaar de vraag.
Hij is een stuk dikker dan de olympische dumbellstangen in ieder geval, en houdt heel lastig vast. alvast bedankt!
Die is al een tijdje uit ons assortiment maar de diameter zou 31/32 mm moeten zijn. 34 mm is wel erg veel, heb je dat met een nauwkeurige schuifmaat gemeten?

Je moet ze inderdaad strak aandraaien, de rugleuning en zitting moeten bij het verstellen niet te losjes bewegen. Ik vind het alleen vreemd dat de moeren bij jou al na een paar keer verstellen losdraaien. Heb je de juiste borgmoeren gebruikt (met een plastic ringetje erin, dat naar de buitenkant wijst)?
Het kan natuurlijk zijn dat de moeren het borgringetje missen, aangezien ze zo snel losdraaien. Stuur anders gewoon even een paar foto's door naar de klantenserviceJa gewoon volgens de handleiding samen met gezond verstand is het bankje in mekaar gezet. Ik zal het komende week eens met borgmiddel proberen.

Deze zijn voor fitnessdoeleinden zeker in orde en bieden voldoende extra steun aan de polsen. De padding biedt nog wat extra comfort.Heeft iemand ervaring met de wrist wraps van 7,90 euro bij Fitness Seller? Deze dus:
http://www.fitness-seller.nl/wrist-wraps-met-padding/
Deze zijn voor fitnessdoeleinden zeker in orde en bieden voldoende extra steun aan de polsen. De padding biedt nog wat extra comfort.
De langere, elastische wrist wraps die je zelf om je pols wikkelt zul je doorgaans echter veel strakker kunnen wikkelen. Over circa 2-3 weken zullen wij nieuwe Wrist Wraps (45 cm lang) toevoegen aan het assortiment!
Heb je dan erg veel last van je polsen bij curls? Gebruik je een curlstang of een rechte halterstang?Ok, ik zoek eigenlijk wrist wraps voor de Barbell Curl, welke is dan het beste geschikt?
Heb je dan erg veel last van je polsen bij curls? Gebruik je een curlstang of een rechte halterstang?
De langere wrist wraps bieden wat meer vrijheid, deze zijn namelijk elastisch dus je kunt ze zelf losser of stijver wrappen. De Wrist Wraps met Padding uit je vorige post hebben een klittenbandsluiting, je kunt deze natuurlijk ook wat losser of strakker maken maar met de lange, elastische wrist wraps heb je meer mogelijkheden. De korte Wraps met klittenbandsluiting zijn overigens wel veel sneller en eenvoudiger aan te trekken, dan kan ook een rol spelen in je beslissing.
Voor curls denk ik dat deze korte wraps met padding normaal gesproken ook al voldoende extra steun zullen bieden, dus je zou deze eventueel gewoon kunnen proberen. Je mag ze natuurlijk ook altijd nog retourneren als ze niet bevallen (probeer ze dan alleen heel kort uit en ga er niet uitgebreid mee trainen, als er zweet of dergelijke in de padding trekt kan het artikel niet meer geretourneerd worden).